Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva slags solkrem og hvor mye?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-16, 12:35   #21
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Det er den jeg har linket til lengre opp her, og som er god å smøre ut.
Vil tro at vi hadde brukt en tube i uka om vi hadde vært på badeferie, vi er 5 i familien.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 12:35   #22
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

På Kypros, blir jeg brent, selv med faktor 50. Barna mine har det gått bedre med. Jeg bruker Boots Soltan-serien. Den får man også kjøpt der nede.

Vi skal til et ikke utpreget turiststed på nordsiden, så da er det litt mer begrenset hva man får tak i. Og det er ikke selvsagt at det står noe som helst på engelsk på flaskene. Derfor ønsker jeg å ha med solkrem hjemmefra.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 12:37   #23
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Og så har jeg alltid en sånn stift med faktor 50 til å smøre ekstra på steder som trenger det, hvis jeg får soleksem der jeg ikke kan dekke med klær feks.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 12:44   #24
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Da er iallefall 4 tuber bestilt https://www.vitusapotek.no/la-roche-...00-ml/p/817294 Selv om jeg ser for meg at vi trenger litt mer, men kan supplere med noe i lavere faktor til oss voksne og noe spray. Syns det er kjekt å ha noen litt mindre tuber også til å ha i veska når vi er ute på tur.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 12:54   #25
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Vi skal til et ikke utpreget turiststed på nordsiden, så da er det litt mer begrenset hva man får tak i. Og det er ikke selvsagt at det står noe som helst på engelsk på flaskene. Derfor ønsker jeg å ha med solkrem hjemmefra.

Jeg mente hvis du ønsker å supplere. Jeg kjøper det her i Oslo. Men nå ser jeg at du har kjøpt.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 13:03   #26
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg mente hvis du ønsker å supplere. Jeg kjøper det her i Oslo. Men nå ser jeg at du har kjøpt.

Skal sikkert ha mer tenker jeg. Tror jeg hadde med ca. en liter i fjor til to uker, så må nok ha litt mer enn 1,2 liter.

Er litt spent på hvordan jeg skal få med meg alt nedover når jeg skal reise alene med tre unger. Ikke bare må jeg ha med meg solkrem, men må også ha vaskepulver med meg. Kan sikkert shoppe en del da, for jeg får vel god plass i kofferten hjem. Og vaskepulver gjør jo at vi ikke trenger å ha med så alt for mye klær.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 13:28   #27
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Det finnes vel apotek der dere skal være? Min erfaring er at greske apoteker har veldig godt utvalg, ferske produkter, og god service.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 13:36   #28
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Det finnes vel apotek der dere skal være? Min erfaring er at greske apoteker har veldig godt utvalg, ferske produkter, og god service.

Det finnes apotek ja, men utvalget er litt annerledes enn på sørsiden. Litt varierende hvor godt de snakker engelsk også og jeg snakker ikke tyrkisk. Apotekene er sånn at man snakker med dem igjennom en luke, så vanskelig å kunne se og peke på det man trenger. De har nivea, hawaiian tropic og noen merker jeg ikke kjenner til på matbutikken. Men på mange flasker står det kun på tyrkisk.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 13:41   #29
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Jeg fikk ikke med meg at det var på den tyrkiske delen av Kypros, og da forstår jeg litt mer at du vil gardere deg.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 13:42   #30
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Jeg liker aller best å bruke Cliniderm solkrem. Jeg har ikke funnet den i faktor 50, men i faktor 30 som jeg bruker på meg selv og guttene. Eldste har ganske lys hud, men blir veldig brun likevel. Yngste har fantastisk hud og blir så og si aldri brent. Jeg er mest tander i huden og bør bruke faktor 50 til å begynne med, men det går med faktor 30 også, dersom jeg ikke ligger ute i timesvis. Som regel er vi aldri ute i timesvis likevel, så det går som regel med faktor 30.

Jeg har alltid med meg Cliniderm i 30 og Vichy i 50 (den for barn). Den er mer klissete å smøre ut, men gir god beskyttelse.

