Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-20, 10:14   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Så sprøtt det enn virker når man hører om det - man bare se. Jeg har det på, ser litt, og blir av en eller annen grunn veldig, veldig betatt. Det samme skjedde med Hurtigruta den gangen.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-20, 22:25   #2
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 907
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Samme her. Vakre Svalbard!

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-20, 23:30   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Jeg har sett litt og synes det er flott!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 00:47   #4
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Og vi får tur med jobben til gubben. Svalbard mars-april 2021

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 00:57   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Svalbard er magisk! Har veldig gode minner derfra. Jeg ser på litt sånn innimellom. Veldig fint å ha på i bakgrunnen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 01:16   #6
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Jeg gløtter innom i ny og ne, sitter ikke klistret.
Det som er gøy med disse programmene til NRK er at de selges til utlandet, fantastisk norgesreklame. Hurtigruten og Bergensbanen hørte jeg på radioen her var solgt til flere land, b.la Japan, hvor de bruker programmene på spa-resorts.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 09:11   #7
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Kjerringa mot strømmen her .... kan ikke forstå at noen gidder å bruke tid på sakte tv. Prøvde å se på hurtigruten, og på Svalbard, og det får meg til å lure hvordan noen kan orke å jobbe som sikkerhetsvakt.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 10:04   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Jeg gidder ikke å bruke tid på å se på et sånt sakteprogram. Mannen sluker alt på TV, så jeg får det rett som det er med meg likevel.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 10:11   #9
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Jeg er for rastløs til å følge med og synes de utvanner konseptet veldig. Gøy den første gangen, nå er det vel litt mer oppbrukt.

Svalbard er fantastisk da, kunne godt tenkt meg dit.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 10:28   #10
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Hos meg sto det på som bakgrunn hele helga, men denne uka er så travel at jeg rekker ikke slå på tv'n annet enn for å se de seriene jeg følger med på.
Merket meg at det var mye Norsk Polarinstitutt der også, så det er ikke bare Hurtigruten som får reklame her.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 11:17   #11
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Jeg er hjemme med sykt barn, og har det på i bakgrunn istedet for radio. Har sett noe, men sitter ikke klisteret lizzom.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 12:01   #12
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Det er en gåte for meg at noen klarer å følge med på sakte-tv.
Jeg så hurtigruta akkurat de minuttene det tok henne å kjøre forbi barndomshjemmet mitt.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 12:29   #13
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Hutrigruta så jeg mere på, interessant å se steder jeg har vært og pleier å være - og interessant å se steder der jeg kjenner folk men aldri har vært sjøl. Var jo noen kjentfolk å se innimellom.
Og så var det fin meta-opplevelse å se hurtigruta gå forbi ut stuevinduet samtidig som jeg så det fra litt annen vinkel på tv.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 13:17   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Jeg har fulgt flere av sakte-TV- programmene med stor interesse (med nasjonal strikkekveld som min absolutte favoritt ). Men dette Svalbard-programmet klarer jeg ikke å få tak i. Jeg tror rett og slett at det går for sakte.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 13:21   #15
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Kjerringa mot strømmen her .... kan ikke forstå at noen gidder å bruke tid på sakte tv. Prøvde å se på hurtigruten

Samme her - noe så dørgende kjedelig. Jeg er generelt fullstendig uinteressert i naturprogrammer, alltid vært det. Svalbard har jeg behendig styrt unna.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 13:56   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har fulgt flere av sakte-TV- programmene med stor interesse (med nasjonal strikkekveld som min absolutte favoritt ). Men dette Svalbard-programmet klarer jeg ikke å få tak i. Jeg tror rett og slett at det går for sakte.

Og så er det opptak fra august.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 15:03   #17
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.877
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Jeg ser heller ikke på annet enn helt sporadisk, men jeg vil MYE heller se på sakte-TV enn alle disse seriene jeg hører folk fortaper seg i. Jeg kjeder vettet av meg av Greys og stort sett alt slikt. Mine døtre foreslår stadig serier jeg bør streame, og siden jeg ofte er syk og ligger på sofaen, gjør jeg hyppige forsøk, men jeg har så langt ikke funnet noe som fenger. Jeg skjønner ikke konseptet, tror jeg. Jeg foretrekker lydbøker, og det kan også kombineres med sakte-TV uten lyd.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 15:51   #18
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Ja, og MYE heller sakte-tv enn alle realityseriene og konkurransene som ser ut til å være det eneste alternativet på lineær TV. Love Island, Ex on the beach, Farmen, 71 grader nord, og hva som måtte gå til enhver tid. Sying, baking, snekring, matlaging. Makeover av mennesker, hus, restauranter, hager, økonomi etc. Folk på camping og folk i syden.

Men sakte-TV er jo ikke noe jeg sitter og følger med på kontinuerlig. Det er mer bare noe som står på som en litt avansert skjermsparer.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 16:43   #19
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det er mer bare noe som står på som en litt avansert skjermsparer.

Ja, der sa du det!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-20, 19:06   #20
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: NRK sakte-tv - Svalbard minutt for minutt

Fikk med meg noen av de skriftlige kommentarene. Fikk meg til å tenke at de som lager programmet kjedet seg litt og. «Det er en sjøløve» «enda en sjøløve» «og det er noen mennesker»

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no