Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kaster du hva som helst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-06, 10:54   #41
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Bygger du et hus som ikke har plass til bibliotek?!


Altså...det har seg slik atte...eg skal ha bibliotek/leikerom, men ikkje slikt kosebibliotek som eg vil ha .

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 11:25   #42
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja kaster med rund hånd, er ikke så glad i ting, de som var her hjemme hos meg så kanskje det

Så når jeg føler jeg har for mye, så havner det ofte på loftet, for deretter å bli kastet evt gitt bort

Er ikke knyttet til mange av tingene mine, så

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 12:38   #43
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har store problemer med å kvitte meg med ting. Sjøl om det er ting som kanskje andre kan få bruk for, så er det ikke lett ("dette var jo nesten en gave...").

Men det som er minst like ille, er at mannen min er verre enn meg (denne kan jo Storebror kanskje få bruk for på hybelen...NEI NEI, kast ikke rørstumpene! Tenk om vi får lekkasje...).

Ja, så det er ikke så minimalistisk hos oss kan man si. Jeg venter på sammenbruddet, der jeg bare går fullstendig bananas, kaster alt og maler alle rom hvite.

LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 13:30   #44
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kaster ikke smykker, nei. Ikke bøker, ikke ting som har en viss verdi i cash eller sentiment. Jeg gir klær til Frelsesarmeen to ganger i året, jeg gir videre barnetøy som går på rundgang, jeg kaster eller gir bort/donerer ting jeg ikke liker uten blygsel osv. Min sjels elskede er oppvokst hos folk som må bruke 2 mnd på å rydde et rom, som må parkere ved siden av garasjen fordi det ikke er lpass til biler der, sov, så han har litt problemer med å kvitte seg med ting. Men han lærer. Vi har feks fått en felles forståelse av at det er greit å kaste t-skjorter og boksere ( ) med hull, sko som ikke virker lenger eller ting man ikke har brukt på lenge lenge.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 14:41   #45
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan få et sentimentalt forhold til det meste, men er blitt ørlite flinkere til å kaste etter en del flyttinger i begynnelsen av forholdet vårt.

Mannen er litt oppgitt over meg, og en gang foreslo han at jeg kunne få kaste fra hans gamle saker hvis han kunne ta for seg mitt. Da ble vi nesten skilt,gitt. Alt det verdifulle bosset jeg har samlet i årenes løp? Nix.

Men jeg er flink til å kaste gammelt tøy, og gi vekk brukbart tøy som vi ikke kan bruke mer.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 17:38   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når dere sier "kaste", dere mener det vel ikke bokstavelig talt?? INGEN kaster vel helt brukbare ting, smykker, bøker, dvder og cder og lignende? Er dere helt på styr?

Jeg blir skikkelig skuffet over folk som tenker så kort. Det kunne ikke falt meg inn å KASTE fullt ut brukbare saker. Jeg samler det opp og gir det til Fretex, til familie og venner, selger det eller gir det til andre som kan ha bruk for det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 17:52   #47
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Når dere sier "kaste", dere mener det vel ikke bokstavelig talt?? INGEN kaster vel helt brukbare ting, smykker, bøker, dvder og cder og lignende? Er dere helt på styr?

Jeg blir skikkelig skuffet over folk som tenker så kort. Det kunne ikke falt meg inn å KASTE fullt ut brukbare saker. Jeg samler det opp og gir det til Fretex, til familie og venner, selger det eller gir det til andre som kan ha bruk for det.

Nå kaster vi generelt sett veldig lite, skikkelige skrotnisser er vi. Men det er heller ikke alt Fretex vil ha, og det er slett ikke alt det er lett å selge (det er jo derfor Fretex ikke vil ha alt). Vi prøver gjerne å gi bort ting, men vi kjenner ikke egentlig noen som vil ha bøker og videoer som vi ikke vil ha selv (det er vanligvis en grunn til at ikke vi vil ha dem ), langt mindre slitte klær eller velbrukt kjøkkenutstyr, for ikke å snakke om tomme DVD-covere, som jeg tror mannen min nettopp kvittet seg med noen hundre av ...

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 18:20   #48
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Man kaster da ingenting med mindre det er veldig ødelagt og ikke lar seg reparere. Man gir bort, resirkulerer eller selger.

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 18:55   #49
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nå kaster vi generelt sett veldig lite, skikkelige skrotnisser er vi.

I går var det grovtømming av søppel i gata. Vi kastet et ødelagt plastbord og 2 ødelagte plaststoler. Jeg hadde et håp om å kunne få kaste noen slitne filleryer som mormor hadde i kjelleren sin, men nei - "vi kan jo får bruk for dem når vi en gang er ferdige med oppussinga...". Jeg kalte ham skrotnisse foran hele nabolaget (men det var seint på kvelden da, så ingen hørte det).

LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 19:01   #50
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klær som snuppa har vokst fra og som er i pen stand gir jeg bort til en kollega som har ei datter i rette alder.

