Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Så glad jeg oppdaget dette forumet nå

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-10, 11:31   #1
*Kornelia*
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 15
*Kornelia* har et hav av muligheter foran seg
Standard

Så glad jeg oppdaget dette forumet nå

rett før eksamen. NOT
For første gang på lenge har jeg kommet over et forum som faktisk er festelig, vil være her hele dagen. Så med all den selvdisiplinen jeg innehar kan jo dette gå riktig så ille.
MÅ lese nå, chatte senere sånn uti juni en gang.....

__________________
2006 2008
*Kornelia* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 11:38   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så glad jeg oppdaget dette forumet nå

Det er svært normalt med påtagelig stigende innleggstall i dagene før eksamen/oppgaveinnlevering.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 11:42   #3
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så glad jeg oppdaget dette forumet nå

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er svært normalt med påtagelig stigende innleggstall i dagene før eksamen/oppgaveinnlevering.

Det ser ut til det.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 11:48   #4
*Kornelia*
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 15
*Kornelia* har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Så glad jeg oppdaget dette forumet nå

Kanskje jeg skulle bruke en ny hukommelseteknikk som jeg har hørt skal virke hos andre. De leser noe og setter det i sammenheng med noe annet, f eks lov om forvaltning så ser de for seg en gang i et hus og resten av loven er tilknyttet denne gange på en eller annen måte. *Kjempe god på å forklare*
Jeg kan f eks bruke helsegevinsten med et sunt kosthold sett det i smmenheng med en tråd her inne, mannen med fyllingsfantasiene. Plutselig har jeg mye å komme med på eksamen
Kan virke eller ikke

__________________
2006 2008
*Kornelia* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 12:09   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så glad jeg oppdaget dette forumet nå

Man må jo ha litt FRI når man leser også. (hvilke fag tar du, forresten?)

Jeg sa jeg ikke hadde planer om å henge så veldig mye her inne i det første innlegget mitt. *peker på innleggtelleren*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 12:12   #6
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så glad jeg oppdaget dette forumet nå

Jeg tror at jeg ikke henger så mye her inne og at jeg aldri sier noe som helst. :liteselvinnsikt:

Men hvor grei er man egentlig når man svarer i en slik tråd? Litt som å dingle en sjokolade foran en sjokoholiker.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 12:15   #7
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Så glad jeg oppdaget dette forumet nå

Opprinnelig lagt inn av *Kornelia*, her.

Kanskje jeg skulle bruke en ny hukommelseteknikk som jeg har hørt skal virke hos andre. De leser noe og setter det i sammenheng med noe annet, f eks lov om forvaltning så ser de for seg en gang i et hus og resten av loven er tilknyttet denne gange på en eller annen måte. *Kjempe god på å forklare*
Jeg kan f eks bruke helsegevinsten med et sunt kosthold sett det i smmenheng med en tråd her inne, mannen med fyllingsfantasiene. Plutselig har jeg mye å komme med på eksamen
Kan virke eller ikke

Method of loci, ja. Det skal funke. Man lager seg en fast rute gjennom boligen sin i hodet, og plasserer informasjonen der sammen med stikkord eller bilder som gjør dem lett gjenkjennelige. Du kan bytte ut din egen bolig med FP-underforumene, og så kan du se for deg ulike avatarer knyttet opp mot ulike temaer/fakta som skal pugges!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 12:18   #8
*Kornelia*
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 15
*Kornelia* har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Så glad jeg oppdaget dette forumet nå

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Man må jo ha litt FRI når man leser også. (hvilke fag tar du, forresten?)

Jeg sa jeg ikke hadde planer om å henge så veldig mye her inne i det første innlegget mitt. *peker på innleggtelleren*

Pedagogikk

__________________
2006 2008
*Kornelia* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 12:19   #9
*Kornelia*
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 15
*Kornelia* har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Så glad jeg oppdaget dette forumet nå

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Method of loci, ja. Det skal funke. Man lager seg en fast rute gjennom boligen sin i hodet, og plasserer informasjonen der sammen med stikkord eller bilder som gjør dem lett gjenkjennelige. Du kan bytte ut din egen bolig med FP-underforumene, og så kan du se for deg ulike avatarer knyttet opp mot ulike temaer/fakta som skal pugges!

Skal gi tilbakemelding om det funker på meg, et aldri så lite eksperiment

__________________
2006 2008
*Kornelia* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 12:20   #10
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så glad jeg oppdaget dette forumet nå

Opprinnelig lagt inn av *Kornelia*, her.

Pedagogikk



PPU?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 12:21   #11
*Kornelia*
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 15
*Kornelia* har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Så glad jeg oppdaget dette forumet nå

Ser forresten at jeg er ihvertfall god på å nikke!!!
Logger av, back to the books.

__________________
2006 2008
*Kornelia* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no