Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilket kjønn ønsket du helst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket kjønn ønsker/ønsket du helst?
Før første barnet ønsket jeg jente 99 61,88%
Før første barnet ønsket jeg gutt 48 30,00%
Før andre barnet ønsket jeg jente 69 43,13%
Før andre barnet ønsket jeg gutt 40 25,00%
Før tredje eller flere barn ønsket jeg jente 33 20,63%
Før tredje eller flere barn ønsket jeg gutt 13 8,13%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-14, 21:52   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.174
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Jeg mener å ha lest at det er vanligere for familier med først to sønner å så få et barn nummer tre, enn for familier med en av hver, eller med to jenter. Det ser ut til at "å prøve på jenta" ikke er like utenkelig "der ute" som her inne. Jeg har også møtt folk som har sagt det rett ut. (Og hørt om de som da ble belønnet med trillinggutter).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 21:53   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Babyverden har også hatt en undersøkelse: http://www.babyverden.no/Gravid/Dive...t-ha-ei-jente/

Nederst i artikkelen står dette:



Det er noe jeg også har lest på forum. Kvinner som ønsker seg jenter fordi de vil bli mormor.

Vanskelig å sette seg inn i for meg.

Den der "en datter har du i hele ditt liv, en sønn har du til han får seg en viv" er jo et "ordtak" som fortsatt lever...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 21:54   #23
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

"Prøve på jenta", ja. Den har jeg hørt noen ganger, jøss så frekt.

Det er IKKE derfor jeg har fire.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 21:54   #24
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Helt ærlig - jeg har ønsket meg gutter, og har alltid vært veldig klar på at jeg har ønsket meg gutter.

Jeg lekte bare med gutter som barn, jeg hang med gutta på skolen og under studier... Jeg skjønner meg rett og slett ikke på jenter.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 21:55   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.174
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Jeg er temmelig skråsikker på at du hadde vært en fabelaktig jentemamma også, fjonka.


Ellers glapp det ut av mannen min, da vi ventet nummer to, at han godt kunne tenke seg at det var en jente. Han ønsket mest gutt nummer en. Han er selv storebror til søstre. Eller, det var grunnen som glapp ut av ham, og som jeg ler av enda: det er jo veldig praktisk for eldstemann å få en søster, som kan ordne bursdagsgaver og sånt for ham når han blir stor! (Han er dyktig bortskjemt av søstrene sine)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 21:56   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.174
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Og så tror jeg at dersom du har planer om å oppdra barna dine ganske tradisjonelt, til voksne som lever i veldig tradisjonelle forhold der det er mor som styrer det relasjonelle, så kan det godt hende det stemmer det der med "til han får seg et viv". Men det kan man jo påvirke selv, da.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 22:00   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.413
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Jeg kan ikke huske at jeg ønsket meg det ene eller det andre. For meg var det hele ganske abstrakt. Det var "gravid" og "baby" som jeg fokuserte på, jeg tror ikke jeg reflekterte noe særlig over kjønn. Jeg trodde det var en gutt, og alle venninnene mine trodde det var en jente. Jeg fikk rett. Jeg er en person det er veldig lett å glede, så da vi fikk vite at det var en gutt var jeg litt sånn "YAY!" og hadde vært nøyaktig likedan om det var ei jente. Det er litt som at jeg alltid syns den alderen HIawata er i for øyeblikket er "best". Jeg ønsker meg aldri tilbake, og heller ikke fremover.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 22:00   #28
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Ønsket meg jente før nr 1 og nr 2 (2 er gutt).
Med resten har jeg ikke ønsket meg det ene eller det andre.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 22:03   #29
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Jeg ønsket meg en jente. Det var ikke veldig viktig og jeg tror ikke jeg hadde blitt skuffet om jeg hadde fått en gutt. Men jeg innrømmer en liten iling av glede da jordmoren sa at det var en jente (vi hadde ikke visst før fødselen).

