Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke Fly London-sko skal jeg velge?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilke fly london sko skal jeg velge?
Blå 11 26,83%
Hvite 15 36,59%
Brune 20 48,78%
Noen andre fly london (legg inn bilde) 3 7,32%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 41. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-10, 10:19   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvilke Fly London-sko skal jeg velge?

Skolettene jeg har i brunt er vidunderlige å gå på, derfor har jeg lyst på et par med samme såle til vår/ sommeren nå.

Hvilke?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg fly blå.jpg (120,4 KB, 79 visninger)
Filtype: jpg fly brune.jpg (104,5 KB, 92 visninger)
Filtype: jpg fly hvite.jpg (108,1 KB, 77 visninger)
__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 10:20   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

Jeg ville nok ha enten valgt de brune, eller de hvite med tå.
Selv om de med åpen tå var kule, så er jeg ikke så glad i åpen tå.
Men lekre alle tre!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 10:22   #3
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

Din sleiping, du har laget en flervalgsundersøkelse og vil ha i både pose og sekk! Og det kan du godt få. Så jeg svarte de blå og de brune. Hver til sitt bruk.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 10:23   #4
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Din sleiping, du har laget en flervalgsundersøkelse og vil ha i både pose og sekk! Og det kan du godt få. Så jeg svarte de blå og de brune. Hver til sitt bruk.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 10:24   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

DER kom pollen ja.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 10:31   #6
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

Jeg likte de blå best

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 10:34   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

De med åpen tå er ganske lave og trange foran synes jeg. Jeg har de brune i sort og bruker de mye.

Stemte de brune.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 10:34   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

Jeg likte de blå best i fargen, men åpen tå begrenser veldig mye da. Jeg bor ikke akkurat i penværsby. De brune var fine de også.

*innser at jeg også må få meg sko med den sålen i år - de er rett og slett fantastisk flotte!*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 10:34   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

Jeg ville valgt disse
Blå men med tå.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 10:35   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.885
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg ville valgt disse
Blå men med tå.

Enig, de var fine!

Ellers kan jeg ikke skjønne at noen vil ha flere par sko med denne lesten. :innehaver av tre par:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 10:37   #11
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

Nessie- de var lekre

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 10:38   #12
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

Men jeg bør holde meg unna denne tråden med alle disse fristelsene!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 10:41   #13
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg ville valgt disse
Blå men med tå.

Disse var fine! Nå ser det ut som om jeg får meg en tur til London i påsken og da blir det nok shopping av disse.

Men til hovedinnlegget - har krysset av for de brune. Jeg liker den modellen, men siden du allerede har et par brune kan du jo gå for disse over?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 10:41   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.885
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

Det kommer også en del an på hvor mye klær du har som passer til de enkelte modellene, tenker jeg. I alle fall ville det ha spilt inn for min del.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 10:48   #15
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

De blå til Nessie var rett og slett superlekre!

Er dette sko som funker også for de som egentlig ikke går med høye hæler? I så fall: Hvor selges de og hva er prisen?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 10:53   #16
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

De blå til Nessie var rett og slett superlekre!

Er dette sko som funker også for de som egentlig ikke går med høye hæler? I så fall: Hvor selges de og hva er prisen?

Jeg klarer ikke gå i vanlige høye heler. Jeg er for glad i å ha det behagelig
De koster rundt 1000 og selges bla. på Brandos.no
Elinblu har vel eg. full oversikt. Det er hun som har narret meg inn i dette. Og jeg elsker henne for det.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 10:58   #17
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

Jeg synes disse var fine jeg


Men selv skal jeg se om jeg får rotet meg til å kjøpt disse:

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 11:22   #18
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

De brune!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 11:49   #19
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.932
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

Der var vårskoene mine, ja! Traust som jeg er, hadde jeg selvsagt valgt de brune.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 11:53   #20
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Hvilke fly london sko skal jeg velge?

Jeg er litt sær så jeg hadde valgt de hvite.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no