Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Se & hør er avslørt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-07, 15:15   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Se & hør er avslørt

Man har jo hørt om Se&hør's forretningsmetoder. Kjendisene tvinges til å stille opp for bladet ,ellers publiserer de sladder.

Siste dagers avsløringer er likevel sjokkerende og kvalmende.

Noen eksempler:

* Viftet med tusenlapper foran Kenneth Sivertsen for å få han til å ta av lua. Han var nylig var innlagt på sykehus med hjerneslag, han var operert, og legene måtte fjerne en del av hodet.

*Håvard Melnæs hevder ukebladets ledelse sendte ham til London for å kjøpe spionutstyr som skulle brukes mot kronprinsesse Mette-Marit.

*Håvard Melnæs ville betale en narkoman eks-kjæreste til kronprinsesse Mette-Marit tusen kroner i timen for å drikke øl, mens han fortalte forholdet til Mette-Marit.

*Kronprins Haakon trodde han trygt kunne legge en personlig beskjed på svigerfar Sven O. Høibys mobilsvarer om at prinsesse Ingrid Alexandra var født. Men det var Se og Hør som hørte beskjeden.



Jeg er glad for at jeg aldri har kjøpt dette bladet, og det kommer jeg heller aldri til å gjøre.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 15:19   #2
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Se&hør er avslørt

Ingenting av det som er kommet opp, forundrer meg.
Det som derimot er ganske forunderlig, er at så mange mennesker kjøper bladet hver uke, ja sogar to ganger pr. uke!

Nei, jeg er på linje med deg, Frost:
Mine penger får de i alle fall ikke. :Prinsippfast:

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 15:27   #3
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se&hør er avslørt

Jeg vurderer faktisk å begynne å kjøpe Se og Hør fast nå. Kanskje til og med to eksemplarer to ganger i uken (for de kommer fortsatt to ganger i uken, sant?).

Jeg syns det er helt riktig at noen tar tak i kjendisene og rister dem litt. Tenk på Sandra, for eksempel (fra Idol, husker ikke etternavnet), hadde det ikke vært for Se og Hør hadde hun fortsatt vært en alminnelig nordlands-blondine. Nå er hun kjendis, og til og med fått betalt for det.

Jeg syns det er kjempeinteressant å se hvordan Carl I. og fru Eli har det hjemme hos seg, og skjønner godt at Se og Hør betalte 100.000 for det. Skulle bare mangle, det var jo tross alt et møblert hjem! Jeg tror til og med de hadde en slim-line taste-telefon.

Kenneth Siversen solgte hodet sitt for 5000, og det var jo hans eget valg. Det ER lov å si nei også. Avsløringene rundt Se og Hør viser jo dessuten at mange av kjendisene har fått betalt for å bli liksom-snik-fotografert, for det er mer stuerent for dem enn å stille opp på en reportasje.

Og så er det alle fotballstjernene. I dag er de mer enn bare fotballstjerner, nettopp takket være magasiner som Se og Hør.

Så jeg er kommet til konklusjonen at Se og Hør fyller en viktig samfunnsmessig oppgave.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 15:38   #4
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se&hør er avslørt

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163757

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 15:41   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se&hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Så jeg er kommet til konklusjonen at Se og Hør fyller en viktig samfunnsmessig oppgave.



Jeg syns for øvrig boka er litt det samme som Se&Hør, hvertfall tror jeg det som får folk til å lese den er det samme som får folk til å lese Se&Hør.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 15:41   #6
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Se&hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163757

Jeg må le.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 15:45   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se&hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Ingenting av det som er kommet opp, forundrer meg.
Det som derimot er ganske forunderlig, er at så mange mennesker kjøper bladet hver uke, ja sogar to ganger pr. uke!

Nei, jeg er på linje med deg, Frost:
Mine penger får de i alle fall ikke. :Prinsippfast:

Enig. De har heldigvis aldri fått en krone av meg. (Men det ser jo ut som de klarer seg rimelig bra uten, da...)

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 15:50   #8
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se&hør er avslørt

Jeg bor i utlandet, og leste lite Se&Hör da jeg bodde i Norge. Naa innrömmer jeg gjerne at Se&Hör er en av de tingene jeg ber om at folk tar med naar de kommer paa besök. Jeg har sagt det för og jeg sier det gjerne igjen: Mitt liv er kjempefint, men kjedelig, saa jeg elsker litt sladder i hverdagen og bilder av pene mennesker, kjoler og leiligheter. :nail: Dog er det ikke akkurat ofte at jeg faar besök, saa Se&Hör blir ikke rike av meg og mine besökende, akkurat.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 16:04   #9
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se&hør er avslørt

Jeg syns det er skrekkelig merkelig at noen gidder kjøpe et blad som har spesialisert seg på sladder. Jeg vil ikke bli tatt død med det i handlevognen min og jeg må innrømme at jeg tenker mitt om folk som har for vane å kjøpe denne driten. Jeg syns det sier ganske mye om holdninger, faktisk.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 16:24   #10
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Sa vi, mens vi mailet hverandre bildene fra Kåres mobil, la ut linker til sider som viser hvordan kjendiser driter seg ut, sladrer om andre man treffer på nett, osv.
Dobbeltmoral er dobbelt så bra som vanlig moral?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 16:33   #11
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Sa vi, mens vi mailet hverandre bildene fra Kåres mobil, la ut linker til sider som viser hvordan kjendiser driter seg ut, sladrer om andre man treffer på nett, osv.
Dobbeltmoral er dobbelt så bra som vanlig moral?

