Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-10, 22:26   #21
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Jeg kommer meg ikke på butikken ør på lørdag. Spørs om det er mer igjen til meg da.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 23:34   #22
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Men Shamu, du evner jo å lage slikt selv! Altså må vi andre stakkarene få gå foran i køen.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 00:52   #23
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Det var ikke noe for meg, og sintes det var dyrt! men vis jeg hadde en små datter hadde kjøpt alt !! det var nydelig!!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 07:37   #24
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Jeg var innom i går, og håper med hele meg at de ikke hadde fått satt fram alt enda...
Hverken den røde prikkete eller den formsydde dongerikjolen var der

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 10:13   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Denne til Mari
og dette settet


Dette var visst pysjklær.
Jeg kjøpte til Hannah, for å se om det kunne brukes som kjole med den buksa under, men synes kjolen ble for kort til det.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 13:58   #26
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Den røde, prikkete satt som et skudd på meg - og jeg synes det var fantastisk å kjøpe et plagg som satt tett inntil for en gangs skyld. Jeg sliter faktisk litt med alle tunikaene for tiden, for de fleste blir seende ut som telt på meg som har innovermage. Det ble også litt flere plagg, gitt, den røde, prikkete toppen, og den blåprikkede halternecken med padding. Endelig noe for planker som meg!

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 14:01   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Jeg var i "selvplagermodus" i dag, og prøvde den røde, prikkete kjolen.

Hadde jeg vært høygravid, hadde kjolden vært lekker til meg. Jeg er ikke gravid...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 14:19   #28
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Dette var visst pysjklær.
Jeg kjøpte til Hannah, for å se om det kunne brukes som kjole med den buksa under, men synes kjolen ble for kort til det.

Det gikk under pysj på kassa, men i katalogen var visst en jente med dette settet sammen med en kjolepyntet dame. Så det kan fint brukes som et sommersett.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 14:21   #29
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg prøvde denne i dag. Den var grei nok, men for min del blir snittet for høyt opp (jeg er lang i ryggen), og da ser jeg gravid ut.


Jeg lot meg også friste til å prøve den i dag, men jeg så gravid ut (som jeg gjør i alt KappAhl-tøy).

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 14:25   #30
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Det gikk under pysj på kassa, men i katalogen var visst en jente med dette settet sammen med en kjolepyntet dame. Så det kan fint brukes som et sommersett.

Ja, det kan brukes. Men da ville jeg at kjolen skulle vært lenger, ca ned til knærne. Sånn at buksa stakk litt frem bare.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 15:43   #31
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Kjøpte den røde kjolen, den hvite kjolen med blomstrete underdel og en kortermet bluse. At jeg ser gravid ut er synd, men det gjør jeg nesten uansett hva jeg har på meg... *snufs*

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 16:46   #32
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Dette var visst pysjklær.
Jeg kjøpte til Hannah, for å se om det kunne brukes som kjole med den buksa under, men synes kjolen ble for kort til det.

Jeg har kjøpt det samme til lillesøster, ikke prøvet det på enda. Synest overdelen var litt kort som kjole, men det blir en fin tunika da.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 17:24   #33
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Denne er nå min!


__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 21:19   #34
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Jeg elsker 50-tallet og denne ble min idag.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 21:23   #35
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jeg elsker 50-tallet og denne ble min idag.

Åh, den var jo aldeles nydelig!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 21:26   #36
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Den røde, prikkete satt som et skudd på meg - og jeg synes det var fantastisk å kjøpe et plagg som satt tett inntil for en gangs skyld. Jeg sliter faktisk litt med alle tunikaene for tiden, for de fleste blir seende ut som telt på meg som har innovermage. Det ble også litt flere plagg, gitt, den røde, prikkete toppen, og den blåprikkede halternecken med padding. Endelig noe for planker som meg!

Hurra for plagg som passer planker, en stk planke her også dog ikke med innovermage. Flere av plaggene i kolleksjonen satt som et skudd ja i motsetning til tunikaer hvor jeg ser ut som en vandrende pose.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 21:31   #37
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Jaja. Jeg har akkurat kommet tilbake fra en KappAhl-ekspedisjon: alle de røde kjolene var utsolgt, og i hele Oslo fantes det bare (kanskje) 3 igjen i min størrelse. Og det eneste plagget jeg fant igjen i en stor størrelse var denne:

Men den satt i hvert fall fint. Barneklærne i kolleksjonen var nydelige, og jeg kjente jeg var bittelitt lei meg for at jeg ikke har noen små jenter å kjøpe til...

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 21:32   #38
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Denne har jeg kjøpt meg i dag så nå kan sommeren bare komme.

Sånne type kjoler pleier å sitte dårlig over mine to fordeler (70F), men denne satt som et skudd. Og i str. 36 'a gitt!

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 21:43   #39
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.008
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Ohhh, den var fin Robyn Så ikke den forrige dagen så da må jeg nok en tur i morra. Er jo håp den passer meg også da med 70G

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 22:00   #40
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny vintagekolleksjon på Kappahl

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Ohhh, den var fin Robyn Så ikke den forrige dagen så da må jeg nok en tur i morra. Er jo håp den passer meg også da med 70G

Ja, jeg syns den er kjempefin og den sitter virkelig pent på. Men den er grønn, på bildet syns jeg den ser hvit ut. Kanskje det er derfor du ikke tror du har sett den?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no