Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-09, 00:32   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Vi har altså planlagt å ha en uke ferie sammen mot slutten av juni. og
Noen av disse dagene skal vi være borte hjemmefra. (Vi bor i Trondheim)

Hva gjør man? Vi er ikke veldig bereiste, og vi er ikke av dem som syns det er mest lettvint av alt i hele verden å dra på ferie med barn.

Vi vil slappe av, ha god tid med barna, og ha det morsomt. Vi leter vel etter en pakkeløsning av noe slag.

Alle dere barnekjære, bereiste, glade bananer; bombader meg med fantastisk forslag.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 06:35   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Utlandet?

Charter til Mallorca eller Hellas foreslår jeg da.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 06:52   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Utlandet?

Charter til Mallorca eller Hellas foreslår jeg da.

Vi kan gjerne dra både innenlands og utenlands, men jeg ser for meg at chartertur til Mallorca eller Hellas er litt dumt når man bare skal være borte i 4-5 dager? Eller?
Hvor lang tid tar det å fly dit da?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 06:56   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Vi kan gjerne dra både innenlands og utenlands, men jeg ser for meg at chartertur til Mallorca eller Hellas er litt dumt når man bare skal være borte i 4-5 dager? Eller?
Hvor lang tid tar det å fly dit da?

Ja, da må man nesten være borte en uke for det er vel få reiser som er så korte. Selve flyturen tar 4-5 timer, men ofte tar det jo ganske lang tid alt det som er rundt (spesielt med charter der man ikke bare kan slenge seg inn i en taxi).

Disneyland Paris?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 07:05   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, da må man nesten være borte en uke for det er vel få reiser som er så korte. Selve flyturen tar 4-5 timer, men ofte tar det jo ganske lang tid alt det som er rundt (spesielt med charter der man ikke bare kan slenge seg inn i en taxi).

Disneyland Paris?

Jeg skal se på det, men noe sier meg at det fort blir dyrt? Men det kan settes opp på alternativlista ja. Slike familiepakker pleier jo ikke koste all verden heler.

(Jeg hadde tenkt mer i retning Tusenfryd og slikt jeg da. )

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 07:11   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg skal se på det, men noe sier meg at det fort blir dyrt? Men det kan settes opp på alternativlista ja. Slike familiepakker pleier jo ikke koste all verden heler.

(Jeg hadde tenkt mer i retning Tusenfryd og slikt jeg da. )

Tusenfryd er bra for da kan vi kanskje treffes: Vi har allerede kjøpt årskort for 2009. Om man er der tre ganger så lønner det seg. Når har dere tenkt å reise?

Disneyland tror jeg også er dyrt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 07:22   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Tusenfryd er bra for da kan vi kanskje treffes: Vi har allerede kjøpt årskort for 2009. Om man er der tre ganger så lønner det seg. Når har dere tenkt å reise?

Disneyland tror jeg også er dyrt.

Enten så tenker vi å ha uke 26 eller uke 28 sammen. Det hadde jo selvsagt vært fint å treffe dere.

Finnes det noen "minicruise" for barn? Jeg lurer på om jeg leste om en ny park som åpnet i skandinavia for noen år siden? Noen som vet noe om dette?
Noen som vet av campingplasser som ikke er parker eller store underholdningsgreier, men som er gode, fine, campigplasser bare?
Man MÅ jo ikke dra på store greier. Man kan bare dra bort å være sammen og finne på saker og ting hver dag.

Jeg vil ha forslag på alt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 07:29   #8
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.862
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Astrid Lindgrens verden var en super opplevelse for mine gutter, og for oss voksne også. Vi skal tilbake dit før eldstemann kjennner seg forsvær til slikt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 07:31   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Hva med Sverige? Astrid Lindgrens värld, Lisseberg, Kolmårdens djurpark etc.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 07:33   #10
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Dyreparken i Kristiansand med overnatting i Kardemommeby? Jeg gjorde det et år med mine - det var stor stas og veldig ok å se dyrene på kveldstid når ingen andre var der. For å si det sånn så fikk vi håndmate små hester i ro og mak noen timer.

  Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 08:03   #11
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Noen som vet av campingplasser som ikke er parker eller store underholdningsgreier, men som er gode, fine, campigplasser bare?
Man MÅ jo ikke dra på store greier. Man kan bare dra bort å være sammen og finne på saker og ting hver dag.

Jeg vil ha forslag på alt.

Min barndoms Paradis i Sverige: Ansia Camping i Lycksele.
En nydelig, kjempekoselig campingplass med fin strand, minigolf og andre campingfasiliteter. Hyttene er fine med god standard.
Det ligger i gangavstand fra en herlig, rimelig og god badepark og i tillegg finnes det en grei dyrepark med fine, store områder for dyrene og gode stier for gjestene - med innlagt klatre-hoppe-balansere-område for ungene.

