Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bakovervendt, men hva med farlig bagasjerom?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-07, 20:44   #21
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bakovervendt, men hva med farlig bagasjerom?

Vår skiboks tar max 50 kg, men alt jeg beskrev tidligere ble rundt 35 kg og det syns jeg ikke er så galt. Vi unngår i alle fall å fylle opp bagasjerommet.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 20:55   #22
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bakovervendt, men hva med farlig bagasjerom?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Vil den virkelig det? Jeg mener ikke å være vanskelig altså, men jeg har hele tiden tenkt at så lenge man pakker lavt nok og under duken, så vil bagasjen i hovedsak bli trykt mot seteveggen (såfremt denne holder). Hm, kanskje vi bør investere i gitter først som sist.

Nå har ikke jeg erfaring med alle biltyper da, men på de vi har hatt ned slik gardin, så er de bare festet i to hakk, uten låsing, så dette kan sprette opp ved en bråstopp, om det er mye bagasje som løfter seg.
(har hatt gardin i Audi S6, BMW 3 serie, BMW X5 og Volvo V50)

Vi kjører derfor konsekvent med den andre gardina oppe, da denne er låst fast i både bunn og tak.

Og det ang tung bagasje mot seteryggene er jo også en ting... Men alt kan man jo ikke ta høyde for. Da må man jo bare holde seg hjemme...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 21:07   #23
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bakovervendt, men hva med farlig bagasjerom?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Nå har ikke jeg erfaring med alle biltyper da, men på de vi har hatt ned slik gardin, så er de bare festet i to hakk, uten låsing, så dette kan sprette opp ved en bråstopp, om det er mye bagasje som løfter seg.

Det er nok samme typen som vi har. Jo mer jeg tenker på det, jo mer tror jeg det blir nett/gitter før vi kjører av gårde med julebilen.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no