Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva betaler du hos frisøren?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-08, 08:28   #81
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?



Ikke rart 'noen' går stille i dørene hver gang hun har vært hos frisør!

Jeg klippet meg sist hos frisør før bryllupet. Siden da har jeg slitt ut fire klippemaskiner.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 09:20   #82
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Til å bruke mange med få år i bransjen er de urimlig dyre.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 18:19   #83
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Jeg betaler ca 1200,- for klipp og striper, også får jeg som regel alltid hårkur med litt massasje inkl (går ofte til frisøren ja )

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 18:24   #84
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Betalte 430 denne uken. Bare klipp

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 18:28   #85
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Jeg betaler rundt 1000 kr for vask, klipp, farge/striper og forming etterpå hos min venninne, som er andreårs frisørlærling.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 18:36   #86
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Jeg gaar paa til av de mest kjente (=dyreste) frisörene i Hamburg, og betaler der rett over 180 euro, dvs. rett over 1400 kroner for striper (blondering og gylden farge), klipp, vask og styling. Det er raadyrt her, jeg pleide aa betale rundt 100 euro (800 kroner) for det samme hos en "vanlig" frisör. Skjönner at jeg nok en gang sparer penger paa aa bo i utlandet.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 18:47   #87
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Var hos frisøren i dag faktisk,og betalte 375,-for klipp.Syns ikke det var så galt.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 19:04   #88
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Jeg har langt hår, og de tar 700 for striper i folie, 400 for hettestriper 320 kr for vask og klipp ol. Så jeg har faktisk betalt 820 kr for vask, klipp, fage og kjøp av sjampo! DA er jeg fornøyd da. (Også når jeg betaler under 500 kr og har fått klippet meg og går derfra med sjampo og balsam også.)

Så svaret er vel fra 320 til 1000, alt etter hva jeg gjør.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 18:06   #89
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva betaler du hos frisøren?

Var hos frisøren i går og betalt 1050,- for vask, klipp og minicolour.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no