Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rare ting man kan finne på å kjøpe

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-20, 08:51   #1
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Rare ting man kan finne på å kjøpe

Det kortslutter av og til i hjernen min og jeg bestiller ting uten å tenke meg om.
Men etter at vi endelig fikk en butikk hvor man kan scanne varene mens man finner dem, og jeg opplevde hvor stress det var med løse poser i vognen, har jeg nå bestilt noe som ser lurt ut, men som sikkert ikke virker.


(Kilde: youtube.com)


Noen andre som har gjort rare/gode kjøp?

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 09:35   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe



Du har i hvert fall kjøpt et produkt jeg aldri har tenkt over at jeg har savnet. Enda jeg HATER å putte varene i poser når vi har handlet mye.

Vi kjøper i overkant mye greier til kjøkkenet som vi ikke bruker i nærheten av nok til å forsvare innkjøpet. Mandolinen har vel vært brukt 2 ganger.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 10:19   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Fnis, det ser stress ut.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 10:21   #4
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Når vi er i Sverige og månedshandler, er det omtrent et sånt system, bare med egne kasser og poser. Men da skal det gjerne stables en del i vogna, samt pakkes ut litt effektivt hjemme.

Savner storhandelen, kjenner jeg.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 12:03   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Sånt har de solgt på Obs lenge så jeg synes ikke det var så rart. Selv storhandler jeg aldri så det er ikke noe for meg.

Jeg angrer på kjøpet av spiralizer. Den ble brukt en gang før den til slutt ble gitt bort.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 12:22   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Obs selger jo sånne, så det anser jeg ikke som rart, siden jeg har andre poser med meg som aldri henger pent og det at de skir ned er et stadig irritasjonmoment er det bare det at vi HAR JO mer enn nok flerbruksposer som holder meg fra å kjøpe sånne. Vi storhandler på obs en gang eller to i mnd og hadde nok fylt dem. Om vi husket å ta den med da.

Der er den ene posen kjølepose også mener jeg? Sånn thermopose?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 14:32   #7
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Sånt har de solgt på Obs lenge så jeg synes ikke det var så rart. Selv storhandler jeg aldri så det er ikke noe for meg.

Jeg angrer på kjøpet av spiralizer. Den ble brukt en gang før den til slutt ble gitt bort.

Haha, jeg har TO spiralizers, og har ikke brukt noen av de!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 14:36   #8
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Har lenge hatt lyst på spiralizer. Kanskje jeg skal kjøpe det også når jeg først er i gang.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 14:38   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Jeg har vurdert å kjøpe sånne på Obs, men vi har med egne nett (baggu) så vi trenger dem ikke selv om de ser kjekke ut.

Min søster har dem og bruker dem hele tiden.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 14:41   #10
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Har lenge hatt lyst på spiralizer. Kanskje jeg skal kjøpe det også når jeg først er i gang.

Send meg adressen din, du kan få en av mine. Jula kom tidlig i år.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 14:44   #11
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg har vurdert å kjøpe sånne på Obs, men vi har med egne nett (baggu) så vi trenger dem ikke selv om de ser kjekke ut.

Min søster har dem og bruker dem hele tiden.

Liker når det som fremstod som en idiotisk ide i det jeg trykket på betal, nå fremstår som litt lurt allikevel.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 14:47   #12
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Jeg har sånne, det funker fint hvis man ukeshandler i store kvanta. Jeg bruker dem ikke mer fordi vi bare bor to hjemme og vi ikke har så store handlebehov.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 15:55   #13
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Jeg har spiralizer og bruker den til å lage "pasta" av zucchini når jeg spiser lavkarbo. Det blir både pent og god.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 16:15   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Jeg kjøpte spiralizer fordi jeg trodde det skulle bli enkelt å lage pasta av søtpotet og squash. Vel. Enten suger dingsen min, eller så er det nesten umulig å få til. Og det irriterer meg, for jeg synes det smaker godt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 16:40   #15
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Ser ikke helt poenget uten at man slipper å holde i posen når man pakker?
Jeg er så blodharry at jeg har med to store litt stivere handlenett, et fra OBS og et fra en spaniatur hvor vi kjøpte et sånt nett. (blir så sykt mye poser på ferier.. og jeg er så listoman så jeg husker å ta de med hjemmefra på neste ferie også.. haha. ) Og så har jeg med ørtogfjørti stoffnett sånn i tilfelle jeg trenger mer å bære i.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 17:13   #16
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ser ikke helt poenget uten at man slipper å holde i posen når man pakker?
Jeg er så blodharry at jeg har med to store litt stivere handlenett, et fra OBS og et fra en spaniatur hvor vi kjøpte et sånt nett. (blir så sykt mye poser på ferier.. og jeg er så listoman så jeg husker å ta de med hjemmefra på neste ferie også.. haha. ) Og så har jeg med ørtogfjørti stoffnett sånn i tilfelle jeg trenger mer å bære i.

Det er vel ikke harry å ha med sånne? Heller tvert imot synes jeg. Jeg har også med meg store handlenett i butikken for å unngå plast

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 17:13   #17
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ser ikke helt poenget uten at man slipper å holde i posen når man pakker?
Jeg er så blodharry at jeg har med to store litt stivere handlenett, et fra OBS og et fra en spaniatur hvor vi kjøpte et sånt nett. (blir så sykt mye poser på ferier.. og jeg er så listoman så jeg husker å ta de med hjemmefra på neste ferie også.. haha. ) Og så har jeg med ørtogfjørti stoffnett sånn i tilfelle jeg trenger mer å bære i.

Det er praktisk om man handler et sted der man kan bruke scanner og pakke underveis. De har ulike farger sånn at man kan ha grønnsaker i en pose, tørrvarer i en annen osv.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 17:14   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Har lenge hatt lyst på spiralizer. Kanskje jeg skal kjøpe det også når jeg først er i gang.

Du får kjøpe av frukt og palmen da.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 20:56   #19
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

De handleposene så smarte ut hvis man scanner selv. Eneste feil var de korte håndtakene.
Jeg kjøper aldri sånne ting, går sikkert glipp av noe lurt. Har tenkt på spiralizer lenge ,så i mitt hode er det smart.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-20, 21:21   #20
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rare ting man kan finne på å kjøpe

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det kortslutter av og til i hjernen min og jeg bestiller ting uten å tenke meg om.
Men etter at vi endelig fikk en butikk hvor man kan scanne varene mens man finner dem, og jeg opplevde hvor stress det var med løse poser i vognen, har jeg nå bestilt noe som ser lurt ut, men som sikkert ikke virker.

(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)


Noen andre som har gjort rare/gode kjøp?

Vi har hatt sånne i mange år nå. Og bruker dem ukentlig. De er geniale når man ukehandler og scanner selv.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no