Her kan man fint tilbringe noen dager, gitt!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09

Sist redigert av Enhjørning : 10-03-09 kl 11:58. Årsak: Pinlig feil av en flisespikker ...
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 08:14   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Sverige kan camping - jeg som normann kan ikke campinglivet helt, men svenske campingplasser er ofte svært barnevennlige.

Hva med noe som Østersund da? Først badeland i åre (en natt på hotellet der koster endel, men da er det stas og fjas for barn og nok for voksne også) - evt kabinbanan opp til åreskutan - gå turen opp til hytta, kjøp en vaffel og ta banen ned igjen - så kan dere spise ben and jerryis og kose dere før dere drar til Østersund - frösön zoo er kjipt, men barn liker det nok. NOk et badeland i Østersund - men det er kanskje kjedelig med badeland to ganger (jeg vet ikke hvordan ungene er utrustet med badenymfegenet)

Eller så kan dere reise til Sundsvall. Flotte strender og fin by, egentlig.

HOld dere unna yran da om dere går for noe så "enkelt" som Østersund da.

Om dere kan være borte i en uke, så er mallorca et supert alternativ, egentlig. Jeg har bare vært i Cala d'or, men det er en super plass iallefall. Tar vel i underkant av 4 timer å fly dit fra Trondheim. (går fra Lørdag til Lørdag som oftest - Ving har vel fra Onsdag også)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 08:18   #13
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Østersund tenkte jeg også på.
Liseberg - MYE koseligere enn Tusenfryd. Vi var der i fjor bodde på et høyt hotell rett på utsida, men har selvsagt glemt hva det heter.
Dyreparken i Kristiansand
København - er en utrolig fin by, der i har de Tivoli, badeland som er fantastisk, dyrehage, shopping - u name it. Du kan fly eller ta båt. Tror jeg ville ha foretrukket fly iom at dere allerede skal reise fra Trondheim. Disse båtlugarene kan kanskje også være litt i trangeste laget for en familie på 4, dersom de voksne er x-er.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 08:31   #14
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Disse båtlugarene kan kanskje også være litt i trangeste laget for en familie på 4, dersom de voksne er x-er.

Bestill to tomannslugarer og ta med et barn hver

Du får rimelige 3-dagers pakker til Mummidalen, Stockholm er flott (har tips om noen fine vandrehjem der, med store familierom), København er jo ok, Kieltur ok. Tusenfryd er kjedelig mer enn en dag.
Gøteborg med Liseberg og dyrepark i nærheten er jo et greit alternativ.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 08:38   #15
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Rett ved siden av Liseberg har de en slags utstilling, teknisk museum, dyr er det der osv, det var veldig fint å få med seg også hvis man er der.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 08:46   #16
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

KOm på en ting til.
Ta nattoget nedover til Stockholm. Da drar dere fra Trondheim på ettermiddagen, får kupe i østersund og er fremme i Stockholm klokka seks sånn ca.

Vandrehjemmet "af chapman" er en båt - den er jo ganske kul å ligge på, kanskje - men problemet er at det er 6-mannslugerer. Ergo potensielt en snorkende asiater (erfart) i samme lugar.

Vandrehjemmet Skeppsholmen ligger midt i byen og er superbt. Så kan dere være på grøna lund, se vasaskipet, junibacken (vet ikke om det er kult), tropisk museum, Dra på piknik på waldemarsudde - shoppe, vandre i gamla stan, spise is i nybakte iskjeks - you name it. Stockholm er den beste byen sånn generelt sett spør du meg *goooo stockholm*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 08:55   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Takk for tips og råd alle sammen!
Bare fortsett å fyll på.
Jeg kjenner at jeg syns alt høres ut som en god plan.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 08:58   #18
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.045
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Jeg tror jeg ville tatt Gøteborg jeg. Veldig hyggelig by og rusle i. Fine kafeer, butikker hvis noen ønsker det. Man kan kjøre Paddan på kanalene, gå på Liseberg, kjøre trikk hvis det er morsomt og ikke minst gå på det fantastiske naturvitenskapelige museet som ligger rett ved Liseberg. 4-5 kosedager i Gøteborg tror jeg er topp for liten og stor.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 09:01   #19
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Legoland og Lalandia
Eller Bø Sommarland? Det er gøy!!! Da kan dere dra innom her også: Himalaya og Langedrag - der har de endel aktiviteter som vel kan falle i smak hos hele familien?!
Det går an å kjøpe kombinasjonsbilletter til Tusenfryd og Bø Sommarland, forresten.


Sist redigert av m^2 : 10-03-09 kl 09:06.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 09:14   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Rett ved siden av Liseberg har de en slags utstilling, teknisk museum, dyr er det der osv, det var veldig fint å få med seg også hvis man er der.

Universeum ja, der var jeg sammen med storebror i høst. Det var utrolig flott der! Jeg må helt klart dra dit igjen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no