Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kattene mine!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-12, 17:29   #21
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kattene mine!

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Samma gamle, Canon eos 450D. Har jo sjølvsagt veeeldig lyst til å kjøpe noe bedre, men foto er en dyyyr hobby. *sukk*

Solgte akkurat mitt for å kjøpe meg noe bedre. Har du ulike filtre? Hvilke linse bruker dy mest?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 17:36   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.893
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattene mine!

Fantastiske bilder!

Jeg er egentlig ikke glad i katter (handler vel mest om allergi), men du har virkelig fått fram sjarm og personlighet i de flotte bildene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 17:48   #23
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kattene mine!

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Solgte akkurat mitt for å kjøpe meg noe bedre. Har du ulike filtre? Hvilke linse bruker dy mest?

Hadde du 450D? Hvor mye fikk du for det? Lurer litt på å selge mitt. Hva slags kamera har du kjøpt nå?

Jeg har et UV-filter og et polarfilter, men jeg bruker de nesten aldri.

Jeg har nå seks objektiver, og de to jeg bruker aller mest er Canon 15-85mm, og macro objektivet Canon 60mm, som passer utmerket til portrettfoto også.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 17:49   #24
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kattene mine!

Ja, og tusen takk for kommentarer dere!

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 18:45   #25
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kattene mine!

Legg gjerne inn flere :-)))

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 19:13   #26
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.908
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kattene mine!

Åh, så herlige katter og bilder! Du er en kjempeflink fotograf! Sitter her med smil om munnen etter å ha sett bildene dine!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 19:17   #27
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kattene mine!

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Legg gjerne inn flere :-)))

Ja, det kan nok hende jeg gjør det. Har masse, masse kattebilder. Ja, jeg synes det er morsomt å ta bilder av kattene jeg. Skjønt det er jo ikke alltid like lett. Katter er ikke de mest samarbeidsvillige modellene.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 19:18   #28
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kattene mine!

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Åh, så herlige katter og bilder! Du er en kjempeflink fotograf! Sitter her med smil om munnen etter å ha sett bildene dine!

Tusen takk. Det var hyggelig å høre.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 19:22   #29
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kattene mine!

Tenk å slappe av på biltaket. Haha.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 20:11   #30
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Kattene mine!

Så utrolig fine katter dere har og kjempe fine bilder

Får så lyst til å ta bilder når jeg ser hvor fine bilder du tar

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 21:42   #31
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kattene mine!

Fantastiske bilder - og utrolig sjarmerende og skjønne katter, du har virkelig vist fram personlighetene deres på en god måte!

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 22:26   #32
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kattene mine!

Solgte det for 1800 med en vanlig 18-55mm linse.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 22:56   #33
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Kattene mine!

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Jeg elsker bildene dine jane. Jeg hadde gladelig kjøpt en
Bondevik full av dine bilder av hatter og alt mulig om du hadde gitt ut en.

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 22:57   #34
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Kattene mine!

Nydelige bilder, spesielt det med hunden på også var fantastisk

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:19   #35
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kattene mine!

Nydelige bilder av vakre katter!

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:30   #36
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kattene mine!

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Ja, det kan nok hende jeg gjør det. Har masse, masse kattebilder. Ja, jeg synes det er morsomt å ta bilder av kattene jeg. Skjønt det er jo ikke alltid like lett. Katter er ikke de mest samarbeidsvillige modellene.

De er ikke samarbeidsvillige i det hele tatt. Man skal være tålmodig. Husker et du har lagt ut før. Av henne som drikker vann fra springen.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:39   #37
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattene mine!

For et godt blikk du har for katter! Når jeg skal ta bilder av pusene blir det aldri sånn bra. Jeg får gode barnebilder, men jeg greier ikke å fange kattene slik du gjør. Sikkert fordi jeg prøver å få dem til å se normale ut på bildene. Takk for titten!

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 23:56   #38
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kattene mine!

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

De er ikke samarbeidsvillige i det hele tatt. Man skal være tålmodig. Husker et du har lagt ut før. Av henne som drikker vann fra springen.

Næmmen! Så artig at du husker det! Var av Maja det. Det skal jeg sannelig rote frem, og legge ut i morra.

Og ja, tålmodig bør man være om man skal fotografere katter.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 00:11   #39
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kattene mine!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 00:22   #40
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kattene mine!

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Næmmen! Så artig at du husker det! Var av Maja det. Det skal jeg sannelig rote frem, og legge ut i morra.

Og ja, tålmodig bør man være om man skal fotografere katter.

Det bildet inspirerte meg til å kjøpe kamera og ta bilder av kattene mine. Men jeg har ingen så bra som dine bilder. Det begrenser seg når vi bor i blokk og de aldri er ute. Men jeg har sikkert tusen bilder av dem.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no