Nå har jeg to jenter og trives veldig godt med det. Men her inne, og særlig gjennom mye av det Filifjonka og 007 har skrevet har jeg tenkt en del på hvor spennende det sannsynligvis er å få et barn av det motsatte kjønn og det å være mor til en voksen mann.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 22:06   #30
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Jeg ønsket ikke noe spesielt, bare frisk og levende, med de to første. Med nummer tre så antok jeg det kom til å bli en tredje jente. Da de himmelstormende jubelscenene etter UL utspant seg ble jeg irrasjonelt pissesur over at folk skulle bli så JÆVIG opprømt over en gutt og det vakte stor sårhet hos meg, siden min mor, spesielt, har satt så mye mer pris på å få guttebarn enn jenter. (selvforakt så stor at den peker utover)

Jeg brukte lang tid på å venne meg til å skulle ha gutt, for det virket jo rart i tillegg til at det var sårt med disse reaksjonene. (klarer ikke folk å være begeistret over en ting uten å disse noe annet?) Men nå er han altså min skjønneste godeste lille sønn, vi har en helt spesiell relasjon vi to, og når jeg kommer hjem fra reise og de henter meg på flyplassen og de varme små hendene hans krøller seg rundt mine, og han klemmer litt på hånden min og koser med den mot kinnet sitt, så er det til å dø for. Det er utrolig kjekt å skulle oppdra et ekte stykke mannfolk, vite at denne lille tassen skal bli en breiskuldret, høy, skjeggete kjernekar.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 22:07   #31
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.174
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Ja, enig, blå! Når venter jeg spent og gleder meg til eldste vokser meg over hodet, og syns allerede det er fantastisk når han av og til innvilger meg en klem, for da er det sånne skikkelige bamseklemmer!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 22:07   #32
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.813
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Jeg ønsket meg barn jeg, og kan ikke huske at jeg tenkte så hardt på hvilket kjønn jeg ville det skulle bli. Når nr 3 var på veg tenkte jeg at det sikkert var jente, siden vi hadde 2 jenter, men det var veldig hyggelig at det var en gutt.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 22:08   #33
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.598
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Jeg ønsket meg en gutt fordi jeg hadde et guttenavn jeg veldig gjerne ville bruke, det er liksom Navnet™. På fire ultralyder fikk vi vite at det var ei jente og da omstilte jeg meg veldig. Jeg tenkte hele tiden at det ville være trist om jeg nå aldri fikk bruke Navnet™, men ikke noe mer enn det. Så viste det seg å være en gutt likevel, og da sleit jeg litt. Jeg følte lenge at jeg hadde fått feil baby. Nå, derimot, har jeg definitivt ikke feil baby og han med Navnet™ er det beste jeg kunne fått.

Jeg har uansett ingen forventinger til barnet basert kjønn. Skulle jeg få et barn til, har jeg et lite håp om ei jente, men det er igjen bare fordi jeg har navnet klart.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 22:08   #34
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Jeg har hatt en veldig sterk følelse av at jeg skulle ha jente begge gangene jeg har vært gravid, og jeg har fått jenter begge gangene også. Jeg svarte at jeg ønsket meg jenter, men egentlig hadde jeg altså en følelse, og jeg ville ha vært lykkelig fir gutter også.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 22:09   #35
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Jeg ønsket gutt. Jeg tenkte det var enklere, og at jeg skjønte gutter bedre enn små, rosa jenter.
Også fikk jeg en litt halvrosa gutt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 22:09   #36
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Nå er ikke dette akkurat en veldig stor statistikk ennå, men så langt er det over dobbelt så mange som ønsket seg jente både første, andre og tredje gang.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 22:11   #37
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Hadde ingen preferanser. Men jeg synes der var veldig stas at toer'n ble gutt, siden vi hadde jente fra før. Men jeg tenkte lite på det, gitt. Jeg har ønsket meg _barn_ alle gangene.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 22:13   #38
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Ønsket meg jente-gutt-jente i den rekkefølgen og fikk det.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 22:15   #39
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Nå er ikke dette akkurat en veldig stor statistikk ennå, men så langt er det over dobbelt så mange som ønsket seg jente både første, andre og tredje gang.

Ja, men det man ikke spør om er om man hadde gjort noe aktivt for det eller latt skjebnen rå.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 22:15   #40
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Den der "en datter har du i hele ditt liv, en sønn har du til han får seg en viv" er jo et "ordtak" som fortsatt lever...

Hahaha ja! Svigermor pleier å komme med den Hun synes vel jeg har rappa sønnen hennes (og to andre damer de to andre sønnene hennes).

Jeg har alltid ønsket meg to gutter, om jeg kunne få valgt. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg har jo nå to gutter og synes det er veldig gøy. Jeg ser jo allerede nå at lillebror (10 mnd.) er helt på bølgelengde med Sønnemannen og håper at likt kjønn gir litt likere referansegrunnlag. Særlig siden det er såpass mange år i mellom dem.

Om jeg skulle fått ett tredje barn, og det tror jeg virkelig ikke at jeg får siden det er så sliiitsomt med baby, så hadde det vært gøy med en jente. Men hadde det blitt gutt nummer tre hadde det vært fantastisk det også!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no