Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Roma: hotell- og restaurantanbefalinger

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-20, 17:07   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Roma: hotell- og restaurantanbefalinger

Mannen min og jeg skal på kjæresteferie til Roma en helg i mars.

Er det noen som har et hotell å anbefale? Eller si noe om hvilket område vi vil bo i?

Og noen gode restauranter å anbefale?

Jeg gleder meg så vanvittig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-20, 17:22   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roma: hotell- og restaurantanbefalinger

Vi bodde på en skjønn liten B&B i sommer, rett ved Vatikanet. Det var fine men litt små rom, men aldeles utmerket ellers - stille og rolig og fin pris. Enkel frokost men pytt pytt (husker ikke nå men lurer på om det var enkelt ferskt bakverk bare). Vi betalte 800 per natt i juli.
Capricci Romani. Det var gangdistanse til helt greie restauranter i området, og matbutikk rett ved. Og en fabelaktig is-sjappe rett på hjørnet!

Vatikanet var ikke ikke langt unna, så vi tok en omvisning som startet grytidlig før åpningstid, og selv om det var kø for å komme inn selv da var det ingenting i forhold til køen man ellers måtte stå i! Anbefales! Vi hadde også tour + omvisning i Colosseum utenfor åpningstid på kvelden og det var også veldig ok. Vi gikk dit fra hotellet og selv om det var et stykke var det en fin gåtur med fine "sights" på veien.
Jeg er ikke kjent nok til å kunne si noe om dette er bedre eller verre enn noe annet, men det var fint for oss.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no