Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Korte shorts/hotpants med strømpebukse under

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-08, 12:31   #81
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse under

Lever vi på samme planet, folkens? Jeg har aldri sett dette hotpants-fenomenet dere beskriver. Hvor er hotpantsjentene hen? Jeg bor i Oslo altså, og ferdes både i Bogstadveien og er innom Oslo City med jevne mellomrom. Jeg har heller ikke brukt det tidlig på nittitallet. Det kan muligens forklares med at jeg på de tider helst gikk i åletrange skinnbukser med patronbelter og gladiatorstøvler og sånt. Men aldri en hotpants. Så pussig dette var.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 12:32   #82
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse under

Jeg lurer på om man med "hotpants" mener "kortkort shorts"? Det er nemlig en forskjell her.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 12:39   #83
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse under

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

(Og med så mye opplegg rundt husarbeid og handling til de "små kongelige" er jeg vel enig...)

Denne skjønte jeg ikke.

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Nydelig ...

Her er min shorts da. Skjønner at den ikke er like populær hos alle, men det er definitivt dette snittet jeg kler best (kanskje ikke uten grunn at de kalles kjerringshorts. )

Er enig med de som sier at det er en del av det å være ung å kle seg helt moteriktig, med litt mer ekstremvarianter av moten. Med mine kommodeben priserjeg meg bare lykkelig for at det ikke var da jeg var ung. Det hadde ikke sett horete ut, mer ... tja ... dachs-aktig ut. (Jeg har forresten litt samme farge på håret som denne har pels, så kanskje jeg er en gjenfødt hund?)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 21:06   #84
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse under

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hadde det vært så vel. Neida, dette var forholdsvis langhåra teddybjørnstoff.


Opprinnelig lagt inn av him, her.

Her er min shorts da. Skjønner at den ikke er like populær hos alle, men det er definitivt dette snittet jeg kler best (kanskje ikke uten grunn at de kalles kjerringshorts. )

De er sikkert finere når man har litt kraftigere ben enn på denne syltynne dukken på bildet. *ro-ro-ro-din-båt* Sånne shorts med vide ben er i hvert fall det styggeste mine pipestilker kan få på seg.
Sist jeg så deg så du i hvert fall riktig så bra ut.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 05-06-08 kl 21:18.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 21:09   #85
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse under

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.



De er sikkert finere når man har litt kraftigere ben enn på denne syltynne dukken på bildet. *ro-ro-ro-din-båt*
Sist jeg så deg så du i hvert fall riktig så bra ut.

*Ta din åre fatt..*

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 21:31   #86
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse under

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Lever vi på samme planet, folkens? Jeg har aldri sett dette hotpants-fenomenet dere beskriver. Hvor er hotpantsjentene hen? Jeg bor i Oslo altså, og ferdes både i Bogstadveien og er innom Oslo City med jevne mellomrom. Jeg har heller ikke brukt det tidlig på nittitallet. Det kan muligens forklares med at jeg på de tider helst gikk i åletrange skinnbukser med patronbelter og gladiatorstøvler og sånt. Men aldri en hotpants. Så pussig dette var.

Jeg så det senest i dag når jeg var på Ski storsenter.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 08:19   #87
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse under

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Lever vi på samme planet, folkens? Jeg har aldri sett dette hotpants-fenomenet dere beskriver. Hvor er hotpantsjentene hen? Jeg bor i Oslo altså, og ferdes både i Bogstadveien og er innom Oslo City med jevne mellomrom.

Sett i Bogstadveien senest i går

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 23:57   #88
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse under

Jeg må ta på meg korte shortser når jeg har på det.
Nå er det aldri med strømpis under, selv omnoen sikkert skulle øsnke jeg hadde på meg det fram til bena var litt mindre likfarget.
Sånne shortser som stopper midt på låret er for å sid emildt VELDID lite kledelig på meg. Magen og rompa tar stor plass, mens bena tar for liten plass fra midt på låret og ned til anklene. Ser tidvis ut som to hyssinger henger nedenfor buksekanten.
(dog litt bedre nå som kiloene har sneket seg på, men de skal av ja.)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 00:19   #89
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korte shorts/hotpants med strømpebukse under

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Denne skjønte jeg ikke.

Her er min shorts da. Skjønner at den ikke er like populær hos alle, men det er definitivt dette snittet jeg kler best (kanskje ikke uten grunn at de kalles kjerringshorts. )

Er enig med de som sier at det er en del av det å være ung å kle seg helt moteriktig, med litt mer ekstremvarianter av moten. Med mine kommodeben priserjeg meg bare lykkelig for at det ikke var da jeg var ung. Det hadde ikke sett horete ut, mer ... tja ... dachs-aktig ut. (Jeg har forresten litt samme farge på håret som denne har pels, så kanskje jeg er en gjenfødt hund?)

Med mine tømmerstokklegger er jeg tilbøyelig til å erklære alle småsmekre damer for horete.
Bittelitt misunnelig på hotpantskroppene.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no