Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-12, 17:37   #81
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Så fin du ble på håret! Kos deg i bryllup uansett antrekk du ender opp med!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 17:43   #82
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

De nye skoene dine var griselekre!!! Hårfargen var også kjempeflott

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 18:58   #83
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Så fin du var på håret, og skoene er lekre.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 19:16   #84
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Fin på håret, kjolen er fin og både de skoene du har på på bildene og de grå (?) du har tatt bile av var fine. Bruk det du føler deg mest komfortabel i. Da blir du penest. Synes kanskje den mørke (svarte?) boleroen var finest, men den hvite er kanskje mer riktig for tiden nå?

Ha det fint i bryllup!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 20:19   #85
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Fin på håret, kjolen er fin og både de skoene du har på på bildene og de grå (?) du har tatt bile av var fine. Bruk det du føler deg mest komfortabel i. Da blir du penest. Synes kanskje den mørke (svarte?) boleroen var finest, men den hvite er kanskje mer riktig for tiden nå?

Ha det fint i bryllup!

Takk
Den er brun

Kjøpte den hvite til den prikkekjolen og rosa kjolen. Følte at den hvte ble for hvit. Vet ikke. Er det varmt tar jeg kanskje den hvite i kirka.Bør kanskje ikke sitte med bar "overkropp" der
Men blir sikkert å gå uten noe på skuldrene,drikker jeg et glass hvitvin så er termostaten min øddelagt å jeg kan risikere å miste både jakker og strømpebukser

Det har begynnt å regne .Håper det slutter til i morgen ellers blir jo håret øddelagt. Kan jo ikke dra i bryllup i goretex jakke

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Så fin du var på håret, og skoene er lekre.

Takk

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

De nye skoene dine var griselekre!!! Hårfargen var også kjempeflott

Takk

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Så fin du ble på håret! Kos deg i bryllup uansett antrekk du ender opp med!

Takk

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 20:30   #86
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Ellos-kjolen er fin-fin til sommerbryllup, og du ble knallfin på håret !! Jeg synes du var superlekker i den blå festkjolen også, finest med hvit bolero nå på sommeren. Viktig å føle seg vel som flere sier, og Ellos-kjolen kan jo pyntes opp med diverse tilbehør, om du velger den. Vet ikke om du ble så mye klokere av dette men poenget er, du blir kjempefin uansett hvilken av disse du velger, ta den du er mest komfortabel i !

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 22:44   #87
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Hvor i all verden er det dere ser bildene dere kommenterer? *Har lest hele tråden og er veldig nysgjerrig på resultatet*

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 09:36   #88
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Jeg har tatt bort bildene av meg

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 20:57   #89
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

jaok. jeg kan legge ut bilde av hvordan jeg så ut i bryllupet 14 juli.. Men vær snill å ikke siter bilde

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 05-08-12 kl 00:50.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 21:55   #90
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Fin!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-12, 22:10   #91
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Så fin du er!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 15:29   #92
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Takk. Følte meg ganske ok , for det om jeg var finetlig til kjolen før fredag.
Fik flere positive komentarer om kjolen

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no