Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Handleposer i stoff

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-08, 18:55   #81
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.691
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Handleposer i stoff

*venter forsatt*

Håper denne pakken som kommer nå går fort.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 18:58   #82
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.634
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg kjøpte en for å prøve idag. Husker ikke hva den kostet, den éne, men det var en svinedyr butikk så den var sikkert dyr. Og ja, det er DEILIG å være pose-nekter i butikkene!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 19:00   #83
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg venter på pakke, men har imens funnet fram de gamle coop-posene.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 19:03   #84
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Og ja, det er DEILIG å være pose-nekter i butikkene!

Damen på HM så litt sånn "er du sprø? Har du med egen pose?" -ut. Å ha med egne poser må da bli mer vanlig etterhvert?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 19:11   #85
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg har vært posenekter i et par måneder allerede, og jeg husker alltid Bagguene mine. Passer på å brette dem sammen og legge dem i veska med en gang når jeg har ryddet ut maten.

I dag kom jeg forresten over en annen side med utrolig lekre handlenett:

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 21:23   #86
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.222
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg har bestilt i dag! Utrolig fine farger, gleder meg til de kommer.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 21:26   #87
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.083
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handleposer i stoff

De Baggu-ene dere har kjøpt på nettet, er det sånn plæstikk-greie?
Jeg så nemlig noen i Tromsø, til 125,- kr. stk, og de het Baggu og var sånnt tynt plastbelagt ræl. :grøsse:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 21:31   #88
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

De Baggu-ene dere har kjøpt på nettet, er det sånn plæstikk-greie?
Jeg så nemlig noen i Tromsø, til 125,- kr. stk, og de het Baggu og var sånnt tynt plastbelagt ræl. :grøsse:

De er laget av nylon.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 21:34   #89
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.083
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Da er det de samme med andre ord. De synes jeg ikke noe om.
:fornøyd med bomull:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 21:41   #90
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Da har jeg mottatt mine 6 stk Baggu'er Skal bruke de når jeg handler imorgen. Faren min kommenterte tørt at jeg sikkert kunne brukt plastposer resten av livet for den flybensinen disse posene hadde belastet miljøet med over dammen

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 22:20   #91
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

*venter forsatt*

Håper denne pakken som kommer nå går fort.

Håper du får de snart - jeg har hatt mine et par uker nå og er endelig kommet inn i vanen med å bruke de...

Jeg bestilte jo 12 poser, men de gikk heldigvis rett gjennom tollen uten å bli sjekket.

Mannen i huset var forresten mektig imponert over at jeg hadde kjøpt disse! Han har forsøkt å få meg til å gjennbruke plastikkposer i mange år...

  Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 23:15   #92
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Hvorfor bestiller dere på nett fra utlandet ?
Min Baggu er kjøp på helsekosten her i byen

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 23:53   #93
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Hvorfor bestiller dere på nett fra utlandet ?
Min Baggu er kjøp på helsekosten her i byen

Hvor mye måtte du betale der? Jeg betalte 195,- for 6 stk når jeg bestilte via nett.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 13:44   #94
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.691
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Handleposer i stoff

I dag fikk jeg bagguene mine. og en samle pose. Denne gangen har de gått kjempe fort over dammen. Tror de må ha mista den forrige pakken i Atlanterhavet.

Men så var det store spørsmålet. HVEM skal jeg ta, og hvem skal svigermor få.

Tror svigermor skal få den røde og marine.

Så kan jeg ha oliven, svart, aqua, peekok(?).

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 15:21   #95
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Endelig Isolde

Jeg var på senterhandling i dag og hadde glemt bagguer. Gremmet meg og følte meg som det miljøsvinet for hver plastpose jeg tok imot.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 17:49   #96
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg måtte bestille seks til, sånn at vi har nok til ukeshandling.
Det er litt mindre plass enn i plastposer.

Jeg liker de veldig godt!

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 18:03   #97
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.222
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Jeg har bestilt i dag! Utrolig fine farger, gleder meg til de kommer.

Jeg fikk mine i dag! Det var jammen kjapt! Har ikke fått prøvd de enda, men de så store nok ut til å romme ukeshandlingen vår.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 18:46   #98
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg fikk en sixpack på fredag, men tror jeg må bestille en ladning til, slik at jeg kan ha noen i "mannebilen" også!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:56   #99
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Handleposer i stoff



Disse solgule Envirosax miljøposene shopper jeg med, og det er ganske moro å trylle frem de, og fylle opp og fylle opp, og bare slenge over skuldra og gå!

Bestilte fra dotedot.no og fikk dem i posten 36 timer etterpå. Sendes portofritt, 150 kr for 2 stk.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:57   #100
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Butikkperson: "Trenger du pose?"
Meg: "Nei, takk."

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
handlenett


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no