Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Haremsbukser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-08, 23:31   #21
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Haremsbukser

Jeg kan ikke se for meg at en eneste sjel som vokste opp med haremsbukser på 80-tallet, kan finne på å anskaffe en nå i 2008.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:32   #22
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Haremsbukser

Bryr meg ikke om hva andre synes egentlig, de er digg å gå i.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:34   #23
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haremsbukser

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Bryr meg ikke om hva andre synes egentlig, de er digg å gå i.

He he! Altså, hvis det at de er digg å gå i er det eneste bra med dem, så faller de litt utenfor min oppfatning av mote og estetikk, men alt trenger jo ikke være flott å se på, selvsagt. Og alt kler vel den smukke!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:36   #24
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Haremsbukser

Bare vent! Hvem har vel ikke sagt at CROCS nei fytti så støgge! Over mitt LIK osv

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:38   #25
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haremsbukser

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Bare vent! Hvem har vel ikke sagt at CROCS nei fytti så støgge! Over mitt LIK osv

Jeg føler det slik fortsatt, ja

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:55   #26
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Haremsbukser

Nei, jeg har ikke hatt haremsbukser siden ungdomsskolen. Men klok av skade sier jeg ikke "aldri!"... :lett påvirkelig:

Jeg har personlig mer angst for strekkbuksene med strikk (og hæl) samt press-søm. Jeg så noen sånne på Gina Tricot og tenkte for meg selv at de nok er her for å avløse tightsen...

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 00:02   #27
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haremsbukser

Ser de virkelig like ut i dag? Bare i fancy mønster?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 00:50   #28
Dixie
Aktiv
 
Dixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 153
Dixie er litt kul
Standard

Sv: Haremsbukser

Jeg har en sånn semi-haremsbukse i jeans-stoff. Kjempekul, og veldig deilig å gå i ja. Bruker den dog ikke i jobbsammenheng.

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 01:38   #29
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haremsbukser

Jeg greier ikke forestille meg at jeg skal gå for den varianten igjen. Men, de buksene fra H&M ser jo ikke akkurat ut som haremsbuksene fra 80-tallet. Disse var jo bare litt posete. Buksene fra 80 tallet kunne jo romme de utroligiste hemmeligheter, jeg er nesten sikker på at du kunne ha gjemt unna en hel person hvis det skulle bli nødvendig.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 09:08   #30
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Haremsbukser

Opprinnelig lagt inn av Dixie, her.

Jeg har en sånn semi-haremsbukse i jeans-stoff. Kjempekul, og veldig deilig å gå i ja. Bruker den dog ikke i jobbsammenheng.

Kjøpt den på veromoda?

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 09:54   #31
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haremsbukser

Nei, jeg har ikke harembukse og kommer nok ikke til å kjøpe det. Men jeg har faktisk sett noen gå med det, og det var varierende hvor pent det var.

leliane: Er de buksene virkelig på vei tilbake? Det er faktisk noe av det aller styggeste jeg vet.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 09:58   #32
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Haremsbukser

Haremsbukser kommer ikke i dette huset, nei.....

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 10:01   #33
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haremsbukser

Haremsbukser!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 10:16   #34
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haremsbukser

Haha, det ville nok bli lekkert på en person på 1,60 som har 10 kg for mye å drasse på.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 10:20   #35
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haremsbukser

Hadde en slik bukse på 80-tallet. Men jeg gikk med den kun en gang. Det så ut som jeg hadde ræven nedi skoene
(jeg er ikke særlig høy med andre ord)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 10:27   #36
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Haremsbukser

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

.

leliane: Er de buksene virkelig på vei tilbake? Det er faktisk noe av det aller styggeste jeg vet.

Jeg iler til og tilstår med en gang at jeg ikke akkurat har full oversikt over hva som er hipt, hopt eller not, men ja, jeg dem og det var nok til å få meg til å ryggge ut av butikken igjen!

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 10:43   #37
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haremsbukser

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Riiiight. Og high water-bukser er ikke det samme som høyvannsbukser.



Nei, det skal aldri inn i dette huset. :skrekkoggru:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 11:19   #38
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haremsbukser

Ja dessverre. var på cubus for litt siden og kjøpte meg en svart joggebukse.. trodde jeg..

neida, det var en haremsbukse.. den er kjempe deilig å gå med men det er blitt en innebukse..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 11:26   #39
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haremsbukser

Nei eier det ikke og hadde det absolutt ikke på 80-tallet heller.
Jeg syntes de er akkurat like grusomt stygge i dag som den gangen.
Sikkert gode å ha på.

iflg det jeg har lest rundt på utenlandske mote sider og fra mine sikre motekilder, er ikke dette noe mote som er på vei eller har vært på vei denne sesongen. (bekjent som har modellbyrå og venninne som er innkjøper i stor svensk kjede i Norge og jentene i min yndlingsbutikk )
Noen kjedebutikker har blant alt det andre 70-og 80-talls moteplaggene i kolleksjonen nå (som er veldig in og veldig på vei) også produsert noe som kanskje ikke akkurat er det hippeste, men de trodde nok det ville slå an.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 11:59   #40
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Haremsbukser

Sikkert behagelig, men neppe særlig kledelig for meg.
:can't touch this:

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no