Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjole uten BH under?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-08, 20:54   #81
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole uten BH under?

Jeg syns du skal ta på deg BH og droppe kjolen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 21:04   #82
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole uten BH under?

Øi! Sitrusen! Hvor har du vært?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 21:08   #83
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole uten BH under?

Prøvde denne kjolen i dag og kan ikke se problemet med å ha en bh under?
Syntes ikke det var hold nok i den til å gå uten, men den dekket også uten problemer en bh, så jeg ville hatt det da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 21:11   #84
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole uten BH under?

Får vi se bilde??

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 21:31   #85
Fargo
Hogger i stein
 
Fargo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 602
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Sv: Kjole uten BH under?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Får vi se bilde??

Næææ, Torsk og jeg har bedt om det før.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 21:38   #86
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole uten BH under?

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Næææ, Torsk og jeg har bedt om det før.

Ja men nå har hun vel kjøpt kjolen? I motsetning til dere så er det ikke puppene hennes jeg er ute etter, men kjolen på, uten BH

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 22:06   #87
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole uten BH under?

Først av alt, så må jeg bare over å se den lille, sure, gule igjen.

Såh: Jeg har fine pupper (), kan fint gå uten BH (), kjolen går fint inn i livet og viser det som skal vises og skjuler det som skal skjules - men den er for lang for meg. Selv realtiv høye meg (173 cm) med høye høler (9 cm, og det er max av hva jeg klarer å gå på en hel kveld) var for kort for kjolen - som sånn ellers var kjempefin. Sydamen kunne sy den opp, men den vil ikke bli ferdig til julebordet på fredag, og den fine "søm-kanten" nede vil da forsvinne.
Så jeg har funnet frem Oasiskjolen jeg kjøpte av Mimmen, pushup-bh som fremhever en OK kløft, sorte sko med glitter og innser sånn ellers at Mauser ikke kommer på bergenstreff i romjulen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 11:39   #88
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjole uten BH under?

Høh, er det vulgært å gå uten BH så lenge en har klær som skjuler puppene på? Har dere BH på under stroppeløse kjoler også? Under kjoler uten rygg? Det som derimot er vulgært er når BH'en synes.

Sitronen Jeg har etterlyst deg i egen tråd.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 13:16   #89
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole uten BH under?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Prøvde denne kjolen i dag og kan ikke se problemet med å ha en bh under?
Syntes ikke det var hold nok i den til å gå uten, men den dekket også uten problemer en bh, så jeg ville hatt det da.

Hvordan klarte du å skjule bh-en da? Stroppeløs og snurringer lavt nede rundt ryggen?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 16:22   #90
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole uten BH under?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvordan klarte du å skjule bh-en da? Stroppeløs og snurringer lavt nede rundt ryggen?

Åh.. da var det ikke samme kjole..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no