Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[spinoff] Har du hjemmeklær?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-14, 10:27   #121
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Ingen hjemmeklær, og som regel er jeg sminket, selv om jeg bare skal en tur på butikken i løpet av dagen.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 11:27   #122
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

7 Things Almost s Amazing as removing Your Bra at the End of the Day

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:18   #123
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg skifter hvis jeg går i drakt eller dress, kun fordi jeg ikke vil at det skal bli krøllete eller flekkete. Ellers er alt jobbtøyet mitt både pent og behagelig. Hvorfor kjøper dere ubehagelig tøy, egentlig?

BH er det mest behagelige plagget jeg har. Aldri uten, utenom i sengen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:20   #124
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Digresjon: BH er nå en ting, men å ta av seg bunaden (altfor trang og tung og varm i tillegg) etter bruk, er så godt at det nesten kan sidestilles med en orgasme.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:21   #125
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Digresjon: BH er nå en ting, men å ta av seg bunaden (altfor trang og tung og varm i tillegg) etter bruk, er så godt at det nesten kan sidestilles med en orgasme.

REN lykke!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:22   #126
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Digresjon: BH er nå en ting, men å ta av seg bunaden (altfor trang og tung og varm i tillegg) etter bruk, er så godt at det nesten kan sidestilles med en orgasme.

Det er nesten den beste grunnen til å ta den på i det hele tatt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:23   #127
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg har behagelig bunad også, jeg! Jeg går i den til jeg tar kvelden langt ut i den 18.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:26   #128
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skifter hvis jeg går i drakt eller dress, kun fordi jeg ikke vil at det skal bli krøllete eller flekkete. Ellers er alt jobbtøyet mitt både pent og behagelig. Hvorfor kjøper dere ubehagelig tøy, egentlig?

Jeg vil ikke si at klærne mine er ubehagelige. Men jeg er kanskje ekstramglad i komfort på fritiden - hvorfor i det hele tatt kjenne linningen på et skjørt når man kan ha på seg noe man ikke kjenner i det hele tatt??

Jeg vil for ordens (og eget gode ryktes) skyld legge til at hjemmeklærne mine ikke er stygge. Jeg er ikke bare glad i komfort men også esteikk. Ullstrømpebukse og strikkakjole er en slager på vinteren. Behagelig og presentabelt.

(Og inspirert av denne tråden har jeg nå gått til anskaffelse av hjemme- BH - ikke fast nok til at jeg har den på på jobb men myk nok til at jeg orker å ha den på hjemme. Ganske fornøyd, egentlig.)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:34   #129
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg er litt redd for å gå for mye i klær jeg ikke kjenner, egentlig. Redd for å ikke merke at magen vokser og vokser. Men det er kanskje ikke noe problem så lenge en ikke går i sånne klær hele tiden.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:35   #130
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg er litt redd for å gå for mye i klær jeg ikke kjenner, egentlig. Redd for å ikke merke at magen vokser og vokser. Men det er kanskje ikke noe problem så lenge en ikke går i sånne klær hele tiden.

Ja, det er greit å tre på seg plagg med linning med jevne mellomrom.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 15:02   #131
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jobbtøyet mitt er ikke ubehagelig, men det tar ca. 2 minutter fra jeg kommer inn døren til en av ungene har kastet seg over meg , og det fører gjerne med seg litt kliss. Og så synes jeg jo yogabukse er hakket mer behagelig enn skjørt og dressjakke, som jeg ofte går i, uten at jeg vurderer å gå i det på jobb av den grunn.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 16:03   #132
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Digresjon: BH er nå en ting, men å ta av seg bunaden (altfor trang og tung og varm i tillegg) etter bruk, er så godt at det nesten kan sidestilles med en orgasme.

Da foreslår eg du fortelle rine-mannen at han må jobbe litt hardare

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 16:45   #133
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Da foreslår eg du fortelle rine-mannen at han må jobbe litt hardare

He, he, ja den så jeg ikke komme.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-14, 09:26   #134
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no