Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Har du vært deltaker i en realityserie?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Se resultatene: Har du vært deltaker i en realityserie?
Ja en 1 0,37%
Ja flere 0 0%
Har meldt meg på, men kom ikke med 5 1,87%
Nei, men det kunne jeg godt ha vært 17 6,34%
Nei, og det kunne jeg ikke tenkt meg 244 91,04%
Nei men jeg har vært programleder 1 0,37%
Deltakere: 268. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-07, 04:21   #61
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Nei. Skal jeg være på TV skal jeg ha gjort noe interessant. Jge ønsker meg tilbake til tiden da folk kom på TV fordi de hadde vært et interessant sted, visste eller kunne noe interessant eller hadde opplevd noe interessant. Folk er kjedelige og kommer på TV i timesvis?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 10:08   #62
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Jeg har ikke vært med, men noen av konseptene har jeg sansen for - ikke nok til at jeg har søkt, men likevel.
Forøvrig tror jeg aldri jeg har blitt valgt ut. Jeg er for lite spesiell *rund i kantene*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 10:15   #63
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Nei, det kunne jeg ikke tenkt meg.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 10:21   #64
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Nei, fysj. Det kunne jeg aldri ha gjort. Ikke liker jeg å se på heller.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 10:53   #65
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Nei det har jeg ikke, men Farmen er en fin reality serie og innimellom 71 grader nord!

Mannen min var med på Reisesjekken når Wenche Myrhe var programleder!! Han ble valgt med på tur, men det ble ikke klaff!!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 17:16   #66
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.108
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Jeg... det måtte vært om noen lagde en realityserie av kardemommeby .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 18:30   #67
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

For noen år siden kunne jeg godt vært med i 71 grader nord eller lignenede.

Men jeg har ikke vært med, nei.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 20:30   #68
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.057
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Eh nei, men jeg har søkt på noen, vel og merke da jeg var ung og singel. Jeg har også vært på audition på en, men den serien ble en kjempefiasko. Det var nok fordi jeg ikke kom med .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 23:19   #69
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Kunne jeg aldri tenkt meg.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 23:23   #70
kharadra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 286
kharadra er litt kul
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

.....


Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 17:05.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:12   #71
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Og så sklei jeg litt med musa når jeg skulle stemme. Jeg har ikke vært programleder i en reality-serie.
Har ventet med å skrive dette, for jeg tenkte at nysgjerrigheten skulle få råde litt, men ingen har lagt merke til denne programlederen.

Og jeg som prøvde å se for meg hvem av FP-erne som egentlig er Christer Falk!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:18   #72
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Casanova Jeg rødmer bare jeg skriver ordet. Men ok, man skal stå for hva man gjorde som ung ikke sant??

Og jeg har vært på TV med Dan Børge, opptil flere ganger Men jeg var heldigvis i bakgrunnen og slapp å ha noe med ham å gjøre

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:20   #73
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Niks. Men har datet en som har. Men det var før han var på TV selvsagt.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 07:59   #74
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.574
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Javisst. Shrek 1-3.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 08:24   #75
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Nei, og det tror jeg heller ikke jeg kunne tenkt meg. Tror ikke helt jeg hadde passet til det.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 08:46   #76
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?



Men jeg så faktisk litt på Robinson da blindpassasjeren i russebilen vår var med der.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 08:48   #77
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Nei å ikke kunne jeg tenkt meg det heller.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 08:53   #78
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Javisst. Jeg har stadige opptredener i "The ongoing story of my life." Men den vises ikke på TV da.

For øvrig synes jeg sånne TV-realityer er noe ordentlig sprøyt.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 10:47   #79
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Eh...nei.
Jeg vet ikke hva slags serie det skulle vært evt. The ultimate freakshow eller noe kanskje?

  Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 10:59   #80
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du vært deltaker i en realityserie?

Nei, jeg trives ikke så godt med oppmerksomhet, og er nok ikke så spennede at noen vil ha meg på tv i timesvis.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no