Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-19, 00:21   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Vi har 3.5 ukers barnefri på rad for første gang på ... vel, 17 år, fra midten av juni til begynnelsen av juli.

Vi har vurdert å kjøre til italia og bo i slott eller vingård i toscana eller leie leilighet i Cinque-Terre eller Casperia , eller romstere rundt i sør-frankrike i Bordeaux, dra til island og bare eksistere, St. Lucia har vi sett på uten å helt få godfoten for det vi fant, Thailand er for varmt, cruise i karibien kanskje men de var så korte, dra på fjellet eller til nordnorge men hadde liksom ikke lyst til det heller, eller så kan vi bli hjemme men... Vi har vurdert japan (jeg ELSKET Tokyo i fjor og vil tilbake!), og opplevelsestur til østen et sted (jeg hadde en opplevelse for livet i nepal og tibet for mange år siden og vil gjerne gjøre noe tilsvarende), men det må bli en annen gang jeg ikke er så sliten i utgangspunktet.
Vi leser på ving.no lsm og prøver å finne utav det så vi slipper å tenke så mye selv...

Men vi bør dra et sted. Så jeg trenger hjelp til forslag til 3 ukers ferie!!

Vi ønsker oss:
* litt luksus
* helst all inclusive, fordi jeg ORKER ikke tenke på å lage mat
* ikke bytte hotell. Ingen oppstandelse, måtte tenke, pakke, styre. Jeg vil ha alt fiks ferdig
* det bør være litt alburom, så samboeren min får løpt _litt_ hvertfall uten at det må være på tredemølle
* jeg behøver ikke strand (hater sand), men vil bo ved havet, snorkle og kunne bade i basseng som jeg bare kan tusle til
* norske sommertemperaturer holder i massevis. For mye over 30 grader og jeg stryker med glatt
* det kan godt være andre ting å gjøre der enn å se tanketomt ut i lufta i 3 uker. Men det gjør ikke noe om det er alt som er å gjøre heller. Vi trenger pause.
* gjerne bungalow-på-stenger-i-havet eller noe.
* wifi!
* air-conditioning
* helst slippe å småfly inn
* helst ikke "syden"

Hjelp?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 00:46   #2
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Toscana

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 08:53   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Jeg tror du må prioritere listen din. Det er vanskelig å få bungalow på stranden uten sand og risk for 30 grader. Selv all-inclusive kan være begrensende, hvis du ikke vil til et varmt sted.

Men enig med Pamina, du må se i Europa. Og prioritere kyst vs de andre kriteriene. Vestsiden av Frankrike? La Rochelle?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 09:06   #4
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Da ville jeg dratt til Samos, Votsalakia f.eks.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 09:58   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Fastlands Hellas, litt nord. Det kan bli varmt, men ellers skal dette innfri det du nevner. Ikke bungalow på påler, men eget basseng er mulig for litt privatliv.

https://www.apollo.no/reiser/europa/...237%23OSLPVK11

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 10:17   #6
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Høres herlig ut, og jeg har god forståelse for punktene på lista di! Vel fortjent at dere kan dra på en sånn lang ferie!

Dere har jo god tid, så dere kan reise langt avgårde. Bungalow-på-stranda forbinder jeg med Stillehavsøyer, men dit må du med småfly, regner jeg med. Du trenger ikke all-inklusive for å ikke lage mat, det holder at det er mange restauranter i nærheten!

Hva med Hawaii?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 11:16   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Mannen og jeg har bodd på hotell med 16-årsgrense. Når vi først hadde fri fra egne unger var fet ubeskrivelig deilig å slippe andres unger også. Kunne det vært noe for dere?

All inclusive innebærer å spise på den samme restauranten hver dag. Jeg ville heller valgt et hotell som lå i et område med mange restauranter, og så kunne dere variere litt. (Jeg lager svært lite mat når jeg er på ferie, men bor slett ikke på all inclusive.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 11:34   #8
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men enig med Pamina, du må se i Europa. Og prioritere kyst vs de andre kriteriene. Vestsiden av Frankrike? La Rochelle?

Hvorfor Europa?
Og takk for tilbakemeldinger om all inclusive

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 11:37   #9
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Europa fordi bungalow i havet har mer enn 30 grader på den tiden dere har ferie.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 12:20   #10
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Europa fordi bungalow i havet har mer enn 30 grader på den tiden dere har ferie.

