Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det bare jeg som ser BigBrother?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-14, 07:53   #101
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hvordan rekker dere å se så mye på TV? Ser dere TV hver dag?

Syns du det er overraskende at man ser på tv hver dag? Det tror jeg er ganske vanlig altså.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 08:17   #102
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Går det ennå?!? Starta det ikke på slutten av 90-tallet eller noe sånt?

Sletter en litt flåsete kommentar jeg hadde, som jeg syntes var morsom, men som faktisk omhandler mennesker som finnes.

__________________
røverunger 03 og 08

Sist redigert av mkj : 04-09-14 kl 08:44.
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 08:27   #103
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Bryllupsgreier er bortimot det verste som finnes på tv (og i RL). Jeg er nesten der at jeg heller ser Paradise Hotel enn brudekjoleprogrammer og lignende.

Jeg ser ikke Paradise Hotell altså, men er veldig enig allikevel.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 09:33   #104
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Syns du det er overraskende at man ser på tv hver dag? Det tror jeg er ganske vanlig altså.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 09:42   #105
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg kan se tv med Harriet, ser jeg. Har sett store mengder Camilla Plum, Söderläge og Bonderøven i de forrige permisjonene.

Du og jeg og et strikketøy.

Jeg ser ikke på TV hver dag, det har jeg ikke tid til. Jeg ser nesten ikke på TV i det hele tatt fra april til september.

Scully: Så ikke du Antique Road Show ganske ofte? Har du sluttet med det?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 09:43   #106
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Fra 21-23 er jeg nesten alltid hjemme. Driver ikke med hobbyer eller husarbeid på den tiden. Plenty av tid til tv da. (Men ser mest serier).

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 10:07   #107
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Jeg ser også tv (eller Netflix) stort sett hver dag, det er vel ikke noe rart med det? Det er ikke alltid jeg følger med, da, men den står stort sett på om kvelden hvis jeg ikke har besøk. Så kan jeg strikke eller rydde eller jobbe eller noe samtidig.

Jeg liker Alt for norge, det er min reality-favoritt for tiden.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 10:37   #108
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Ser svært lite på tv. Tar meg heller en tur ut Har ingen serier jeg følger med på.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 12:00   #109
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Kan man "lese/høre" 112 bøker hittil i år etter hva jeg registrer i en annen tråd skjønner jeg jo det kan virke rart folk klarer samtidig å se tv her dag.

Jeg har nok heller sett over 100 filmer og lest typ 5 bøker istedenfor. Har jo stor tv pakke for å benytte meg av den daglig.

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 13:01   #110
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Himmel, nå er det mulig jeg må se på paradise hotell neste sesong å.
En jeg kjenner skal kanskje være med. Herre, tenk at jeg kjenner sånne folk.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 15:19   #111
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Men MÅ man se, selv om man kjenner noen som er med? Jesus, jeg hadde foretrukket å ikke se hvis det var noen jeg kjente. For å bevare et snev av distanse mellom oss.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 15:22   #112
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Å ja absolutt.

Altså dette er ikke noe nær veninne. Så jeg er nødt til å se

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-14, 15:25   #113
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Men MÅ man se, selv om man kjenner noen som er med? Jesus, jeg hadde foretrukket å ikke se hvis det var noen jeg kjente. For å bevare et snev av distanse mellom oss.

Nettopp.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 09:40   #114
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Syns du det er overraskende at man ser på tv hver dag? Det tror jeg er ganske vanlig altså.

nJeg prøver å tenke tilbake denne uken, jeg så en dokumentar på mandag tror jeg det var. Ellers har jeg ikke sett noe på TV, men i helgen blir det nok TV titting, FredagsTacoen inntas forran TV'n. I ukedagene blir det minimalt.
Jeg tror ikke (og ser ut fra svarene) at jeg ser umormalt lite på TV. Jeg hører mye radio da.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 09:52   #115
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Jeg ser ikke tv ukentlig engang, kanskje nyheter her og der dersom jeg ikke har lest meg opp på nett.
Jeg ser ingen serier, ingen reality, kanskje sjelden en dokumentar e.l.

Jeg for min del hadde kastet tv rett ut om det ikke var for ungene

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 16:21   #116
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

nJeg prøver å tenke tilbake denne uken, jeg så en dokumentar på mandag tror jeg det var. Ellers har jeg ikke sett noe på TV, men i helgen blir det nok TV titting, FredagsTacoen inntas forran TV'n. I ukedagene blir det minimalt.
Jeg tror ikke (og ser ut fra svarene) at jeg ser umormalt lite på TV. Jeg hører mye radio da.

Nei, det er mulig at du ikke gjør, men jeg tror heller ikke det er unormalt å se på tv hver dag heller.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 19:29   #117
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Jeg ser ikke tv hver dag. Dvs, jeg observerer den på daglig, men da mest barnetv før leggetid og fotball etterpå.

I går så jeg et tv program. Det er lenge siden sist jeg har sett et program jeg hadde lyst å se, og SÅ, ikke bare registrerte "Wooly and Tig" liksom.

Jeg så mye mer tv før, og gjør det ikke nå fordi jeg glor på en pc skjerm i stedet, så det er ikke akkurat noe bedre...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no