Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fine batteridrevne stearinlys?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-16, 10:09   #41
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine batteridrevne stearinlys?

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Drar opp igjen denne. Allergikerbarnet tåler visst dårlig osen fra stearinlys, og det ødelegger hele innekosestemningen for mor. Noen som har sett noen skikkelig fine og naturtro? Både telys og kubbelys.

Jeg har kubbelys fra Perfect home, og er veldig fornøyd med dem! Vet ikke om de har telys da.
Det er bare å sende inn henvendelse via nettsiden deres, da tar nærmeste forhandler kontakt (forsøkte dette med min mor, da hun syntes mine lys var så fine).

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-16, 12:27   #42
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.035
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine batteridrevne stearinlys?

Jeg har fra Nille (de er mye bedre enn de var for noen år siden), Clas'ern, Spar Kjøp og Obs. Ingen av dem har bevegelig "flamme" (for det syns jeg ikke er fint) men de har fint lys (ikke hvitt men mer "stearinlysgult" om det sier dere noe).
Jeg liker dem som ser ekte ut. Jeg bruker dem i kjøkkenvinduet (for der har jeg ikke full kontroll med vanlig stearinlys), i trappeoppgangen til andre etasje og på trappa ute.
Jeg er så glad for at det endelig har kommet mange fine stearinlys med ledpærer.

Må legge til at dette er kubbelys og kulelys. Ikke telys. Jeg har enda til gode å se noen fine telys med batteri, dessverre.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no