Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Praha i helgen...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-07, 12:02   #1
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Praha i helgen...

Vi skal på kjærlighetstur til praha i helgen, min kjære mann og jeg. Om vi mot formodning klarer å komme oss i klærne, ut av sengen, og til og med ut av hotellet, hva kan man finne på der? Vi får fredagskvelden, hele lørdag og søndag til å kose oss på. Er det noe vi MÅ se? Noe vi skal holde oss unna?

Har fått med meg at der er påskemarked der nede, så jeg regner med at jeg pakker ned en ekstra trillekoffert jeg, slik at jeg har noe å putte shoppingen i. Blir ofte endel på slike turer, høh høh... OM vi kommer oss ut av hotellrommet, som sagt...

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 17:52   #2
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Praha i helgen...

Karlsbroa, gamlebyen og slottet. Og for all del, når dere er alene, dyrk kjærligheten, sett dere ved en av de mange kafeene, drikk øl og nyt hverandre og livet i byen.

God tur!

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 17:57   #3
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Praha i helgen...

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Karlsbroa, gamlebyen og slottet. Og for all del, når dere er alene, dyrk kjærligheten, sett dere ved en av de mange kafeene, drikk øl og nyt hverandre og livet i byen.

God tur!

Merci. :takker og bukker:

Litt kjærlighetsdyrking får vi nok til. Må bare huske gjødsel. (les: prevensjon)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 21:47   #4
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praha i helgen...

Jeg synes Vysehrad slott helt sør i byen er et veldig fint område, med helt fantastisk utsikt over Moldau. Tror man ser 8 bruer eller noe sånt fra utkikkspunktet.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no