Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-11, 14:15   #241
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Reiser du ulovlig inn i isødet i Antarktis kan du få bøter og fengselsstraff. Reiser du ulovlig inn i Norge får du trygd, hus og utdanning. Sett denne på din status om du støtter Jarle & Berserk!

Denne og "sug & svelg å god helg...." hadde en av mine tidligere FB venner på sin statusoppdatering i dag.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 14:53   #242
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Denne og "sug & svelg å god helg...." hadde en av mine tidligere FB venner på sin statusoppdatering i dag.

Er du virkelig så nøye på grammatikkbruken altså?

Odelia er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 18:11   #243
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Reiser du ulovlig inn i isødet i Antarktis kan du få bøter og fengselsstraff. Reiser du ulovlig inn i Norge får du trygd, hus og utdanning. Sett denne på din status om du støtter Jarle & Berserk!

Lurer på om denne Jarle setter pris på denslags sympati? Stakkars sneversynte lavpannede idioter. Tror jeg har 15 på lista som har postet crapet, og et par av dem hadde jeg forresten trodd LANGT bedre om.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 18:55   #244
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Nå fant jeg den på veggen hos en av mine bekjente også. Som jeg trodde mye bedre om.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 18:59   #245
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 19:48   #246
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Nå dukket den pinadø opp hos meg og. Hva tenker folk på, hvordan i alle dager viser man sympati med Berserkgjengen ved å slenge ut rasistiske utsagn på denne måten?
Jaja, 7 bekjente fattigere.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 19:50   #247
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Altså, jeg ser mange dårlige statuskommentarer, og noen har jeg sågar valgt å skjule oppdateringer fra, men dere synes ikke det er drastisk å slette folk som venner over en facebookstatus altså? Da mener jeg de som faktisk er venner da, og ikke bare en man gikk i barnehagen samen med på åttitallet.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 19:56   #248
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

For å si det slik, jeg bare går og venter på at par elementer jeg har på FB-lista mi dukker opp med den Berserk-statusen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 20:07   #249
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Altså, jeg ser mange dårlige statuskommentarer, og noen har jeg sågar valgt å skjule oppdateringer fra, men dere synes ikke det er drastisk å slette folk som venner over en facebookstatus altså? Da mener jeg de som faktisk er venner da, og ikke bare en man gikk i barnehagen samen med på åttitallet.

Venner av meg ville ikke tatt en slik status, så det er enkelt. Jeg sletter glatt bekjente som sprer sånt, eller ignorerer dem, alt etter hvorfor de er på lista mi i utgangspunktet.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 20:12   #250
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Noen kom med en bedre status:
Berserk måtte ikkje flykte til Antarktis pga dei frykta for sitt eget eller barna sitt liv. Vis støtte på andre måtar enn å sparke nedover!

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 20:23   #251
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg som trodde jeg hadde oppegående venner siden jeg bare hadde hatt 1 sånn melding siste døgnet. Men nå poppet det opp 2 på 10min.

Isolde er aktiv nå  
Gammel 04-03-11, 20:53   #252
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Er du virkelig så nøye på grammatikkbruken altså?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 20:59   #253
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Nå har jammen den der med Berserk dukket opp hos meg også. Synes ikke noe om sånt,jeg. Men,den som la den ut,har såpass mange gullkorn sånn ellers,så da sletter jeg ikke vedkommende likevel,siden den statusen ikke representerer gjennomsnittet hos vedkommende.

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 21:02   #254
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg har lett og lett, men ingen av mine venner har lagt ut noe om Berserk annet enn Nei til søksmål.

 
Gammel 04-03-11, 21:04   #255
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg har kikket rundt, men ingen av mine venner gjør skam på meg så langt

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 21:04   #256
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Haha, der kom den! :kvesser blyanten:

 
Gammel 04-03-11, 21:46   #257
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Hva svarer man da? Om man vil gi en kjapp beskjed tilbake om at det der er lavmål?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 21:47   #258
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

JEg har flere som poster den der. Sjarmerende.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 22:12   #259
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Noen kom med en bedre status:
Berserk måtte ikkje flykte til Antarktis pga dei frykta for sitt eget eller barna sitt liv. Vis støtte på andre måtar enn å sparke nedover!

Fantastisk bra!

Denne adopterer jeg om noen i min bekjentskapskrets begynner spre denne skiten. (Har ikke sett den sålangt, har jeg virkelig klart å luke dem vekk? )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 23:46   #260
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg har fått opp den hos en på min liste i dag - svosj, vekk med henne.

 
Lukket tråd

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no