Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-11, 13:32   #81
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Den der har jeg nettopp svart på, Divine. Den er attpåtil lagt ut av ei som nesten ikke gjør noen av delene, fordi hun har hushjelp og sjåfør osv.... bor i utlandet.
Jeg sa at alt det der må man gjøre om man bor aleine også, bare at da slipper man å være fredsmegler. Og hihi, hennes for meg ukjente venner har vært og "likt" min kommentar.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 17-01-11, 13:49   #82
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Arrrgh, den der får jeg neller av, Divine.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 17-01-11, 14:56   #83
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det aller, aller verste er dem som bruker Facebook som treningsdagbok:

"Ferdig med en deilig løpetur på tredemølla (21 km/t - 50 min) og avsluttet deretter med spinn intervall 60 (maxpuls på 169, 621 kcal i minus) og en time Zumba. Nå er jeg klar for helg, men det blir nok en aldri så liten treningstur i morgen også.

HELT ENIG! Denne gruppen hadde jeg nesten fortrengt, men rungende JA, det er absolutt den verste - og med henvisning til en eller annen app som gjør det ene med det andre...
Grrr...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv  
Gammel 17-01-11, 15:02   #84
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg kjenner jeg nesten hater masseproduserte statusfelt og setter min ære i å kun ha egenproduserte - selv om de dog kan være kjipe. (Som: Jula ut av hus - så snart jeg finner de vanlige kjøkkengardinene...) Jeg bruker statusfeltet til å formidle pinlige tabber jeg selv har gjort.

Jeg skjønner heller ikke poenget i å kopiere fra andre. Har man først lest noe en gang, så kan en uansett være sikker på at det dukker opp x antall ganger til på lista i løpet av dagen, så jeg slenger meg ikke på der.

Men er enig i at det er kjedelig å høre om den 5. treninga noen har vært på, men det er nå i det minste noe personlig. Så mye heller det enn kopiert oppgulp fra andre.

Hvis jeg skulle kopiere noe så måtte det være for å spre et eller annet viktig budskap - kommer ikke på noe i farten, men ikke bare noe kliss, dill eller sånt.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 17-01-11, 15:05   #85
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

HELT ENIG! Denne gruppen hadde jeg nesten fortrengt, men rungende JA, det er absolutt den verste - og med henvisning til en eller annen app som gjør det ene med det andre...
Grrr...

Men herlighet da, disse har nå bedrevet et eller annet, og skriver om det, dette er for meg milevis bedre enn kopierte flaus statuser.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 17-01-11, 16:09   #86
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Men herlighet da, disse har nå bedrevet et eller annet, og skriver om det, dette er for meg milevis bedre enn kopierte flaus statuser.

Jeg tror ikke det går på å fortelle AT man bedriver noe, men HVA man bedriver, og at man vil proklamere høylytt om gode gjerninger for å få tilbakemeldinger som styrker selvtilliten : "Åh, så flink du er", "Spreking!", "Oj, du er så effektiv og flink!". Det holder da virkelig å skrive "Er på trening" eller "treningsøkt unnagjort" .

Nå skal det sies at jeg har fordommer mot mennesker som legger ut hele livet sitt på facebook....i detalj.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv  
Gammel 17-01-11, 16:14   #87
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg så denne i går, og jeg kjenner at jeg er irritert ennå:

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Men herlighet da, disse har nå bedrevet et eller annet, og skriver om det, dette er for meg milevis bedre enn kopierte flaus statuser.

Sykesøster.

007 er ikke aktiv  
Gammel 17-01-11, 17:16   #88
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nesten??? Den er langt over..


Den var ikke kopiert... Selvskrevet om ikke nødvendigvis (i alles øyne) velskrevet

Det var mange som trykket "liker" på den...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv  
Gammel 17-01-11, 17:41   #89
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Denne er fin synes jeg...selv om den nesten vipper over klisje kanten

"Tiden er dyrebar. Når du gir noen tiden din, gir du dem en del av livet ditt. Tid er derfor den største gaven du kan gi en annen...
♥ Ha en fantastisk fin lørdag, alle sammen..! ♥"

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 17-01-11, 21:27   #90
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg så denne i går, og jeg kjenner at jeg er irritert ennå:

Du må bare innse at noen er bedre mammaer enn oss andre.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 18-01-11, 08:22   #91
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Elin: signerer den med de som legger ut alt. Og alt er rosenrødt all the time. Det blir for klissent :urk: Og jeg har enkelte som kartlegger alt de gjør HELE tiden. Venter bare på oppdatering om hvordan dagens avføring har vært. Det må være neste skritt for dem...

__________________
TheVoice er ikke aktiv  
Gammel 18-01-11, 09:55   #92
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg skjønner at jeg ikke går glipp av stort etter å ha meldt meg ut igjen av FB. Dette er omtrent det nivået jeg forventer av noe som skal favne alle.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 18-01-11, 11:48   #93
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Du må bare innse at noen er bedre mammaer enn oss andre.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 18-01-11, 11:58   #94
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg venter stort sett jeg, i dag venter på VÅREN.

Avelonia er ikke aktiv  
Gammel 18-01-11, 12:05   #95
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Denne var litt i min gate:

Ditt vennskap betyr så mye for meg! Når du gråter, gråter jeg. Når du ler, ler jeg. Og når du tryner, ler jeg igjen ;o)

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 18-01-11, 12:21   #96
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Hva er godkjente statusoppdateringer da?

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 18-01-11, 12:32   #97
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Hva er godkjente statusoppdateringer da?

Det tror jeg blir vanskelig å finne, etter å ha lest hele denne tråden.

Jeg er glad jeg ikke bryr meg veldig om hva min "venner" måtte skrive i sitt statusfelt.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 18-01-11, 12:36   #98
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Hva er godkjente statusoppdateringer da?

Du kan få meddele at du har bursdag!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 18-01-11, 12:54   #99
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg har en uvane med å legge inn lyrics fra en eller annen låt, og så tror jeg alle skjønner hvilken låt det er og derfor nøyaktig hva jeg mener. Slår stort sett feil.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 18-01-11, 12:56   #100
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Du kan få meddele at du har bursdag!

Det er jo tigging!

Jeg synes de færreste av mine venners oppdateringer er av typen som siteres i denne tråden. Jeg ser ingen grunn til å stemple FB som et håpløst sted å være, eller å være redd for å legge inn statusoppdateringer av den grunn. Uansett så er smaken som baken. Noen liker kozemozemammameldinger, og andre liker å lese om at folk har tatt en kjapp dusj. Man finner som regel noe man liker, og personlig bruker jeg ikke så mye energi på de oppdateringene som ikke jeg har sansen for. Et par stykker har jeg dog irritert meg litt over, og de har jeg fjernet fra oppdateringslista mi. Veldig pjaktisk.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no