Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor i Danmark vil vi bo?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-16, 14:13   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvor i Danmark vil vi bo?

Jeg har skjøvet dette foran meg veldig lenge nå. Vi er to familier, bestående av 4 voksne og 4 barn i alderen 7-10 år. Min hovedplan er å ta ferga til Frederikshavn (selv om jeg hater sånne båter og ikke har satt min fot på en siden 1993. ). Helst vil vi ikke kjøre så altfor langt med bil, da en av ungene lett blir bilsyk. Jeg har skjønt at østkysten kan være gunstig vind- og badetemperaturmessig. Hvor bør vi bo nedover der for å være i rimelig avstand til de store leke-/sommerlandene? Jeg er elendig bevandret i dansk geografi, kjenner jeg. Legoland er også aktuelt - barna er kanskje i største laget, men har ikke vært der før.

Har noen et godt tips til sted/område, eller kanskje til og med hus? Vi trenger minst 3 soverom (helst 4, kanskje), og gjerne 2 bad. Helst kort vei til vannet og en (lands)by av noe slag.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 14:16   #2
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Vi har feriert flere år i nærheten av Hals. Landsby er riktig betegnelse, det er ganske søvnig der, men det er fin strand, marked på onsdager og kort vei til Ålborg, ca en halv time til Fårup sommerland, 1 time ned til Djurs. Slott i nærheten er det også, og mange fine småbyer i kort bilavstand. Fra Hirtshals og Frederikshavn er det under en times kjøring.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 14:27   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Me satsa på området rundt Ebeltoft. Da er det rimelig avstand til eit Djurs (?)sommarland og akseptabel avstand til Legoland for ein dagstur.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 14:31   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Om man bor på Jylland, så er man i grunn nær veldig mye uansett. Med tanke på bilkjøring, så kan ikke det sammenlignes i Norge og Danmark. Jeg blir fort bilsyk på norske veier, ytterst sjelden på danske. Et par timer på dansk motorvei merkes knapt.

Men om dere vil kjøre lite, så kan dere jo bare bo i nærheten av Fredrikshavn? Da er dere en drøy time fra Fårup sommerland.

Jeg ser at dine barn er plassert mellom mine i alder, og jeg hadde ikke drasset med våre i Legoland på sommeren nå. Kanskje en gang i lavsesong, men de begynner å bli store. Vi har vært der flere ganger da de var små, men kun i lavsesong. Man trenger ikke sommervarme for å gå i Legoland. Helst ikke, faktis.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 14:32   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Et par-tre timer på motorvei går fint, altså. Heldigvis virker det som om bilsyken avtar med alderen, så raske veier er sjelden eller aldri noe problem lenger. (Postmann Pat-veiene i Cornwall for to år siden, derimot! :kvalm: )

Tusen takk for alle gode svar så langt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 09-05-16 kl 14:38.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 14:35   #6
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.778
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Med den aldersgruppa ville jeg likt å bo et sted hvor de kan fly litt rundt på aktiviteter på egenhånd.

Ideelt sett ville jeg valgt

http://www.skallerup.dk

men ville ikke forundre meg mye om det begynner å bli fullt. Det er flere fine feriesentre bortover kysten - Løkken, Blokhus, de har det vanlige med leiligheter, strand, basseng, trampoline, butikk og en drøss med unger.

Det er også superkoselig på øya Mors i Limfjorden. Grei kjøretur fra ferga, kan velge mellom ulike boalternativer, også i tilknytning til parken Jesperhus, om ønskelig. Turistkontoret har sykkelutleie og "pakker". Hovedstaden på øya er en kjempekoselig liten by med butikker og litt uteliv på den mer voksne siden, en del arrangementer gjennom sommeren. Velger man Mors, kom til øya nordfra og ta den bittelille ferga over, ikke ta motorveien fra øst.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 14:41   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Er redd det begynner å bli fullt, ja - både på slike resorts og utleiehytter. Noen er ikke så tidlig ute. At de skulle kunne fly litt rundt på egen hånd, er et godt poeng. (Og så må det være mulig å løpe og sykle i nærheten, ellers blir jeg helt rullerusk. På ferieresorten i Cornwall var jeg helt isolert pga hypersmale veier med meterhøye "brøytekanter" av kvist og kvas, og endte med å løpe runder rundt et bittelite jorde. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 14:43   #8
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.864
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg ser at dine barn er plassert mellom mine i alder, og jeg hadde ikke drasset med våre i Legoland på sommeren nå. Kanskje en gang i lavsesong, men de begynner å bli store. Vi har vært der flere ganger da de var små, men kun i lavsesong. Man trenger ikke sommervarme for å gå i Legoland. Helst ikke, faktis.



