Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Badstue - har dere/har dere prøvd infrarød badstue?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-19, 21:45   #1
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Badstue - har dere/har dere prøvd infrarød badstue?

Lurer på om det er like godt som vanlig badstue? Jeg er veldig glad i tradisjonell badstue, hadde det i barndomshjemmet mitt og tok badstue hver uke. Har siden hatt en drøm om å ha det i hjemmet mitt også, men det har ikke passet slik. Nå vurderer vi å bygge, i så fall får vi ikke så store bad, men jeg ser at det finnes små kompakte badstuer også. Særlig infrarøde badstuer finnes i lite format. Det er bare jeg i familien som liker badstue, så det holder med plass til en.
Men altså - er infrarød badstue bra? Hva er forskjellen på det og ordinær badstue? Er det noen av dere som har badstue hjemme?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-19, 21:52   #2
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Badstue - har dere/har dere prøvd infrarød badstue?

Jeg har prøvd det og synes det er bedre enn vanlig badstue fordi jeg slipper å puste inn den varmen og fuktige lufta. Den varmer opp kjernetemperaturen din så du svetter, uten at du må sitte og pese i fæl luft.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-19, 22:03   #3
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badstue - har dere/har dere prøvd infrarød badstue?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg har prøvd det og synes det er bedre enn vanlig badstue fordi jeg slipper å puste inn den varmen og fuktige lufta. Den varmer opp kjernetemperaturen din så du svetter, uten at du må sitte og pese i fæl luft.

Svetter man like mye som i ordinær badstue, tro?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-19, 22:08   #4
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Badstue - har dere/har dere prøvd infrarød badstue?

Jeg svetter mer, siden jeg sitter lenger i IR en damp

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no