Ah, ok

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 15:55   #11
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Hva med Portugal, antar det er litt friskere der enn ved middelhavet? Begynnog søk etter voksenhotell og se hva du står med for alternativer.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 16:04   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Bilbao og San Sebastian. Topp restauranter, kultur og strender.

Ellers tror jeg jeg hadde reist til Italia.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 22-04-19 kl 16:48.
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 17:13   #13
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Dette er faktisk skikkelig irriterende! Vi lider litt av beslutningsvegring...

Vi har satt av tid (3.5 uke), vi har penger nok til en helt grei ferie, vi er reisevante og har åpne sinn lsm. At det skal være så vanskelig å bare bestemme seg :gah:

Hadde jeg vært i fullt slag hadde det vært Japan eller Mongolia, uten tvil. Men siden jeg er sliten er til og med tanken på å måtte velge en restaurant til middag som innebærer mer enn å finne meg en stol å sitte på som er veldig nær, nesten utenfor rekkevidde. Det må være enkelt og greit.

Hvor varmt _er_ 31 grader i snittemperatur da? Er det veldig varmt? Dævver man av varmen om man reiser til 30+ steder om sommeren?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 17:25   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Ja, det kan bli ganske varmt ved Middelhavet i juli. Vi var i Spania både i fjor og året før. Det blir mye bading og lite annet på dagtid for vår del. Jeg har studert i Orlando og er vant med varme.

Nice? Litt kaldere der om dere drar i juni, men det kan bli varmt der og.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 17:45   #15
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Det finnes jo en del all inklusive-steder som har flere restauranter (a la carte) i tillegg til buffeten, så man trenger må spise på samme sted hver dag. Hva med halv pensjon, så har dere mulighet til å spise middag på hotellet om dere vil det, men kan også ta lunsj på hotellet og middag ute? Det finnes mange veldig flotte hoteller hos charterselskapene nå. Med privat svømmebasseng eller i hvert fall swim-out, eller hva det kalles, fine treningsrom, spa, yoga etc, det ville du nok like? Med fin leilighet/rom, air con etc, tror jeg 30 grader er til å overleve.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 19:23   #16
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Italia inkl. Cinque-Terre skulle jeg definitivt gått for!

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 19:50   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Jeg takler varmt vær helt fint om sommeren når jeg har ferie. Jeg sliter først når det nærmer seg 40.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 19:59   #18
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Sør-afrika? Der er det jo vinter når vi har sommer, vinter i hermetegn Fins helt sikkert steder der som har de fleste av kriteriene på lista. Ellers så fins det jo andre reisemål sør for ekvator som har mye å by på, Argentina, Mauritius, muligens andre steder i sørlige Afrika.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 21:08   #19
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Jeg skjønner deg. Endelig ferie og så vil man at det skal bli så bra, men det er jo umulig å sjonglere i feriejungelen, og vanskelig å vite om det andre har syntes er topp er det dere blir fornøyd med. Og jo flere steder og hoteller man ser på, jo vanskeligere blir det å velge noe.

Hvis du er så sliten nå, så tror jeg faktisk jeg ville anbefale en helt vanlig charterferie I high-end skiktet. Da vet dere at alt er tilrettelagt og testet, og dere blir ikke overrasket over at avstander er lengre eller hotellet kjipere enn dere hadde trodd. Dere KAN tenke sjæl, men dere må ikke.

Et eksempel: Vi reiste rundt på vingårder i Toscana en sommer, men tenkte ikke på at vingård = ofte lang avstand til nærmeste sentrum = man må være kjørbar for å komme seg hjem fra middag på restaurant. Så det ble litt færre romantiske middager med god vin enn vi hadde sett for oss. Og alle stedene var booket før vi dro, så vi rakk ikke å lære av våre feil heller.

Hvis det er sånn at ferie framover kan bli mer gjennomførbart, så kan dere heller planlegge den eksotiske ferien til neste sommer, når dere har litt overskudd?

https://www.apollo.no/hotell/sok-hot...%23229;ltider=

Vet ikke om den linken funker, men Apollo har ihvertfall en hotellvelger der du kan legge inn kriteriene dine. Jeg satt igjen med seks alternativer da jeg la på krav om 16-års grense.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 21:22   #20
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.772
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Noe a la dette kunne jeg godt tenkt meg, i alle fall.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no