Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Black week - hva kjøper du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-21, 14:49   #61
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Fysisk på kjøpesenter black friday - aldri mer!

Men jeg passer på å bestille julekort og fotokalender på black friday, da får jeg satt en frist for meg selv og gavene kommer i tide til jul. Og så har jeg har bursdag 1. desember og mannen pleier å få ønskeliste og handle/bestille gave på black friday.

Mulig det blir litt nettshopping av leker eller bøker også, for å komme i gang med julegavene. Og så ønsker vi oss robotstøvsuger, så kommer til å være på utkikk etter gode tilbud her også.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 16:32   #62
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Jeg har kjøpt 3 for 2 på sportOutlet. I dag 2 mumiekopper, 200 i rabatt på Kitche•n. Skal kjøpe bordgrill på Kitchen i morgen, -40%.
3D. Night edition puslespill på Nordli, -40%.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 18:18   #63
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Jeg ser etter en spesiell boble-jakke i julepresang til min far. Har funnet den nedsatt 30% so far. Men ikke i rett farge, så jeg ser an om det detter inn noen flere tilbud ila fredagen

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 19:37   #64
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Salomon piggsko til meg. Gaver til alle barn jeg skal kjøpe til.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 19:48   #65
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Har ikke kjøpt noe så langt, men har planer om å begynne julegavekjøpene til helgen. Så dersom jeg kommer over noe jeg uansett tenkte å kjøpe er det ikke umulig at jeg benytter meg av tilbud.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 19:59   #66
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Julegaver.
Nøye planlagt på forhånd og har ventet på at de ulike varene skulle settes ned.
Nå er vi straks i mål med alle julegavene.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 20:22   #67
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Treningsbukse til 13-åringen som har vokst ut av alt i høst.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 20:22   #68
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Fiskars saks hos kitchn.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-21, 09:26   #69
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Har kjøpt trykkblyanter, Tombow-tusjer, Mummikopp og Mummiskål på Ark (40 % på alt ), alt sammen julegaver. Fikk også dratt med meg mannen og kjøpt ham nye bukser på Dressmann. Skal kjøpe ham nye skjorter på fredag (da er det 30 % på hele butikken). Kragen på nesten alle de gamle skjortene hans er svært slitt, så det er på tide.

Kjøpte også potetskruer på tilbud hos Europris.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-21, 09:29   #70
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Har kjøpt to julegaver på nett. Knivsett og ørepropper til trening.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-21, 10:14   #71
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Vi kjøpte det på Jula i helga. #fastlavpris 69,90 per boks.

Takk for tips!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-21, 10:33   #72
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Vi har vurdert TV, men ser at de satt prisen opp de siste to ukene for å kunne late som den er på salg nå. Så da gidder jeg ikke.

Har kjøpt en hodelykt på salg, det var noe jeg trengte uavhengig av black friday.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-21, 12:09   #73
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Har kjøpt to lyslykter i gave (topack) for det sto på noens ønskeliste, ellers er vel julegavene så langt kjøpt på fullpris. Men fikk kjøpt meg selv noe parfymeriprodukt på salg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-21, 12:30   #74
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Vi skal til byen denne uka uansett og handler alltid klær og sko da. Så da blir det vel egentlig bare bonus på planlagt handel. Vurderer å kjøpe noen flere støttestrømper.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-21, 12:59   #75
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ingenting, men jeg får meldt meg av en del maillister!

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Dette har vært min Black Friday-rutine de siste årene også.



Nå skal det sies at jeg har kjøpt nytt gulvteppe til stua, og en pute, i dag. På nettbutikken til produsenten. Og da fikk jeg automatisk 20 % Black Friday-rabatt. Jeg har hatt lyst på det teppet en stund, og gått og spekulert på om prisen kunne forsvares, og nå landet jeg på at jeg skulle gjøre det. Bl.a. pga den rabatten, ja...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-21, 13:44   #76
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Jeg tror jeg har funnet noe jeg kanskje skal kjøpe. Storesøster vil ha en monitor til å koble laptop opp mot og jeg har funnet en kombinert monitor og smartskjerm på tilbud. Da kan den fungere som kombinert monitor og tv på rommet hennes.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-21, 13:44   #77
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.



Nå skal det sies at jeg har kjøpt nytt gulvteppe til stua, og en pute, i dag. På nettbutikken til produsenten. Og da fikk jeg automatisk 20 % Black Friday-rabatt. Jeg har hatt lyst på det teppet en stund, og gått og spekulert på om prisen kunne forsvares, og nå landet jeg på at jeg skulle gjøre det. Bl.a. pga den rabatten, ja...

Hvor handlet du dette? (også ute etter gulvteppe)

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-21, 14:05   #78
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvor handlet du dette? (også ute etter gulvteppe)

Bohus har 25 % på gulvteppet, i hvert fall.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-21, 22:46   #79
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Flanellsengesett på Kid. Det blir et par julegaver.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-21, 23:07   #80
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvor handlet du dette? (også ute etter gulvteppe)

Hay.no

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no