Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan kaster man

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 18:59   #1
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Hvordan kaster man

engangsprøyter?

Jeg har hatt et lite inngrep og setter noen blodfortynnende sprøyter selv noen dager. Ble litt usikker på hva jeg gjør med disse sprøytene. Setter gummien tilbake på spissen men det er kanskje ikke noe jeg kaster uansett.

Vet narkoane kan levere på apoteket men det er kanskje vel drøyt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:00   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kaster man

Har kastet dem i bosset jeg. Tenkte ikke noe over det. Pakket dem godt inn i dopapir og lignende, og trykket dem ned i bossposen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:07   #3
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan kaster man

Jeg tror ikke noen på apoteket tror at du er narkoman selv om du leverer tilbake brukte sprøyter der.

Jeg tror heller jeg ville ha gjort det, enn å risikere at noen av dere eller bossmennene kan stikke seg på dem.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:08   #4
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan kaster man

Jeg ville kanskje kastet de i en melkekartong i tillegg til å sette på plasttuppen.
Henger litt igjen i den tiden hvor man kastet knust glass i en melkekartong jeg.....

Nå er jo de som tar søpla ikke i kontakt med posene lengre slik de var før, så det skulle vel holde å sette på plasttuppen vil jeg tro.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:13   #5
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kaster man

Putt dem i et tomt syltetøyglass, ha på lokket og lever glasset på apoteket. Sprøyter er spesialavfall.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:19   #6
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kaster man

Jeg putter dem på egne beholdere som kastes i risikoavfallet på jobben.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:20   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan kaster man

Jeg puttet dem i en halvannenliters brusflaske, og leverte inn på apoteket.

  Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:21   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan kaster man

Lever dem på apoteket, helsestasjon eller hos legen din - de har alle slike gule bokser til å putte sprøyter o.a i.
Ikke bare kast dem i søpla. Det kan skje at det går hull i posen, man vet aldri?

  Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:27   #9
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvordan kaster man

Lever dem hos apoteket ja.
Jeg har en sånn liten "avklipper" som tar spissene ved roten og beholder de inni seg så tømmer man på apoteket når den er full, men det er fordi vi bruker sprøyter med spiss daglig. Har man ikke det så ta for all del ikke sjansen på å bare kaste de.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:36   #10
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan kaster man

Leverer de på apoteket, legen ell.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:39   #11
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kaster man

Å jøje meg, det har jeg ikke tenkt på engang. Jeg har kastet de tvert i søpla jeg.

Aminta, hvor har du fått tak i en slik spissespiser? Det kunne jeg også trengt, hvis ikke blir det usaklig mange turer til apoteket fremover.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:58   #12
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kaster man

Puttet de i en melekartong og leverte dem på apoteket. Eller mannen gjorde da.

Måtte ta det samme som deg når jeg var sengeliggende sist jeg var gravid.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:01   #13
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvordan kaster man

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Aminta, hvor har du fått tak i en slik spissespiser? Det kunne jeg også trengt, hvis ikke blir det usaklig mange turer til apoteket fremover.

Fått på sykehuset.
Men de har det sikkert på apoteket elns. for de har det jo til vanlig ikke på sykehuset såvidt jeg vet, så de hadde sikkert bestilt opp til meg.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:06   #14
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Hvordan kaster man

Putt de i en halvliters brusflaske og lever de på apoteket.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 21:22   #15
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Hvordan kaster man

Putt både sprøyten og spissen i en beholder (kan være hva som helst feks sylterøyglass, brusflaske). Sprøyten og spissen kan inneholde rester av blod og legemidler og skal derfor behandles som spesialavfall. Leveres på apoteket.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 21:24   #16
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Re: Sv: Hvordan kaster man

I min IVF-tid leverte jeg dem på apoteket. De fortalte meg imidlertid at jeg godt kunne ha kasta dem i spøla, innpakket i for eksempel en melkekartong.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 21:29   #17
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Hvordan kaster man

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

I min IVF-tid leverte jeg dem på apoteket. De fortalte meg imidlertid at jeg godt kunne ha kasta dem i spøla, innpakket i for eksempel en melkekartong.

På loop.no står det at sprøyter er spesialavfall.

www.loop.no

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no