Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Haremsbukser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-08, 12:04   #41
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haremsbukser

Jeg har! Men mannen min syns vel ikke akkurat de er no særlig fine. Men det driter jeg i! De er skikkelig digg å gå med, og jeg syns de er fine.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 12:11   #42
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haremsbukser

Jeg fikk et anfall i vinter og kjøpte GULL-haremsbukser på salg til 50 kr…men er veldig usikker på om jeg kommer til å gå med dem. De har ikke vært ute av skapet ennå.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 12:37   #43
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Haremsbukser


Denne farsotten er over om et par måneder håper jeg. Føler meg så gammel hver gang det dukker opp slike gufs fra fortiden. Er plutselig blitt en av de som synes deler av motebildet aldri bør resirkuleres.

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 12:41   #44
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Haremsbukser

Jeg kjenner at det ville vært deilig å ha et par sånne nå i barseltida.

  Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 13:56   #45
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Haremsbukser

Jeg ble kurert på 80-tallet da jeg gikk rundt i mine lyseturkise haremsbukser. :lekker:

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 14:12   #46
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Haremsbukser

Kunne ikke ramle meg inn. Syns det var pinligt å gå med ei venninne, på 80-tallet, som elsket sine.. :kan kanskje passe om du har kamelføtter??:

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 14:40   #47
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haremsbukser

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg fikk et anfall i vinter og kjøpte GULL-haremsbukser på salg til 50 kr…men er veldig usikker på om jeg kommer til å gå med dem. De har ikke vært ute av skapet ennå.

Gull-harembukser Det må du nesten legge ut bilde av.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 14:58   #48
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haremsbukser

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg kjenner at det ville vært deilig å ha et par sånne nå i barseltida.

Ja, særlig for å skjule de digre bleiene de første dagene på barsel!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 16:06   #49
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haremsbukser

*Har bare lest første 20 innlegg, så for alt jeg vet diskuterer dere lungemos eller Frps siste utspill nå*

Jeg syns de buksene ser utrolig deilige ut å ha på.
Jeg kan også fint se for meg at noen kler dem veldig godt, men de er nok ikke for meg. :hehe:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 16:20   #50
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haremsbukser

Har aldri hatt, skal aldri ha.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 16:29   #51
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Haremsbukser

Nei, har ikke haremsbukser. Har heller ingen planer om å få meg.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 16:49   #52
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haremsbukser

Jeg var for ung på 80-tallet, og lurer fortsatt på om det hadde vært noenlunde kledelig for min figur. Dog, det er for mange bimboer som trasker rundt i disse greiene til at jeg helt klarer å løpe og kjøpe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 18:36   #53
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haremsbukser



Helt ærlig, jeg synes de er ganske kule. Kommer selvsagt an på kroppen de sitter på, og modellen - disse er grusomme:



Fine:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 29-06-08 kl 18:42.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 18:37   #54
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haremsbukser

"Fine"-bildet virker ikke. Det andre var bare skummelt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 18:42   #55
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haremsbukser

Virker det nå?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 18:43   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haremsbukser

Jepp. Og det er sånne jeg også synes er litt kule.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 19:55   #57
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Haremsbukser

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det andre var bare skummelt.

Enig!! De så virkelig ut som en bæsjebleie!

__________________
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 20:29   #58
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haremsbukser

Jeg klarte å holde meg unna disse på åttitallet og har absolutt ikke tenkt å kjøpe slike nå. Regner ikke med at de henger så lenge med i motebildet.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 20:33   #59
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.092
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haremsbukser

For en satt gjeng .

Jeg har ikke skaffet meg det, men det har nok delvis sammenheng med stor kule på magen. Jeg husker med glede de lysrosa som jeg hadde på ungdomsskolen .

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 21:07   #60
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Haremsbukser

Nope, det har jeg ikke, og kommer heller ikke til å anskaffe meg det. Har ikke hatt haremsbukser siden den "fine" kakhi-fargede utgaven jeg kjøpte for noen av konfirmasjonspengene på 80-tallet. Den ble brukt sammen med det pastellrosa, brede hoftebeltet og den fine pastellrosa og mintfargede genseren. Jeg følte meg aldeles lekker da, men ville nok følt meg helt bak mål med en i dag.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no