Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-22, 10:31   #11
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jepp, det er ikke meninga at man skal dra med seg passet overalt. Det skal ligge på et sikkert sted. Har man ID-kort med reisebevis bør man helst ikke ta med passet til utlandet heller, i land der dette er gyldig, i følge politiet, sist jeg skaffet pass og ID-kort til datteren. Hun fikk ID-kort med reisebevis, og jeg kommenterte til henne at "men det er sikkert lurt å ta med passet likevel, når man reiser utenlands", og betjenten brøt inn og sa "nei, du skal IKKE ta med passet når det ikke er absolutt nødvendig".

ID-kortet fikk hun først og fremst for å kunne legitimere seg på buss, tog o.l., hvor hun fortsatt går som barn, siden hun ser eldre ut enn hun er. Det er den eneste gyldige legitimasjonen hun har, utenom passet. Jeg skal også bestille meg ID-kort.

Han sønnen min som har ID-kort har uten reisebevis. Det skyldes at jeg ikke hadde passet med for politiet godtar ikke førerkort som legitimasjon. Så han kunne få uten reisebevis for det trengte ikke jeg å godkjenne, og for han var det viktigst at han har en legitimasjon, så får han bruke pass når han skal ut å reise. Men han eldste skal få med reisebevis.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no