Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Ditt Jahn Teigen-moment

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-20, 09:51   #21
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ditt Jahn Teigen-moment

I oppveksten, da vi besøkte Norge, fikk vi høre at broren min lignet veldig på Jahn Teigen. Likheten var ikke så stor egentlig, men det er alltid naturlig for meg å tenke på de to som en umake par.

Ellers er det store øyeblikket mitt da jeg så ham i London i "Which Witch". Han var ikke redd for å markedsføre seg som mannen med "0 points" i Eurovision.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-20, 10:17   #22
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt Jahn Teigen-moment

Det er skjelettdrakta. Då kan kom inn på scenen med den på, var eg så imponert og forskrekka og fascinert at eg aldri har glemt det

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-20, 21:06   #23
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt Jahn Teigen-moment

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Definitivt live utekonsert med Jahn i Lom, i forbindelse med "Stafetten for alle" (sier kanskje ikke så mange andre enn Lhi-My-så veldig mye), vi hadde klart å snike oss inn ved å klatre over gjerdet, og hadde drukket oss opp på hjemmebrent som min bestevenninne hadde stjålet hjemmefra. Oh the memories!

Sier meg alt!!

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 18:26   #24
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt Jahn Teigen-moment

Så mange gode minner som dukker opp her. Takk, alle.

Jeg har det litt bratt for tiden og på mine (nesten) daglige turer så pleier jeg ha en stille stund nede ved sjøen i fred og ro. Fjord, fjell, stillhet... og så har jeg denne på øret:


(Kilde: youtube.com)



Jeg oppdaget ikke denne før nå ganske nylig og den har virkelig truffet meg.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 18:54   #25
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt Jahn Teigen-moment

Dette var en fin, rørende og morsom tråd. Jeg var skikkelig fan av Prima Vera og har tre av skivene på vinyl fortsatt. Mitt øyeblikk var da Teigen og Skorgan kom inn i sjokoladebutikken jeg jobbet i, det må ha vært i 1980. Jeg mistet taleevnen og sjefen måtte ta over.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 19:14   #26
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt Jahn Teigen-moment

Store tenåringskjærlighetssorgtårer til «Det vakreste som fins».

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 21:15   #27
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt Jahn Teigen-moment

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Så mange gode minner som dukker opp her. Takk, alle.

Jeg har det litt bratt for tiden og på mine (nesten) daglige turer så pleier jeg ha en stille stund nede ved sjøen i fred og ro. Fjord, fjell, stillhet... og så har jeg denne på øret:


(Kilde: youtube.com)



Jeg oppdaget ikke denne før nå ganske nylig og den har virkelig truffet meg.

Jeg fikk denne tilsendt på messenger, hadde aldri hørt den før, men jeg syns den var skikkelig fin.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no