Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tatovering - teit med bokstaver?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-11, 10:43   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Har du lyst, har du lov, ja. Og om du er litt skeptisk, er det jo lurt å ha den et sted hvor det ikke er synlig med mindre du selv ønsker.

Sjøl har jeg ikke helt sansen for trenden med fullt navn og fødselsdato på ungene, fler jeg kjenner har fått en slik tatovering i det siste, men hver sin smak.

Jeg har lyst på en liten tatovering, med et veldig personlig motiv, tatovert inn på venstre skulder, men jeg er for pysete.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 10:54   #22
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hvorfor i alle dager vil du ha tatovering når du ikke har sansen for det?

Det satt jeg også og lurte på, for å være helt ærlig.Og jeg synes faktisk at det er litt teit å skulle ha en tatovering, men gjemme den under klokkeremmen. Da er det like greit åla være, og heller kjøpe et pent smykke eller noe annet som symboliserer det samme.

Ok, der så jeg at du hadde svart på det mens jeg skrev innlegget mitt.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 11:00   #23
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Har du lyst, har du lov hvis det er noe du har tenkt grundig over og vet at du ikke kommer til å angre på (i den grad man vet det) er det ikke noen fornuftig grunn til å la være?

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 11:12   #24
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Har du lyst har du lov!

Jeg er sånn blodharry,for jeg har navnet til sønnen min og årstallet han er født.
Den sitter nede på foten over ankelkonoken. Den er mulig å skjule og den er ikke akkurat i synsfeltet om man går i skjørt/kjole.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 11:13   #25
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Har du lyst har du lov, men du bør være helt sikker. Jeg synes også at tatoveringer med fullt navn er litt over the top, men forbokstaver liker jeg.

Selv har jeg lyst på en liten blomsterranke med tre blomster, og forbokstavene til meg og hver av ungene inni blomstene. Jeg finner bare ikke noe "ferdigdesignet" som jeg liker, og jeg aner ikke om de som tatoverer her i byen kan tegne selv.

Det er flere her i byen som er rå på å tegne. Send meg en PM om du vil ha tips

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 11:42   #26
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Man kan gjerne spørre FP-damene om råd når det gjelder hvilke støvletter man skal ha til hvilket skjørt og sånn, men en symbolsk tatovering synes jeg er en så personlig sak at det egentlig er fullstendig irrelevant hva vi andre mener.

Jeg tror det er fullt mulig å ønske seg en liten, symbolsk tatovering selv om man ikke har sansen for tatoveringer generelt. Selv her jeg valgt å sette inn en symbolk diamant i gifteringen for hver i familien og jeg blir glad hver gang jeg ser på den (og barna elsker det) - om du tenker at du vil bli glad hver gang du kaster et blikk på tatoveringen din, så kan det godt hende at det er helt riktig for deg.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 12:08   #27
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Jeg synes det høres knall ut jeg. Har du lyst har du lov.

Jeg har jo talltattoveringer som symboliserer barna mine, de er jeg veldig glad i.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 12:14   #28
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.629
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Har du lyst på bokstaver så går du for det. Jeg trodde jeg aldri kom til å ha tatoveringer da jeg var yngre, men så fikk jeg en i gave og jeg elsker den!

Hadde det vært meg så hadde jeg nok heller hatt noe som jeg syntes symboliserer barna og mannen enn bokstaver, men det er nå en smakssak. Når du først skal gjøre det så synes jeg det bør være av en såpass størrelse at man ser hva det er. Blir det for lite så ser det litt ut som skrabling uten definert form.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 12:18   #29
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Har tatovering som jeg legger merke til hver sommer
Den er nederst på ryggen litt på siden, litt vanskelig å se uten speil da.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 12:36   #30
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.011
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Det er flere her i byen som er rå på å tegne. Send meg en PM om du vil ha tips

Er vi i samme by, da? Jeg bor i Bodø. Hvis det er der du vet av folk vil jeg gjerne ha tips.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 12:54   #31
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.075
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Jeg ville valgt et annet sted enn håndleddet, selv om du har tenkt på det en stund.
Hvis du gjerne vil se den selv, er kanskje ankelen et alternativ?
Selv har jeg en bak på venstre skulderblad og en på korsryggen. Jeg er kjempefornøyd med dem selv 10 år etter at jeg tok dem, men en av de tingene jeg er mest fornøyd med, er plasseringen... Jeg liker veldig godt at de svært lett kan skjules. Jeg tror kanskje du blir lei av en på håndleddet, særlig når du ikke er så glad i tatoveringer.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 13:59   #32
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.011
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Mens jeg har en på skulderen, og det eneste jeg ikke er fornøyd med er at den så og si alltid er tildekket. Blir det en nr 2 på meg, skal den være et sted der jeg kan se den selv, gjerne stort sett hele tida. Ankel/yttersida av leggen eller håndleddet er de hotteste kandidatene.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 14:42   #33
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Man kan gjerne spørre FP-damene om råd når det gjelder hvilke støvletter man skal ha til hvilket skjørt og sånn, men en symbolsk tatovering synes jeg er en så personlig sak at det egentlig er fullstendig irrelevant hva vi andre mener.

