Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-06, 20:07   #41
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi har lite spikret framover, men billetter til Marbella i september er allerede i skuffen (svigermor liker å være tidlig ute). 2 uker i luksusleilighet er ikke å forakte . Det blir nok en Københavntur i løpet av våren og så må vi jo finne på noe gøy til sommeren....

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 20:11   #42
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Vi har også bestilt billetter til Kaptein Sabeltann forestillingen neste år samt overnatting i to netter
Det er tre-fire uker side vi bestilte de
Første rad felt C
Må være kjempetidlig ute skal man få plass på første rad

Ja, det er igrunn lurt å være litt tidlig uansett om man vil ha gode plasser. Vi kunne få på første rad felt C vi og, men de ville vi ikke ha. Vi velger å sitte litt lengre opp på samme felt ettersom Smurfen bare er knappe tre år da, og inntrykkene nok blir sterke nok likevel.

Nuppa er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 20:54   #43
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.

Ja, det er igrunn lurt å være litt tidlig uansett om man vil ha gode plasser. Vi kunne få på første rad felt C vi og, men de ville vi ikke ha. Vi velger å sitte litt lengre opp på samme felt ettersom Smurfen bare er knappe tre år da, og inntrykkene nok blir sterke nok likevel.

Vi satt på første rad felt D i sommer, og er kjempeglad for at vi valgte disse plassene
Det er utrolig trangt mellom plassene, og for Oliver var det absolutt helt masimalt å sitte så nære "helten" hans

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 20:55   #44
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Vi har også bestilt billetter til Kaptein Sabeltann forestillingen neste år samt overnatting i to netter
Det er tre-fire uker side vi bestilte de
Første rad felt C
Må være kjempetidlig ute skal man få plass på første rad

Ellers planlegges neste års sommerferie, samt en Color Fantasy tur rett etter jul engang

Og billetter til Tromsø?

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 20:56   #45
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Yepp!

Vi skal til PRAHA i desember!

En herlig tur (3 netter) med bare kos og avslapping for meg og mannen... Gleder meg!

Håper å få litt julestemning, shoppe litt, spise god mat og sove leeeeeeeeenge

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 20:59   #46
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Jeg tilhører dem som bare MÅ ha billetter til neste tur klare, så her ligger det foreløpig en venninnetur med Color Line til Kiel i romjula (vant gavekort med Harald på F&B-messen , så vi lar våre to menn være her hos oss med barna mens vi seiler away).
Dessuten kjøpt jeg og mannen grisebillige flybilletter med Norwegian til Praha i januar (kanskje ikke akkurat den beste tiden der, men hva gjør man ikke for en tur...). Pris for begge tur/retur ble 850 kroner!

Jeg drømmer om varme strøk i vinterferien, for jeg frykter en reprise av snøkaoset fra februar i år... Dessuten er jeg veldig usikker på hva vi skal gjøre i sommer ettersom vi planlegger en meeget forsinket bryllupsreise 10 år etter at vi giftet oss

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 21:00   #47
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Yepp!

Vi skal til PRAHA i desember!

Og vi skal i januar! Håper på noen gode tips fra deg da, guniss

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 21:04   #48
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Og vi skal i januar! Håper på noen gode tips fra deg da, guniss

Det skal du få !

Søstrene mine og noen venninner skal dit uka før oss Så vi skal få en del tips derfra, både mht shopping og restauranter

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 21:09   #49
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Og billetter til Tromsø?

ÅJA det vil jeg ihvertfall ,endelig

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 22:10   #50
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

.... og da er våre billetter til Oslo brukt opp.Kom hjem i dag. Super tur

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 22:11   #51
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Og så har jeg billetter til Oslo i februar

Husmortur sammen med Haugtussa

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-01-07, 22:22   #52
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.565
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Jeg har billetter til Stavanger, og til Trondheim.

Først skal vi i barnedåp i Stavanger, hele familien får reise tur-retur med Norwegian for 1544,-

Deretter skal vi til Trondheim, jeg og ungene tar toget, så kommer Temmer'n etter med bil noen dager senere.

Vi er skikkelig eksotiske, det skal vi ha. Men jeg gleder meg.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 22-01-07, 22:28   #53
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Sist denne tråden var fremme så hadde jeg ingen billetter, men nå derimot har jeg billetter til Spania x 2

Tove er ikke aktiv  
Gammel 22-01-07, 22:32   #54
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Nå er vi back in business slik jeg liker å ha det!

Oslo fra 7.februar og en uke,
bryllup i Bodø 24.februar,
Bergen 27.mars-2.april,
Barcelona 24.mai-27.mai
Gøteborg på jentetur fra 10.juni tror jeg det var. (ikke jeg som har bestilt de billettene, jeg har bare betalt. )

Ingrid-lille er ikke aktiv  
Gammel 22-01-07, 22:57   #55
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Jeg har billetter til København 10-13 mai, fly og hotell , bare jeg og mannen

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 23-01-07, 10:54   #56
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Og jeg har biletter til London i mars. Bare voksne fra torsdag til søndag.

Leter etter hotell ennå, men det får man jo alltids tak i.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 24-01-07, 15:49   #57
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Siden sist måtte vi avlyse Praha-turen forrige helg, det lot seg rett og slett ikke gjøre.

Meeeen, nå har jeg nye billetter å glede meg over:
I vinterferien skal H (10 år) og jeg på jentetur til Køben med DFDS!
25. juni reiser hele familien til Milano (fikk 4 flybill med SAS tur/retur for 4300!) og så går turen til Gardasjøen og enten Toscana eller Nord-Kroatia

Planer uten billetter foreløpig:
I august/september reiser mannen og jeg på 10-års bryllupsdagsreise. Akkurat nå ligger Mallorca og leie av feriehus meget godt an

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 24-01-07, 15:51   #58
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Billetter til Praha, 9.-11. februar.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv  
Gammel 24-01-07, 16:02   #59
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Søstertur til Gøteborg 11.-12. februar (vi er fire søstre)
Kjærestetur til London 26.-29.april.

Gleder meg til begge deler!

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv  
Gammel 24-01-07, 23:20   #60
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Nå har vi billetter til Aya Napa 9 april
Tromsø ur med midnattsol er under planlegging
Da reiser min kjære, Oliver og jeg på Vimjer-tur

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no