Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor i Danmark vil vi bo?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-16, 16:23   #21
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Jeg synes poden er i eldste laget for Legoland. Men det er nok en medvirkende faktor at han har vært der mange ganger. Om man aldri har vært der før, så kan det vel være morsomt for voksne også.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 16:33   #22
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.501
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Du vil bo i et annet land hvor det er varmt og deilig. Ved Europapark helt sør i Tyskland f.eks

#hjelpsom#

Haha, nå er jeg spent på Bluen sitt svar. Jeg tror ikke varmt og deilig er det hun nødvendigvis jubler høyest for.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 16:41   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

:hvisker: Oslo, Bluen er ikke så glad i varmen. Ergo tror jeg Danmakr passer fint.

jeg liker hele Danmark. jeg synes feriesentrene er superfine når man drar med barn, og der kan man få hun med nok plass til to familier. Evt. en leilighet til hver familie. Jylland er supert. Jeg elsker vestkysten og Jammerbugten og Blokhus og Løkken på tross av vinden. Og østkysten. Og Mols - og Ebeltoft. Og vi var i Århus i påsken, og FOR en by! Sjekk ut Dancenter.dk og Parcs.dk og Dayz.dk.
jeg er for øvrig også VELDIG glad i Fyn. De har så mye flotte severdigheter, en dag på Egeskov http://www.egeskov.dk/ er virkelig verdt det for både store og små. Og Faaborg på sydkysten av Fyn er en helnusselig hypersjarmerende liten by med bindingsverkshus, korte avstander og god mat.

God tur!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 16:41   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Min nesten fjortis vil for øvrig veldig gjerne til legoland igjen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 16:51   #25
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Vi har bestilt hus på sæby søbad, og jeg håper bassenget vil holde ungene opptatt time etter time mens jeg sitter stille og ser på. husker ikke om de har hus som rommer 8 pers eller om det bare var plass til 6 i alle.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 16:59   #26
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Haha, nå er jeg spent på Bluen sitt svar. Jeg tror ikke varmt og deilig er det hun nødvendigvis jubler høyest for.

Jeg hadde en anelse om det, men jeg har frysi meg gjennom tre Danmarksferier og skal aldri på sommerferie dit igjen, så jeg bare måtte...

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 17:15   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Du vil bo i et annet land hvor det er varmt og deilig. Ved Europapark helt sør i Tyskland f.eks

Dit skal vi i sommer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 17:16   #28
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.862
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Haha, nå er jeg spent på Bluen sitt svar. Jeg tror ikke varmt og deilig er det hun nødvendigvis jubler høyest for.

Ha ha, jeg tenkte det samme.

Ellers synes jeg det er veldig fint rundt Ebeltoft, men vi liker best Sjælland.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 17:34   #29
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dit skal vi i sommer.

Det er den beste parken jeg har vært i!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 17:47   #30
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

14-åringen syns Legoland er stas fremdeles.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 18:01   #31
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.849
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Det ligger et feriesenter i nærheten av Kattegatsenteret. Lurer på om det er i Dayz-kjeden.
Passer veldig bra for småbarnsfamilier.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 18:22   #32
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Ebeltoft.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 20:07   #33
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Ebeltoft. Mine barn liker djurs sommarland bedre enn legoland. Jeg liker seff tivoli best.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 21:15   #34
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.362
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg synes poden er i eldste laget for Legoland. Men det er nok en medvirkende faktor at han har vært der mange ganger. Om man aldri har vært der før, så kan det vel være morsomt for voksne også.

Tenker likt som deg. Vi var der igjen for tre år siden. Da var eldste 8, helt OK, men jeg tenker hun ville kjedet seg litt nå som 11-åring. Det som dog hadde vært stas enda er polarekspressen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 21:18   #35
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Forøvrig pleier vi å ta båten til fredrikshavn og kjøre til køben for å ta ferja derfrahjem - da blir det overnatting begge veiene. Går raskere da + at vi får med oss litt deilig købenliv.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 21:32   #36
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.849
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Jeg husket feil sted. Det stedet jeg mente heter Bønnerup Strand.

http://www.danland.no/feriecentre/no...ys=4&persons=1

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 21:33   #37
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.362
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg husket feil sted. Det stedet jeg mente heter Bønnerup Strand.

http://www.danland.no/feriecentre/no...ys=4&persons=1

Der har jeg vært da jeg var barn. Greit sted da og fin beliggenhet. Ikke så langt til Djurs derfra.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 21:52   #38
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Vi bor i Østfold, så synes Gøteborg-Fredrikshavn er genial. Men funker kanskje ikke så bra med bilsyke.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 21:54   #39
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jo, det er han, men de var der med barna, altså. (For min del handler det mest om dårlig samvittighet for å ha forsømt det i så mange år - jeg hater jo alle sånne parker intenst sjøl. Var nær sammenbrudd og skilsmisse både i Dyreparken og på Hunderfossen.)

Jeg leste et tips herfra ang Legoland. Vi var der da det åpnet og gikk innerst i parken og starter derfra. Funket utrolig bra!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 21:59   #40
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Vi bodde på Dayz Ebeltoft i fjor. Syntes det var helt greit. Det var i tillegg et av stedene det faktisk var ledig ganske sent (vi bestilte etter at lillebror var født).

Jeg synes Legoland er gøy for alle aldre, men vi er jo litt tivoligale. Jeg vil også varmt anbefale Djurs.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no