Ja, er det ikke?

Jeg har kjøpt Se og Hør av og til (men faktisk ikke lest bladet), men nå abonnerer vi på avis med bra tv-bilag, så vi gjør det ikke mer.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 16:37   #12
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Se og hør sine metoder forbauser meg ikke! Jeg har sett på nært hold hvilke skritt de var villige til å ta for å komme på et arrangement der Märtha skulle være.

Jeg fatter ikke at folk er interessert i å lese sladder de vet med stor sannsynlighet er oppdiktet eller skaffet til veie med ufine metoder.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 16:39   #13
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se&hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.



Jeg syns for øvrig boka er litt det samme som Se&Hør, hvertfall tror jeg det som får folk til å lese den er det samme som får folk til å lese Se&Hør.


Ja, enig! Og nøyaktig samme metode for å øke salgstallene som sin tidl. arbeidsgiver Se&Hør bruker han nå for å selge sin egen "sensasjons"-bok.

Dessuten er det ikke bare Se&Hør som kjøper kjendisene, men kjendiser som kjøper Se&Hør også.... Av typen "skriver dere noe om dette, så selger ikke Haakon-gruppen Se&Hør fra og med neste uke...."

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 16:49   #14
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Jeg hadde lenge som prinsipp å ikke kjøpe Se & Hør, men leste det jo alltid når jeg kom over det. Innrømmer glatt at jeg har blitt fristet til å kjøpe det også, men de har ikke tjent mye på meg altså. Tenkte som så at det er tross alt Norges mest kjøpte ukeblad, og rent faglig sett så er det jo viktig å holde seg informert om hva som skjer i pressen. Men jeg blir like skuffa hver gang jeg har kjøpt det. Det er jo bare søppel.

Husker jeg leste en artikkel om at Mette-Marit var syk (ja, veldig viktig nyhet). Da hadde de ingen bilder (annet enn fra leiligheten utenfra), og de hadde tydeligvis stått utenfor og tellet hvor mange ganger legen kom på besøk, og hvem andre som kom på sykebesøk. Men det som var aller verst var at de beskrev MMs følelser. "Hun følte seg neppe særlig høy i hatten der hun lå syk og fæl og fikk besøk av legen". Akkurat som om de var en flue på veggen, eller helst visste hva som rørte seg inni hodet på MM. Kjempetragisk artikkel. Det kan jo bare ikke kalles journalististikk? Bruke to sider på det liksom?

Men gode korrekturlesere har de råd til (jeg har venner som gjør den jobben), så så mange skrivefeil har de ikke. Det skal de ha!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 16:53   #15
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Se og hør sine metoder forbauser meg ikke! Jeg har sett på nært hold hvilke skritt de var villige til å ta for å komme på et arrangement der Märtha skulle være.

Jeg ble tilsnakket med "faen ta deg!" en gang jeg nektet å oppgi hvor Prinsesse Märtha oppholdt seg på ferie av en Se&Hør-journalist. Nå driver tullingen et eller annet event-byrå e.l.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 16:57   #16
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Sa vi, mens vi mailet hverandre bildene fra Kåres mobil, la ut linker til sider som viser hvordan kjendiser driter seg ut, sladrer om andre man treffer på nett, osv.
Dobbeltmoral er dobbelt så bra som vanlig moral?

Ja, for alle vi er skyldige i dette. Tjener penger på det gjør vi også.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 17:09   #17
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Man trenger vel ikke tro på ALT man hører.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 17:10   #18
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Syntes ikke Kenneth Sivertsen var et "offer" om dette var måten det ble gjort på. Hadde de vært ufine fikk han nå bare gå.
Nå valgte han å ta pengene. Han fikk penger, se og hør fikk bilde. Ser ikke problemet. Han var en voksen mann.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 17:11   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Jeg er veldig glad for at jeg aldri har kjøpt dette møkkabladet. Ikke fordi jeg ikke morer meg over patetsike kjendiser og dumme kongelige, for de er vårt samfunns mer eller mindre frivillige narrer. Og det er de som kjøper se &Hør som bidrar til at de kan få være det. Ikke vi som lar være. bare så det er sagt.

Det som gjør meg mest fornøyd med at jeg aldri har kjøpt dette bladet, er at jeg aldri har vært med på å finansiere lønn til folk som denne journalisten. At man kan drive med sånt og ikke skamme seg dypt, er forunderlig.

Jeg har vært i et bryllup hvor jeg hadde en tidligere Se & Hør-journalist, og makan til fyr! Tenk å leve av å ligge i buskene til Märtha og Ari.

Jeg gir meg ende over.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 17:17   #20
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & hør er avslørt

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har vært i et bryllup hvor jeg hadde en tidligere Se & Hør-journalist, og makan til fyr!

Hvor hadde du ham?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no