Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-07, 18:23   #41
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Jeg synes hun er både slank og pen.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 18:27   #42
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Hun har en slank og vakker kropp som jeg kunne gitt mye for å ha maken til.

Hilsen FlodhestTM

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 18:27   #43
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Hadde takket ja til den kroppen ja, hun er flott.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 18:33   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Jeg skiller mellom slank og tynn. I min verden er ikke denne dama tynn, men absolutt slank.

I din verden er nok også jeg en flodhest

Samme her. Hun er slank, ikke tynn.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 18:57   #45
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Jeg synes hun er slank og pen.

Avsporing: og så la jeg merke til at hun var forlovet med Ross McCall, han søten fra Band of Brothers. hm. Heldiggrisa.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 19:38   #46
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Jeg er størrelse M og føler meg ikke særlig feit.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 19:50   #47
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Jeg synes hun både er slank og tynn og pen. *bidrar*

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 19:50   #48
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Hun er flott og slank, men ikke sykelig tynn som mange andre. Flott sagt av Jennifer! Minner meg om alle kritikere som synes at Kate Winslet var tykk i Titanic også. Jenter trenger idealer som er normalt slanke og ikke sykelig tynne.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 19:52   #49
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Jeg synes hun er pen OG slank. Men ikke pen FORDI hun er slank
Men hun har vel framstått som nesten sykelig tynn i den serien hun spiller i på tv, har hun ikke det?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 19:54   #50
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Jennifer Love Hewitt står helt klart på den laminerte listen!

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 19:56   #51
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg synes hun er pen OG slank. Men ikke pen FORDI hun er slank
Men hun har vel framstått som nesten sykelig tynn i den serien hun spiller i på tv, har hun ikke det?

I spøkelseserien?
Jeg har faktisk lagt merke til at hun er veldig normal.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 19:57   #52
nam
Ser flere sider enn..
 
nam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 688
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.



Synes du Jennifer Love Hewitt er feit?

Nei. Damen er jo slank. Ser du kun på overkroppen å tar bort puppene ville jeg sagt tynn. Hun har litt hofter og rumpe, som gir kroppen hennes "kvinne-form". Uten at rumpa i det hele tatt er i størrelse stor.

Vil tro dette er drømmekroppen for mange.
-Sylslank mage, samtidig som hun har ei lita rumpe der pluss pupper som står ut fra kroppen..

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 19:59   #53
nam
Ser flere sider enn..
 
nam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 688
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Men hun har vel framstått som nesten sykelig tynn i den serien hun spiller i på tv, har hun ikke det?

Jo. Har lagt merke til at hun har vært veldig tynn iløpet av serien. Ikke hele tiden, men iløpet av serien.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 20:02   #54
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Jeg synes i grunnen det er litt vanskelig å se hvor slank hun evt. er på det bildet. Ræva er jo under vann, og sjøl henger jeg meg bare opp i et par digre pupper. Her ser hun i alle fall slank ut:



Hun forandrer seg en del..? Her er hun mer midt på treet, synes jeg:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 20:04   #55
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Jennifer Love Hewitt står helt klart på den laminerte listen!




...men er det nå egentlig særlig lurt å laminere den...?

  Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 20:08   #56
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Jo. Har lagt merke til at hun har vært veldig tynn iløpet av serien. Ikke hele tiden, men iløpet av serien.

Kanskje det jeg har hengt meg opp i da...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 20:10   #57
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Fant et annet bilde fra samme badeserie:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 20:14   #58
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.




...men er det nå egentlig særlig lurt å laminere den...?

Spørr du Ross ville nok han ha sagt nei, men i heimen er vi fleksible og det er lov å endre listen og laminere på nytt om det skulle være behov for endringer.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 20:15   #59
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Jeg har faktisk sett at hun er litt bredere over rumpa enn de fleste skuespillere ala Hollywood. Syntes det er supert jeg! Hun har ikke vært megatynn i den serien som går nå.. det jeg har sett.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 20:15   #60
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Hun har samme ræva som mora mi.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no