Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-12, 21:34   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Jeg synes denne er litt tøff, men den er kanskje litt «voldsom»

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 21:36   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 21:42   #23
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Uansett er det få penkjoler som kommer med lange ermer.. så da må du kanskje belage deg på et sjal/bolero i tillegg?

Joda, tror nok jeg må ha en bolero da ikke sjal,for det blir lagt fra meg etter 3 min



tror jeg har sett for meg noe som dette i fasong,fikk ikke lagt inn bilde , helt enkelt ok fin.
Men vet ikke helt om sånn fasong passer meg, og om sånn fasong passer seg i bryllup :kles blond:
var veldig mye sånt i butikken da vi giftet oss, og begge forloverne mine hadde no ala det med litt mønster på.

Blir jo litt lik den jeg har på bilde i fra mai, bare at jeg ikke vil ha lilla,har bare lilla og svarte kjoler nå

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 28-03-12 kl 21:52.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 21:42   #24
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg tror - uten at jeg vet - at det er kulturforskjeller nord og sør når det gjelder hva som er "fint" i bryllup. Eller kanskje det er by og land. Noe er det i alle fall.
Det som Nessie viser har vært den vanlige stilen i de bryllupene jeg har vært i.

Det er godt mulig, det har jeg faktisk ikke tenkt på.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg var i augustbryllup i fjor i en knekort lekker stroppekjole. Det falt meg faktisk ikke inn at den burde være lang, ihvertfall ikke i tjuefem varmegrader.

Knekort er helt OK i mitt hode, men jeg er vant til at vi skiller fest fra fest, dvs at kjoler en bruker i bryllup er mer pyntet enn en kjole som brukes på sommerfest med jobben.
Den Anne C linker til er nydelig og den nest siste til Nessie er rå, men går.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 21:50   #25
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

tror jeg har sett for meg noe som dette i fasong,fikk ikke lagt inn bilde , helt enkelt ok fin.

Den var lekker, og den vil jeg også ha

Lurer på hva str 16 og 18 tilsvarer i norske str jeg da

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 21:55   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det er godt mulig, det har jeg faktisk ikke tenkt på.

Knekort er helt OK i mitt hode, men jeg er vant til at vi skiller fest fra fest, dvs at kjoler en bruker i bryllup er mer pyntet enn en kjole som brukes på sommerfest med jobben.

Det er jeg enig i. Den kjolen jeg hadde i bryllupet er ikke en knulle jeg ville Gått med på en jobbfest overhodet, selv om den vara knekort. Jeg vil bruke den igjen, men kanskje i en barnedåp, feks. På vennlige somnerfester bruker jeg litt mindre pyntede kjoler. Jeg har msnge sommerkjoler. Jeg elsker sommerkjoler.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 22:01   #27
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Har ikke noe spes med sommerkjoler. tror jeg har en lang som jeg har arvet og den er lys lilla og så en lyseblå kort ,til kneet.
begynte først å bruke kjoler i forfjor og ikke funnet noe som passer meg og i rett lengde,om sommeren. ofte blir de alt for lange.
Så har oftet brukt tunika og capri?taits om sommeren

Jeg bruker de kjolene jeg har når jeg skal noe
julebord på jobb har vi ikke,jobbfest har vi ikke. Kjolene jeg har blir brukt til hverdag,bursdag,barndåp,konfirmasjon og sånt
tror jeg har 5 ordentlige kjoler,resten er tunika

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 22:06   #28
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er jeg enig i. Den kjolen jeg hadde i bryllupet er ikke en knulle jeg ville Gått med på en jobbfest overhodet, selv om den vara knekort.

Nei, klart. Skal du knulle på jobbfest, så gjør det ikke noe om kjolen er litt kortere.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 22:07   #29
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Nei, klart. Skal du knulle på jobbfest, så gjør det ikke noe om kjolen er litt kortere.

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 22:08   #30
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Nei, klart. Skal du knulle på jobbfest, så gjør det ikke noe om kjolen er litt kortere.

