Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor har de bra utvalg i jeans?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-20, 13:18   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor har de bra utvalg i jeans?

Hvilket merke og/eller hvilken butikk har et variert utvalg av jeans?

Favorittjeansen er ødelagt, og jeg finner ikke Den Perfekte Jeansen. Jeg ser for meg hvordan den skal være, nemlig ha helt riktig blåfarge, ikke for høy i livet, ikke for tykk eller stiv, lengden må være 34 (noe som utelukker overraskende mange merker), den må være slim, men likevel litt løs, spesielt i leggene.

Hvor kan jeg gå for å få hjelp? Føler at det bare har vært flaks til nå. Og jeg har kjøpt flere jeans som jeg egentlig ikke er helt fornøyd med i årenes løp.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-20, 13:21   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Jeg er på samme jakt, men har foreløpig ikke funnet noen løsning. Jeg tror kanskje Lee kan løse mange av mine utfordringer, men jeg har til gode å finne noen med godt utvalg her i min avkrok av verden.

Zalando har jo et stort univers, men det er jo litt styr å sende tilbake når det ikke passer.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-20, 13:23   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Takk!

Jeg er helt nødt å prøve. Altså gå i en fysisk butikk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-20, 14:02   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Jeg kjøper ikke bukser på nett. Jeg må prøve for er ganske bred på hoftepartiet. Er ikke veldig inn i moteverdenen men for meg funker Lindex. Og jeg hater trange og ettersittende bukser.

Har en Lindex Karen, den har bootcut. Og har en Nea, den er rett i formen.
Og har en Lee Marion Stright. Den er også rett i formen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-20, 14:43   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Ja, men hvilket merke har et bredt utvalg av modeller?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-20, 16:41   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

KappAhl har bra jeansutvalg, synes jeg. Ikke alt for dyrt, heller.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-20, 17:26   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Jeg var innom en Levisbutikk i dag. Orket ikke prøve noe da, men fikk veldig hyggelig hjelp av en som virket som hun hadde peiling. Hun anbefalte 720 til meg. Den virket veldig høy i livet, og den heter også high rise, men hun sa den var mye lavere enn man skulle tro. De hadde ikke en farge jeg falt helt for, så jeg er litt i tvil.

Jeg er kort i overkroppen, har lange bein, er ekstremt lav i livet og mangler rumpe og hofter. Er det noe annet jeg bør kikke etter?

Har Lee bedre utvalg?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-20, 17:32   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Er Carlings kun en herrebutikk, btw?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-20, 17:55   #9
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Nei, det er den ikke.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-20, 17:57   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Carlings har gjerne godt utvalg, også i damemodeller.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-20, 18:33   #11
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg var innom en Levisbutikk i dag. Orket ikke prøve noe da, men fikk veldig hyggelig hjelp av en som virket som hun hadde peiling. Hun anbefalte 720 til meg. Den virket veldig høy i livet, og den heter også high rise, men hun sa den var mye lavere enn man skulle tro. De hadde ikke en farge jeg falt helt for, så jeg er litt i tvil.

Jeg er kort i overkroppen, har lange bein, er ekstremt lav i livet og mangler rumpe og hofter. Er det noe annet jeg bør kikke etter?

Har Lee bedre utvalg?


Jeg tenker at du kanskje kan prøve 710 Super Skinny, eller den rette modellen som heter 711 (tror jeg). Disse er ganske lave i livet og ikke så brede over hoftene. Selv har jeg falt pladask for Lois Celia, men de er garantert for korte i beina for deg selv i 34, for 32 er ankellengde på meg, som ellers bruker knapt 30 i lengde.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-20, 20:03   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg tenker at du kanskje kan prøve 710 Super Skinny, eller den rette modellen som heter 711 (tror jeg). Disse er ganske lave i livet og ikke så brede over hoftene. Selv har jeg falt pladask for Lois Celia, men de er garantert for korte i beina for deg selv i 34, for 32 er ankellengde på meg, som ellers bruker knapt 30 i lengde.

Tusen takk!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-20, 20:14   #13
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Usikker om denne kan passe? Lav i livet, lang i beina. Om du passer 32» i livet, ta kontakt

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-20, 20:19   #14
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Prøvde på Carlings her, og var underwhelmed over utvalget i bukselengde 32-34. Heller ikke signaler om at det kunne de skaffe,

Vi gikk på Zalando, la en drøss bukser i kurven ut fra filtre og preferanser (men selv på Zalando var jeg overrasket over smalt utvalg av str hos en del merker i 32-34). Hadde prøvekveld hvor jeg prøvde den ene etter den andre av diverse merker.

Kiden fikk buksa lang nok som ble prøvd på Carlings og som der var for kort, og jeg endte opp med Wrangler Body Bespoke. Resten ble returnert dagen etter. Er man rask med returen, rekker man at det blir trukket fra på fakturaen før forfall.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-20, 21:02   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Takk for alle tips! Setter pris på det!

Jålebeinet, jeg må ha 27 i vidde, dessverre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-20, 21:17   #16
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Jeg liker Magic buksene på BikBok. Ellers har Cubus endel forskjellige modeller, sjelden 34 i lenge i butikk, men de har ofte samme modell med 34 i lenge på nett.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-20, 21:22   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Jeg liker Magic buksene på BikBok. Ellers har Cubus endel forskjellige modeller, sjelden 34 i lenge i butikk, men de har ofte samme modell med 34 i lenge på nett.

Jeg har noen fra Cubus, men de er litt høye i livet. Har også nokså mange fra Vero Moda, men kvaliteten er så där, og de er ikke perfekte i livet. Men de har 34 i lengde, det skal de ha. Har også noen fra Only. Favoritten min er derfra. Men de lager ikke den lenger. Bik Bok har jeg én fra. Den liker jeg ikke, verken i liv eller lengde.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-20, 22:01   #18
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk for alle tips! Setter pris på det!

Jålebeinet, jeg må ha 27 i vidde, dessverre.

Du finner modellen her https://shop.mardouanddean.com/colle...9-coboltcrunch

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-20, 01:14   #19
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Match har en del jeans, men jeg har aldri kjøpt det der så jeg vet ikke noe om utvalget.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-20, 01:16   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de bra utvalgt i jeans?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Match har en del jeans, men jeg har aldri kjøpt det der så jeg vet ikke noe om utvalget.

Så lenge de har ulike lengder, kan jeg nok lete flere steder. Men overraskende mange opererer med standardlengder. Eller, det er kanskje ikke så overraskende.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no