Jeg tenker at det å tatovere seg er en større og viktigere sak enn hvorvidt de røde støvlettene er kule eller ikke. Så det å rådføre seg, og få argumenter for og i mot ifht. om man skal ta tatovering, selve motivet, plasseringer osv. det synes jeg høres minst like lurt ut som overfladiske spørsmål om kjoler og skjørt. Det er kjipt om man ønsker seg en hest på leggen f.eks, og størrelsen man ønsker seg får motivet til å se ut som en bie.

Jeg for min del er litt der Filifjonka er, jeg kommer nok aldri til å tatovere meg. Men jeg synes det kan være kjempefint. Det jeg derimot er mer skeptisk til, det er å tatovere inn navn på andre mennesker på kroppen, det være seg partner eller barn. Grunnen til at jeg er skeptisk er at jeg ser både i egen og andres slekt at brutte familiebånd både i forhold til barn/foreldre og ved skilsmisse er ganske normalt. Man behøver ikke å være verdens største drittsekk av en forelder for å miste kontakten med barna sine, eller få et problematisk forhold til et eller flere av dem. Det er litt vanskelig å forutse som småbarnsforelder. Jeg prøver å se for meg moren til Anders Behring Breivik med "Anders" oppover hele armen, bare sånn for å sette det bittelitt mye på spissen.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 14:52   #34
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Hvor teit det er? Dødelig teit

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 14:58   #35
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Go for it! Det er liten sannsynlighet for at du vil angre, og det er ikke harry i det hele tatt så lenge du ikke synes det selv.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 14:59   #36
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Er vi i samme by, da? Jeg bor i Bodø. Hvis det er der du vet av folk vil jeg gjerne ha tips.

Du har PM

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 15:41   #37
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Jeg får litt sånn krise-vibber, Sorry! Jeg er ikke glad i tatoveringer noe som helst sted, men lar meg grøssende fascinere av alt det som folk etterhvert "pynter" kroppene sine med.

Og kom i samme slengen på en kunde jeg hadde innom som hadde tatovert inn fødselsdatoen til sønnen sin. Hun hadde vært på ferie på Gran Canaria, og gjort det en lystig kveld, etter x-antall drinker. Datoen var feil oppdaget hun dagen etter, og når tatovøsen skulle rette det opp, ble det infeksjon (derav besøket til apoteket). Men, det som var var litt morsomt, var at hun var kjempeflau over hele påfunnet, for denne damens sønn var født i 1983, og synes ikke det var så kult at mora etter 28 år kom hjem fra syden med hans fødselsdato (lite elegant) tatovert inn på underarmen

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 16:04   #38
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Irma, det har du sikkert rett i. Selv synes jeg det burde være irrelevant om andre ikke liker tatoveringer om man selv har skikkelig lyst på en. Å få tips om størrelse og plassering etc. er noe annet.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 16:07   #39
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Har du virkelig lyst, har du lov. Jeg fikk tattovert to blomster og forbokstavene til barna på leggen i fjor, og jeg ELSKER tattoveringen min. Jeg ville ikke vært den foruten, og kommer garantert til å få flere. Planen er å få tattovert Ordo ab Chao på håndleddet neste sommer.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 17:01   #40
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering - teit med bokstaver?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Irma, det har du sikkert rett i. Selv synes jeg det burde være irrelevant om andre ikke liker tatoveringer om man selv har skikkelig lyst på en. Å få tips om størrelse og plassering etc. er noe annet.

Men nå sier ikke Anne C i hovedinnlegget at hun har skikkelig lyst på en. Hun sier at hun vurderer saken, og at hun strengt tatt ikke har sansen for tatoveringer. I tillegg spør hun hva folk synes om den type tatovering hun ønsker seg. Hadde hun laget en tråd hvor han sa at hun har kjempelyst på tatovering, men ønsker råd i forhold til hvordan motivet skal utformes og sånt, så tenker jeg at det blir litt rart å kommentere hvorvidt man synes tatoveringer er fint eller ei.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no