Men utover det? Enkelte krafttak, men jeg orker ikke å tenke på de gyselige stearinlysholderne, kurvene, lampene osv. som har stått i boden i snart ett tiår i påvente av...ja...hva?

Også klær som snart er på mote igjen ligger i en utilgjengelig hylle i klesskapet mitt. Og på badet, herregud på badet har jeg kosmetikk som...Jeg tror jeg stopper der.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 20:59   #51
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.808
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Og eg som vurdere bygge PÅ for å få plass til et...


Det skal vi. Flere soverom, nytt kjøkken, nytt bad, nytt vaskerom og bibliotek. Om halvannet år tenker jeg.

Jeg er ikke flink til å kaste forresten. Til nød gi bort.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 21:41   #52
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har blitt flinkere til å kaste og gi bort med årene, men jeg skulle gjerne vært enda flinkere. Jeg er nok en samler, og det er ikke noe særlig når man bor i pappeske.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 08:58   #53
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.475
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Når dere sier "kaste", dere mener det vel ikke bokstavelig talt?? INGEN kaster vel helt brukbare ting, smykker, bøker, dvder og cder og lignende? Er dere helt på styr?

Jeg blir skikkelig skuffet over folk som tenker så kort. Det kunne ikke falt meg inn å KASTE fullt ut brukbare saker. Jeg samler det opp og gir det til Fretex, til familie og venner, selger det eller gir det til andre som kan ha bruk for det.

Ja, jeg tenkte kaste i dette konkrete tilfellet (gamle sølvøredobber som inneholder for mye nikkel til at jeg kan bruke dem). Hvis du har noen andre tips, så tar jeg imot dem med takk!

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 18:18   #54
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har problemer med å kaste eller på annen måte kvitte meg med klær. Bortsett fra når jeg flytter, da går det på mystisk vis opp for meg at klærne jeg ikke bruker bare er i veien. Det samme gjelder all slags papirer, alt fra gamle teaterprogram til kvitteringer. Det de har felles er at jeg tror jeg trenger dem for å bringe frem minner. Heldigvis er det på samme måte med papirene som med klær, de får ben å gå på hver gang jeg flytter.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 19:39   #55
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Når jeg først kommer i gang er jeg skikkelig flink til å kaste (ut) ting jeg ikke kommer til å få bruk for likevel. Da utstyrer jeg meg selv med store søppelsekker, brenner private papirer, gir til Fretex det jeg tror noen kan ha nytte av, resirkulerer det som kan resirkuleres og tar av klær med tøffe stoffer og knapper til eget bruk. Resten kjøres til Grønmo der det sorteres videre.

Bøker tror jeg er det eneste vi aldri kvitter oss med. Dvs: vi har vel kastet et par i papirsøppla, men det var eksemplarer av arten som ikke kvalifiserer til å bli kalt Bok.

Riktig forfriskende er det faktisk å kaste og rydde

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 22:35   #56
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har som motto at alt kan kastes, ja.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 22:47   #57
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.313
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er god på å kvitte meg med alt mulig, men er det brukbart kastes det ikke. Vi samler opp til Fretex og loppis.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 01:28   #58
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Når jeg først kommer i gang er jeg skikkelig flink til å kaste (ut) ting jeg ikke kommer til å få bruk for likevel. Da utstyrer jeg meg selv med store søppelsekker, brenner private papirer, gir til Fretex det jeg tror noen kan ha nytte av, resirkulerer det som kan resirkuleres og tar av klær med tøffe stoffer og knapper til eget bruk. Resten kjøres til Grønmo der det sorteres videre.

Bøker tror jeg er det eneste vi aldri kvitter oss med. Dvs: vi har vel kastet et par i papirsøppla, men det var eksemplarer av arten som ikke kvalifiserer til å bli kalt Bok.

Riktig forfriskende er det faktisk å kaste og rydde

Jeg er flink til å kaste.
selvfølgelig her jeg noen sko som ikke er brukt på ti år, men.....

Jeg har noen plastkasser til klær, så når ungene har vokst fra det, hiver jeg det oppi der. Noe tar jeg vare på, i kassene som er merket med ungenes navn, noe gir jeg bort. Har jo en bror med to små gutter. Ellers er Fretexkontainerene ofte besøkt.
Bøker kaster jeg ikke - bare de jeg "arvet" etter min mor som er så dårlige at de ikke kan brukes til noe!!
Alt som er ødelagt kastes og grovinnsamlingen i Tønsberg kommune er genial. To ganger i året kommer de jo og henter søpla mi!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 09:30   #59
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kaster ikke bøker, cd, filmer eller fotografier PUNKTUM. Har blitt flinkere til å kaste 15 år gamle regninger og skriv derimot. Jeg har fortsatt en kulepenn jeg fikk av venninne i 2.klasse, snakker da ikke om vgs.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 09:56   #60
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.631
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

jeg er en kaster, dvs resirkulering, fretex, gi bort etc. Kanskje litt for god ...

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no