Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ny tv-sesong: hva skal du se?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-12, 10:44   #161
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Skulle gjerne flytta inn i serien, liksom.

Sammen med Lemon? Liker den godt jeg også, men akkurat henne synes jeg blir litt mye.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 10:59   #162
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.391
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Hehe, ja, nei, hun kunne jeg styrt meg for, ja. Men skravla litt med Zoe, hatt litt sex med Wade, flørta litt med George.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 20:54   #163
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Jeg begynte på Nashville i går ...liker så langt!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 20:56   #164
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.391
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Den tenkte jeg å begynne på i kveld! Altfor lang julepause på de andre seriene mine.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 21:19   #165
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Ja, Nashville liker jeg også.

Også har jeg snart sett sesong 1 av Pretty Little Liars. Fjortisserie, men hekta allikevel.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 11:04   #166
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Vi har begynt på «Fringe» på Netflix. :hekta:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 21:02   #167
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.340
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Jeg har falt skikkelig for serien Emily Owens M.D.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 15:51   #168
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Noen som har fått med seg 1. episode av "The Following"?
Veldig spennende! Kevin Bacon i hovedrollen. Handler om en seriemorder som rømmer, og så skjer det nye brutale, groteske drap. Virker som en bra produksjon. Gleder meg til fortsettelsen!

PS: Du må tåle blod og gørr for å se denne.

Anbefales iallefall, basert på en episode.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 20:21   #169
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Noen som har fått med seg 1. episode av "The Following"?
Veldig spennende! Kevin Bacon i hovedrollen. Handler om en seriemorder som rømmer, og så skjer det nye brutale, groteske drap. Virker som en bra produksjon. Gleder meg til fortsettelsen!

PS: Du må tåle blod og gørr for å se denne.

Anbefales iallefall, basert på en episode.

Går den på TV?

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 20:55   #170
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Ikke på norsk TV ennå, men den kommer senere i vår.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 07:55   #171
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Vi så siste episode av Homeland igår. Det kommer en sesong til ikke sant?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 08:13   #172
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Jeg har sett 3 episoder av Deception. Ikke på topp 10, men allikevel spennende nok til å se videre.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 09:22   #173
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Vi så siste episode av Homeland igår. Det kommer en sesong til ikke sant?

Jepp!

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 15:22   #174
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Vi så siste episode av Homeland igår. Det kommer en sesong til ikke sant?

Jeg datt helt av på Homeland denne gang.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 10:16   #175
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Noen som har fått med seg 1. episode av "The Following"?
Veldig spennende! Kevin Bacon i hovedrollen. Handler om en seriemorder som rømmer, og så skjer det nye brutale, groteske drap. Virker som en bra produksjon. Gleder meg til fortsettelsen!

PS: Du må tåle blod og gørr for å se denne.

Anbefales iallefall, basert på en episode.

Nå har jeg sett episode 2, og jeg har virkelig falt for denne brutale serien. Anbefales fortsatt! (Men ikke for sarte sjeler!)

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 10:34   #176
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.863
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Er det litt alà Criminal Minds? Det likte jeg men nå har den blitt flyttet til torsdager og kræsjer med Game of Thrones.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 10:53   #177
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Jeg har ikke sett så mye på Criminal minds, men fått med meg et par episoder. Det er nok i samme sjanger, ja, for det handler jo om mord og mordere... men jeg innbiller meg at The Following er råere.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 10:55   #178
frksnupp
-o-o-o-o-o-
 
frksnupp sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
Innlegg: 517
frksnupp er litt kul
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Kan varmt anbefale Sons of Anarchy, litt Sopranosfeeling, men handler om en familiedrevet MC-klubb. Det er totalt fem sesonger, nå venter vi i spenning på om det kommer flere!

Ellers ser jeg Borgen på dr.dk, og sammen med kjæresten blir det AHS (ferdig nå), vi har begynt på Grimm, det virker lovende. Ellers gleder vi oss til mer Game of Thrones, The Walking Dead og fortsettelsen på Breaking Bad. Doctor Who er også en favoritt, bare litt lenge til neste episode.

Frem mot termin nå er det lite å finne på for en som ikke er så bevegelig, så det blir mye tv-titting og strikking på dagtid. Vurderer å se Star Trek (TNG og Enterprise) om igjen kanskje. Ser en del på NRK Nett-TV også, men syns innholdet er varierende. Halvbroren ser jeg mest for nysgjerrighetens skyld, syns det er mange flaue skuespillerøyeblikk der altså.

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 12:53   #179
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Jeg kan anbefale The Hour. Den skal etter sigende sendes på Vox i vinter, men jeg har ikke funnet noe starttidspunkt. Det er laget 2 sesonger på 6 episoder hver, og handler om produksjon av et nyhetsprogram på 50-tallet, ispedd romantikk, kald krig og krim.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 20:25   #180
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.389
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

The Following er fantastisk spennende! Gleder meg til neste episode!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no