Mengde? Er usikker, bommer ofte selv på mengde, men de selger Vichy på apoteket de aller fleste sydendestinasjoner.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 13:49   #31
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Da er iallefall 4 tuber bestilt https://www.vitusapotek.no/la-roche-...00-ml/p/817294 Selv om jeg ser for meg at vi trenger litt mer, men kan supplere med noe i lavere faktor til oss voksne og noe spray. Syns det er kjekt å ha noen litt mindre tuber også til å ha i veska når vi er ute på tur.

Det synes jeg virket lite for så lang tid.
Jeg kan anbefale Australian gold, gode kremer med god beskyttelse, lette å smøre ut og deilig duft.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 14:00   #32
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Opprinnelig lagt inn av Beckett, her.

Det synes jeg virket lite for så lang tid.
Jeg kan anbefale Australian gold, gode kremer med god beskyttelse, lette å smøre ut og deilig duft.

Det var bare for å benytte meg av 2 for 1 tilbudet, Vet at jeg må kjøpe mer. Tusen takk for produkttips, skal sjekke det ut.

Har noen prøvd denne forresten? http://www.vita.no/kropp/solpleie/p2...-spf-30-lotion

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 14:16   #33
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Anbefaler en fettfri krem til ansiktet med så høy faktor som mulig. Fikk 80 kviser i panna i fjor, da fettet i solkremen, legger på en slags hinne, så kokte det godt under der.

Jeg kjøpte en slik på mallorca, men det finnes sikkert noe lignende her hjemme også.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 14:32   #34
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Opprinnelig lagt inn av Beckett, her.

Jeg kan anbefale Australian gold, gode kremer med god beskyttelse, lette å smøre ut og deilig duft.

Er det disse? https://no.strawberrynet.com/skincar...alian-gold/#20

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-16, 16:03   #35
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Det var bare for å benytte meg av 2 for 1 tilbudet, Vet at jeg må kjøpe mer. Tusen takk for produkttips, skal sjekke det ut.
I
Har noen prøvd denne forresten? http://www.vita.no/kropp/solpleie/p2...-spf-30-lotion


Den fungerer, men er ikkje særleg hudvenleg (alkoholbasert?) og den setter gule flekkar på lyse/kvite klær.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-16, 00:32   #36
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Nå har jeg 1,2 liter i faktor 50 fra La Roche-Posay

237 ml i faktor 50 fra australian gold

3x 237 ml i faktor 30 fra australian gold

Og så venter jeg på to av denne http://www.vitacost.com/australian-g...spf-30-8-fl-oz og to av denne http://www.vitacost.com/australian-g...z#BVRRWidgetID

Må jo begynne å nærme seg noe. Kanskje skaffe meg et par tuber/flasker i veskestørrelse også.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-16, 01:16   #37
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Har du testet disse solkremene før på dere alle? Nå har vi riktignok sart hud (ikke fort brent, men atopikere), men det er bemerkelsesverdig mange vi reagerer på. Og spesielt med høy faktor! Minsten har fått allergisk reaksjon pga at huden ikke får puste godt nok med høy faktor (noe de to eldste fikk i småbarnsalder også). Så her brukes solfaktor 30 og uv klær de varmeste timene. Änglamark og Ambre Solaire bruker vi, og to av få merker vi ikke får reaksjon av. Bemerkelsesverdig mange av de for sart hud på apoteket er skikkelig fyfy her i hus.

Forstår du vil ha med solkrem hjemmefra når det ikke er det beste utvalget der. Kjøp heller for mye enn for lite. Det holder til neste år hvis det oppbevares riktig.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-16, 01:26   #38
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Er det disse? https://no.strawberrynet.com/skincar...alian-gold/#20

Jepp! 😀

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-16, 01:27   #39
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.


Har noen prøvd denne forresten? http://www.vita.no/kropp/solpleie/p2...-spf-30-lotion

ja, skrekk og gru! Hele familien ble skikkelig solbrente etter å ha brukt denne en dag.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-16, 01:30   #40
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags solkrem og hvor mye?

Den fra la roche-posay brukte vi i fjor uten problemer. Har testet Australian gold litt nå når det har vært fint og har ikke sett noen reaksjoner. Men blir så klart litt annet når det blir større mengder solkrem og andre forhold. Kan hende jeg kjøper noe cliniderm, vi hadde en god derfra i fjor.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no