Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

"Alletiders Nordjylland online billetter"

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-09, 01:03   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

"Alletiders Nordjylland online billetter"

Vi reiser til DK neste uke, og har planer om å besøke flere familieparker. I den forbindelse lurer jeg på om noen har erfaring med disse billettene? All den tid vi er to voksne og tre barn blir det fort kostbart med 2-3 parkbesøk i høysesongen, med disse billettene slipper vi unna med en god del mindre, spesielt om vi i tillegg besøker 1-2 attraksjoner til (noe som kan bli aktuelt om strandværet uteblir..). Men så ble jeg plutselig litt i tvil - disse billettene erstatter helt de ordinære billettene, sant? Det vil ikke koste noe ekstra når vi ankommer de enkelte parkene, mener jeg? Jeg tror jo det er sånn, men hadde vært trygt å få en bekreftelse fra noen som evt. har benyttet samme tilbud.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 08:15   #2
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Alletiders Nordjylland online billetter"

Dytter på denne. Ingen som vet?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 12:53   #3
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Alletiders Nordjylland online billetter"

Jeg tolker det som at det er ferdig betalt og at dere ikke trenger å betale noe
ekstra, som det står så er det jo nesten 50% avslag så det stemmer nok.
Håper noen andre kan svare deg mere sikkert.
Er det ikke noe sted du kan sende en forespørsel?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 13:38   #4
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Alletiders Nordjylland online billetter"

Jeg jeg tror jo også det er sånn det henger sammen. Hadde likevel vært greit med en skikkelig bekreftelse. Har sendt mail, men fikk autosvar om at vedkommende ikke var tilstede før i morgen. Prøver igjen da.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no