Nå måtte jeg le høyt!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 22:10   #31
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er jeg enig i. Den kjolen jeg hadde i bryllupet er ikke en knulle jeg ville Gått med på en jobbfest overhodet, selv om den vara knekort. Jeg vil bruke den igjen, men kanskje i en barnedåp, feks. På vennlige somnerfester bruker jeg litt mindre pyntede kjoler. Jeg har msnge sommerkjoler. Jeg elsker sommerkjoler.

Det er da veldig praktisk med noe knekort om en først skal knulle på jobbfest?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 22:25   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Haha, ja, selvsagt!

Herregud for fn telefon. Og så vennlige somnerfester!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 22:27   #33
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Opprinnelig lagt inn av Siwa, her.

Den var lekker, og den vil jeg også ha

Lurer på hva str 16 og 18 tilsvarer i norske str jeg da

16 er 44 og 18 er 46.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 23:04   #34
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Nei, klart. Skal du knulle på jobbfest, så gjør det ikke noe om kjolen er litt kortere.

Jeg dævver. Tørker tårer her og eldste datter kom ilende til og lurte på hva jeg lo så høyt av.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 23:16   #35
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

www.astyle.no Str 46/48. Eller blir det for søtt ?



Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 23:19   #36
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Jeg er gravid, ca 6 mnd når jeg skal gå med denne kjolen tenkte jeg, i et bryllup. (den går under kneet på meg)
Men jeg må ha noe utenpå.

Hva med denne? Angora, går det i juni?



Eller denne?



Ikke meningen å kuppe tråden men det er jo i rett kategori

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 23:26   #37
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Kort eller lang kjole forresten ?


www.jenjenhouse.com


Finnes i alle regnbuens farger og mange størrelser.


Mange farger og størrelser.


Mange farger og størrelser.

Ellers så var den jo veldig søt den kjolen du linket til da. Og i mitt hode, kan du fint ha en slik kjole i et bryllup.


Sist redigert av Liljekonvall : 28-03-12 kl 23:39.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 07:40   #38
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

www.astyle.no Str 46/48. Eller blir det for søtt ?




Likte den turkisblåe ,men alle var i den "fasongen" jeg har tenkt litt på, men 46/48 i de der har jeg en følelse på blir for trangt. En venninne av meg har en rød ala den blåe og den er 46-48 og det er så trang at jeg får den igjen men får ikke puste og så gir den meg flate pupper enda jeg har svææære pupper


Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg er gravid, ca 6 mnd når jeg skal gå med denne kjolen tenkte jeg, i et bryllup. (den går under kneet på meg)
Men jeg må ha noe utenpå.

Hva med denne? Angora, går det i juni?



Eller denne?



Ikke meningen å kuppe tråden men det er jo i rett kategori

Jeg likte den første,her i juni og om så juli om det er sikkelig nordnorsk sommer kan man brke ull,egentlig hele året Men der nede blir det vel kanskje varmt? Jeg vet ikke.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 29-03-12 kl 07:51.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 07:49   #39
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Fra midnatt.no:

Går opp til størrelse 54.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 07:50   #40
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Kort eller lang kjole forresten ?


www.jenjenhouse.com


Finnes i alle regnbuens farger og mange størrelser.


Mange farger og størrelser.


Mange farger og størrelser.

Ellers så var den jo veldig søt den kjolen du linket til da. Og i mitt hode, kan du fint ha en slik kjole i et bryllup.

Vet ikke om jeg skal ha lang eller kort, Ikke tenkt så mye på det. Men bare at den lange må ikke være for lang, jeg er bare 168 lang så :/ Bare tenkt at jeg må ha en kjole som passer som er ok fin,og som jeg liker. Som ikke strammer noen plass og som ikke legger seg som et trekkpapir på magen.

Jah jeg er sær og vanskelig.

Likte alle de der egentlig

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 29-03-12 kl 08:08.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no