Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er ditt absolutte favorittplagg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-15, 21:53   #21
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

En linbukse og topp.
Sydd av duken vi hadde på bordet da M ble konfirmert i 2002.
Nå begynner både buksa og toppen å bli slitt, og jeg prøver å sy noe tilsvarende, men det blir ikke det samme.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 21:54   #22
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

Olabukse er helt uaktuelt. Det heter jeans

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 21:57   #23
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.874
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

Aner jeg en poll?


Favorittplagget mitt tror jeg må være et svart skjørt jeg bruker veldig mye om sommeren. Gleder meg alltid til å ta det fram.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 21:59   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Aner jeg en poll?

Har allerede tenkt tanken, men det aner meg at jeg er nedstemt. Folk vil jo bare ha jeans og cardigan og et digert scarf som de kan wrap-around-all-over-the-place.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 22:02   #25
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

Denne bergenseren bruker dongeribukse og dongerijakke. Olabukse og olajakke blir helt tegneserie for meg. Jeg kunne funnet på å skrive jeans, men aldri sagt det høyt, tror jeg.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 22:07   #26
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

Jeans er noe jeg skriver jeg også, sjeldent sier. Sier nok dongeribukse.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 22:48   #27
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

En mørkblå kjole i babycord fra NoaNoa er favoritten selv om jeg ikke bruker den så ofte.

Olabukser bruker jeg også mye.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 00:16   #28
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

Ullcardigan. Jeg har flere i forskjellige tykkelser og kvaliteter.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 00:36   #29
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeans er noe jeg skriver jeg også, sjeldent sier. Sier nok dongeribukse.

Jepp. Dångeri, faktisk.

Jeg er en bruk og kast-dame, men plaggene jeg har hatt lengst og brukt mest pr nå er en svart omslagskjole (kjøpt i 2006) og en svart cardigan (fra 2009) fra HM.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 00:38   #30
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

Jeg tror faktisk det er dette skjørtet fra B&F. Jeg har brukt det ekstremt mye siden jeg kjøpte det for halvannet år siden, sommer som vinter. Til tross for knæsj farge (oransje ) så går det til utrolig mye og kan pyntes opp og ned.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 00:40   #31
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

Olabukse. Og cardigans i ulike farger.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 00:45   #32
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

Kjoler i tykt jerseystoff med A-fasong er blitt min hverdagsfavoritt. Nå husker jeg nesten ikke hvordan livet med olabukser var.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 00:59   #33
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

Jeg sier dongeribukse, og ungene mine ler av meg.

Litt tykke/grove kjoletunikaer fra Gudrun Sjöden. Jeg har to i bomull (blå og lilla), tre i lin (svart, vinrød, grønn) og har i dag etter god shoppehjelp fra Mei kjøpt en i ull. De er korte nok til å bruke med smale bukser/tights, lange nok til å kunne fine opp med strømpebukser og pene sko, og har varierende ermelengder. Og de tørker pent uten å måtte strykes.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 06:28   #34
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

Jeg sier jeans. Men går nesten utelukkende i kjoler.
Favorittplagget er en sort kjole fra Evan Picone med 3/4 lange ermer. Den har jeg hatt i flere år og brukt latterlig mye. Knall kvalitet og flatterende snitt.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 08:06   #35
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

En lin-tunika og et par Desigual baggy-jeans. Den opprinnelige tunikaen var så tynnslitt og enkelte steder hullete så den ligger demontert på syrommet - har tegnet den av så jeg har mønsteret med mulighet for å sy meg nye. Jeg har ikke funnet tilsvarende i butikker. Jeansene er de første jeg tar på meg etter jobb, med nevnte tunika over - ser ut som en sekk, men gu så behagelige klær.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 08:26   #36
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

En svart hettejakke i tykk bomull. Egentlig jobbjakke fra HH Workwear, men jeg bruker den minst på jobb nå.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 08:46   #37
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

Jeg tror ikke jeg klarer å plukke ut ett eneste favorittplagg. Men jeg hadde en virkelig favoritt som jeg til slutt måtte innse var utslitt etter mange år. Det var en svart, smal og smekker Filippa K strikket jakke med glidelås i veldig kraftig bomull. Kjøpt i 1998 for 800 kroner, som var et ekstremt dyrt plagg for meg den gangen. Men den var jo verd pengene, så mye som jeg brukte den, og den beholdt både farge og fasong utrolig lenge.

Ellers så har jeg kjøpt noen nye skjørt fra Genleman's Affair i sommer som jeg tror vil bli en ny favoritt. Modellen heter Ruby, A-fasong sydd i tynn engelsk uniformsull, veldig flatterende skjørt.

(Og Olabukse husker jeg at jeg så på som et gammeldags og merkelig ord allerede da jeg var barn, på søttitallet. Har alltid sagt dongeribukse, men kan sikkert skrive jeans i visse sammenhenger. Olabukse sier jeg aldri. Mannen min sier det, og jeg stusser hver gang. Hvem er Ola, liksom?!)

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 08:56   #38
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

Det må være den gamle, papirtynne capribuksa mi. Lys kakifarget og med rift på kneet.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 08:57   #39
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

Jeg sier olabukse og syns dongeribukse høres sånn 70-tallslærer-med -papegøye-ørepynt ut. Sikkert fordi jeg husker at jeg hadde en lærer som sa det og at jeg ikke skjønte hva det var da jeg var ganske liten. Kan si jeans også, men det er egentlig bare jåleri, for alle sier olabukse på min dialekt.

Jeg er altfor omskiftelig til å ha yndlingsplagg tror jeg. Har en kjole og et skjørt jeg er glad som jeg har eid veldig lenge, men jeg får stadig klær jeg blir veldig glad og bruker masse i en periode, for så å legge bort en like lang periode. Jeg liker både olabukser, skjørt og kjoler og varierer mye, syns klær er veldig gøy. Og sko.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 08:59   #40
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt absolutte favorittplagg?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg sier olabukse og syns dongeribukse høres sånn 70-tallslærer-med
-papegøye-ørepynt ut. Kan si jeans også, men det er egentlig bare jåleri, for alle sier olabukse på min dialekt.

Tipper det til en viss grad er dialekt, ja. Passer liksom bedre med tjukk L?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no