Mens jeg synes det var helt uproblematisk å ha med våre der i juli. Lite kø ved attraksjonene (det eneste vi merket var at det var litt mye folk på spisestedene når alle skulle spise lunsj samtidig), men skal sies at vi jo kun tok de som passet for yngre barn, og temperaturen var helt grei.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 15:27   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Kunne det være en idé å bo nord på Sjælland?

I så fall tar dere båren til København isteden og har storbyen i brukbar avstand. Da går dere glipp av Legoland og Djurs, men får Tivoli og Dyrehavnsbakken isteden (hvis dere etterspør sånt).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 15:29   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Anbefaler Skallerup Klit, men de har kun ukes opphold i høysesongen og det er ganske dyrt. Likevel, verdt prisen synes jeg, da det er mye å gjøre i nærheten og på selve stedet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 15:32   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Vi tilbragte en uke på ei øy inne i Limfjorden sammen med The Vanes for noen år siden. Øya heter Fur, man kan sykle både hit og dit, man kan grave etter fossiler, drikke øl på det lokale bryggeret, kjøpe mengder av rart garn, se på traktorsamlingen til mannen til hun med det rare garnet, spise masse deilig lokalprodusert økokjøtt, få demonstrert en liten vulkan hver onsdag på museet og kjøpe rare ting fra sjømannen med delfinen tatovert i pannen. 2 timer til Legoland.

Ikke sandstrender da, men rullestein.

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Vi har feriert flere år i nærheten av Hals. Landsby er riktig betegnelse, det er ganske søvnig der, men det er fin strand, marked på onsdager og kort vei til Ålborg, ca en halv time til Fårup sommerland, 1 time ned til Djurs. Slott i nærheten er det også, og mange fine småbyer i kort bilavstand. Fra Hirtshals og Frederikshavn er det under en times kjøring.

Hals kan jeg også anbefale. Nydelig strand. Men det skjer ikke veldig mye annet der.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Kunne det være en idé å bo nord på Sjælland?

I så fall tar dere båren til København isteden og har storbyen i brukbar avstand. Da går dere glipp av Legoland og Djurs, men får Tivoli og Dyrehavnsbakken isteden (hvis dere etterspør sånt).

Fra Tisvildeleie er det ikke mer enn 3,5 timer til legoland, sådet går an å kombinere selv om det selvsagt er litt lengre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 15:32   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Ungene mine var på Legoland i høst. De syntes det var veldig stas.

Min sønn har et par relativt usjarmerende trekk. To somre på rad har han hatt skikkelige raseriutbrudd de første dagene etter sommerferien, for "alle andre" har vært på Legoland. Ettersom vi den første av disse somrene hadde vært 4 uker i USA og besøkt 5 fornøyelsesparker der og året etter vært 4 uker på Kreta (ingen fornøyelsesparker dog), så ble jeg ordentlig pottesur. Mannen min, derimot, bestemte seg for å ta med ungene sine på langhelg til Billund.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 15:48   #13
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Jeg synes ikke barna er for store til Legoland. Vi planlegger ny tur når eldste er sånn ca 12.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 15:49   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg synes ikke barna er for store til Legoland. Vi planlegger ny tur når eldste er sånn ca 12.

Vi også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 15:50   #15
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg synes ikke barna er for store til Legoland. Vi planlegger ny tur når eldste er sånn ca 12.

Høres bra ut. Det var pappaen i den andre familien som mente hans egne (jevnaldrende med våre) var i største laget allerede for to år siden. Mine barn er nok kanskje noe mer barnlige til sinns og blottet for wanna-be-fjortis-fakter.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 15:55   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Jeg syntes selv at jeg var for stor for Legoland som 10-åring, men det har jo skjedd litt der de siste 30 årene. (Antar faren er omtrent like gammel som meg og kanskje husker noe av det samme.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 16:07   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg syntes selv at jeg var for stor for Legoland som 10-åring, men det har jo skjedd litt der de siste 30 årene. (Antar faren er omtrent like gammel som meg og kanskje husker noe av det samme.)

Jeg kunne nok godt latt være å besøke Legoland all together, men resten av familien er dypt uenig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 16:10   #18
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg syntes selv at jeg var for stor for Legoland som 10-åring, men det har jo skjedd litt der de siste 30 årene. (Antar faren er omtrent like gammel som meg og kanskje husker noe av det samme.)

Jo, det er han, men de var der med barna, altså. (For min del handler det mest om dårlig samvittighet for å ha forsømt det i så mange år - jeg hater jo alle sånne parker intenst sjøl. Var nær sammenbrudd og skilsmisse både i Dyreparken og på Hunderfossen.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 16:16   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Tivoli i København er mye bedre enn Legoland. Det er ungene mine også enige i.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 16:23   #20
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.790
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?

Du vil bo i et annet land hvor det er varmt og deilig. Ved Europapark helt sør i Tyskland f.eks

#hjelpsom#

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no