Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du noen tips til høst-garderoben?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-20, 12:32   #41
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Du burde kanskje få moteinspirasjonen fra bedre kilder..

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-20, 12:36   #42
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Plastikksjørt og fjellsko.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-20, 12:38   #43
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Plastikksjørt og fjellsko.

Det regner jo mye i Bergen, så plastskjørt og goretexfjellsko vil jo unektelig være nyttig.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-20, 15:01   #44
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.950
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Jeg brukte heller ikke koseklær, men der fikk korona meg inn i en helomvending. Nå som det er sommer og sol har jeg et par lette bomullskjoler som jeg bytter mellom. Det er ikke noe kontoraktig over disse, og folk får bare holde ut på skypemøtene.

Fra mars til jeg ikledde meg disse kjolene gikk jeg i hjemmesydd joggebukse og ullgenser. Til en del av møtene skiftet jeg topp, men joggebuksa var det uansett ingen som så.

Så "høstkolleksjonen" innebærer kanskje å sy meg en bukse til? :er så lei korona at det ikke finnes ord: :hjemmekontor ut året:

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 10:45   #45
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Noen som har prøvd den cordkjolen Matilde fra Nectar? Den dukker hele tiden opp i feeden på Facebook, så jeg blir en anelse påvirket. Men er usikker på om fasongen passer meg.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 19:55   #46
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Jeg har kjøpt den, og den er på vei i posten. Litt skeptisk til one size-konseptet, kan rapportere om få dager.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 20:46   #47
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Noen som har prøvd den cordkjolen Matilde fra Nectar? Den dukker hele tiden opp i feeden på Facebook, så jeg blir en anelse påvirket. Men er usikker på om fasongen passer meg.

Tror det var den jeg fikk i posten i dag


Passet fint til meg som er 179 høy og str 38/40 (vanligvis 38, men vel mer 40 nå i disse korona tider )

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 20:51   #48
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Tror det var den jeg fikk i posten i dag


Passet fint til meg som er 179 høy og str 38/40 (vanligvis 38, men vel mer 40 nå i disse korona tider )

Kan du måle lengde og brystvidde?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 21:00   #49
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Tror det var den jeg fikk i posten i dag


Passet fint til meg som er 179 høy og str 38/40 (vanligvis 38, men vel mer 40 nå i disse korona tider )

Så bra! Lovende. Samme koronastørrelse her, bare 6 cm lavere.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 21:20   #50
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Kan du måle lengde og brystvidde?

96 og 59 cm

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 21:33   #51
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Litt kort da, takk for at du sjekket.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-20, 21:34   #52
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Jeg har egentlig en grense på 100 cm. Men 96 kan muligens funke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-20, 06:48   #53
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Noen som har prøvd den cordkjolen Matilde fra Nectar?

Jeg har visst også bestilt denne. Høres ut som om vi har en kandidat til den nye FP-kjolen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-20, 08:23   #54
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg har visst også bestilt denne. Høres ut som om vi har en kandidat til den nye FP-kjolen.

. Jeg fikk, etter tips her, endelig tak i den grønne i cord fra Part Two. Den lengste av de, med knapper ned til midjen.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-20, 09:27   #55
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg har visst også bestilt denne. Høres ut som om vi har en kandidat til den nye FP-kjolen.


Jeg er redd jeg vil se litt bomsete ut i den, er ikke så lang og tynn akkurat..... Angrer litt på at jeg ikke bestilte den fra The Nest shop da jeg satt og så på den i går, for i dag fikk jeg hentemelding om pakke derfra! (La et skjørt og noen topper fra salget i handlekurven i stedet). Er jo bare å returnere... jaja.. må tenke litt!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-20, 10:09   #56
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

. Jeg fikk, etter tips her, endelig tak i den grønne i cord fra Part Two. Den lengste av de, med knapper ned til midjen.

Jeg har den kjolen. Har den på for første gang idag. Uvant med en vid kjole, men den er sykt deilig da. Og lommer er perfekt!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-20, 16:56   #57
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Jeg tror min går i retur. Rett og slett litt for diger. Syns det er litt latskap å produsere kjoler i onesize. Det sier seg selv at ikke en og samme kjole kan passe størrelser fra 36 til 44 like bra.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 09:17   #58
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Jeg fikk Aicha i grønn, elsker den.
Mangler bare en god strikkegenser nå så tror jeg det er bra.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 13:42   #59
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Jeg tok Mathilde-kjolen til nåde etter å ha prøvd den en gang til litt mer ordentlig med strømpebukse til. Den er jo veldig vid, men deilig også. Den var skikkelig skrukkete da den kom ut av pakken, så det ødela også inntrykket litt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 15:51   #60
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noen tips til høst-garderoben?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Jeg fikk Aicha i grønn, elsker den.
Mangler bare en god strikkegenser nå så tror jeg det er bra.

Hvordan er den i størrelsen?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no