Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

3-åringens oppdagelsesferd

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-07, 23:46   #1
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

3-åringens oppdagelsesferd

Jeg og minstemann tok med kameraet og dro på en liten oppdagelsesferd langs skogkantet (jeg går IKKE inn i den skogenI) og det var veldig spennende for en 3 åring.
Han fant både en liten slange som lå inni en liten stamme som jeg reiv i fra hverandre og der krøp den ut, padder, stor gresshoppe, firfisle, sommerfugl og masse masse mygg, mark, blomster og edderkopper.
Eneste vi ikke fikk tatt bilde av var paddene, de var for raske til å gjemme seg i dammen.
Også fant vi et byggverk som noen krepslignende dyr har laget på natters tid i leire og dyrespor i gjørma-
Så en stolt 3 åring viste frem bildene på tv etterpå-

Brødrene var misunnelige og vil gå på oppdagelsesferd de også-
Han fant alle dyrene selv og jeg fulgte etter som en fotograf i helene på sjefen.

Måtte slenge med et par bilder av sjefen og da, dog veldig møkkete, det er slik han er, 2 min etter jegh ar vasket han er han like ille i både ansikt, hender og klær.

Ikke alle er så god i kavalitet, er ikke vant til dette kameraet ennå.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_2103.jpg (109,5 KB, 40 visninger)
Filtype: jpg IMG_2139.jpg (99,6 KB, 32 visninger)
Filtype: jpg IMG_2140.jpg (87,2 KB, 25 visninger)
Filtype: jpg IMG_2145.jpg (104,6 KB, 35 visninger)
Filtype: jpg IMG_2147.jpg (110,3 KB, 19 visninger)
__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:48   #2
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 3 åringens oppdagelses ferd

Flere bilder

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_1807.jpg (88,0 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg IMG_1808.jpg (122,8 KB, 10 visninger)
Filtype: jpg IMG_2180.jpg (55,8 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg IMG_2017.jpg (72,7 KB, 15 visninger)
Filtype: jpg IMG_2196.jpg (119,4 KB, 8 visninger)
__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:49   #3
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 3 åringens oppdagelses ferd

enda litt til

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_2164.jpg (55,8 KB, 13 visninger)
Filtype: jpg IMG_2181.jpg (64,7 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg IMG_2190.jpg (129,8 KB, 11 visninger)
__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:49   #4
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3 åringens oppdagelses ferd

så fine bilder!!!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 23:57   #5
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 3 åringens oppdagelses ferd

For noen utrolig flotte bilder! Virkelig spennende oppdagelsesferd dere hadde. Jeg har aldri sett en slange live jeg. Ikke firfisler, gresshopper eller padder heller når jeg tenker meg om.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 04:26   #6
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 3 åringens oppdagelses ferd

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

For noen utrolig flotte bilder! Virkelig spennende oppdagelsesferd dere hadde. Jeg har aldri sett en slange live jeg. Ikke firfisler, gresshopper eller padder heller når jeg tenker meg om.

Takk, er litt ustø med kameraet ennå, men ble fornøyd med motivene.
Idag fant vi flere frosker og firfisler til ungenes fornøyelse.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 06:03   #7
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: 3 åringens oppdagelses ferd

Så fine bilder.
Jeg hadde vært langt vekk, hvis jeg så en slik slange. :grøss:

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 07:40   #8
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: 3-åringens oppdagelsesferd

Blomster! Nyutsprungne blader!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 09:29   #9
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 3-åringens oppdagelsesferd

Så fine bilder! Likte spesielt det aller første.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 09:32   #10
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3-åringens oppdagelsesferd

Kjempefine bilder! Det er spennende å dra på oppdagelsesferd

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 11:05   #11
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3-åringens oppdagelsesferd

Opplevelsesrik tur!
Flotte bilder, og en pen gutt. Tror ikke slik krypdyrjakt har vært noe for meg, men for små gutter er det jo ypperlig.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 14:50   #12
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 3-åringens oppdagelsesferd

Fine bilder. Hørtes ut som en veldig spennende tur for en liten tass.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 17:13   #13
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 3-åringens oppdagelsesferd

Flotte bilder!

Men - er det ikke vinter hos dere da?

  Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 17:15   #14
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: 3-åringens oppdagelsesferd

Takk for titten vennen. Flotte bilder, så stor han har blitt da.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 03:41   #15
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 3-åringens oppdagelsesferd

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Flotte bilder!

Men - er det ikke vinter hos dere da?

Her i Louisiana er våren på full anmars.
Det har vært unormalt varmt dette året sies det.
På det varmeste har det vært 27 varmegrader, men for det meste 22-24 grader.

Det er vinter ennå, våren begynner egentlig ikke før i slutten av mars og begynnelsen av april sa de her.
Så den er litt tidlig ute.
Sommertemperaturen ligger på rundt 40 her, da kan vi snakke om varmt sier de. hehe.

Det var ikke en blomst når vi kom, nå blomstrer det overalt, og alt mulig krypdyr kommer frem.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 04:17   #16
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: 3-åringens oppdagelsesferd

Så flotte bilder! Det skal visst være litt av hvert av "spennende" dyreliv :grøss: å finne ikke så langt herfra også, men både jeg og mannen min er noen skikkelige pyser, så Aurora blir dessverre snytt for denslags. :dårlig mor:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no