Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE Arc eller HTC Sensation?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-11, 09:12   #1
Honey
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 190
Honey imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smart
Standard

SE Arc eller HTC Sensation?

.....


Sist redigert av Honey : 13-05-15 kl 16:16.
Honey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:22   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Arc eller HTC Sensation?

Jeg gikk for Samsung galaxy s 2 og elsker den. Bilder og videoer blir veldig bra, og den er jammen helt perfekt som telefon også.

Ikke misfornøyd med noe.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:28   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Arc eller HTC Sensation?

Samsung Galaxy S2 er vel Toppmodellen, tenker jeg. Det er den som får høyest score overalt nå, virker det som. Kameraet er helt sykt, jeg tar like gode bilder med det som med speilrefleksen, omtrent (om lyset og sånt er riktig, selvsagt).

http://www.dinside.no/869079/samsung...-s-ii-%28s2%29

Mannen min har HTC Sensation og er superfornøyd, men han er misunnelig på min Samsung.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:39   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Arc eller HTC Sensation?

Sensation har et uholdbart navn, men Incredible er fin og flott, altså! HTC!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:54   #5
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SE Arc eller HTC Sensation?

iPhone.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:58   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Arc eller HTC Sensation?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

iPhone.


Pffft. Det er en pyntegjenstand, ikke en telefon.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:58   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Arc eller HTC Sensation?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

iPhone.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 10:59   #8
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SE Arc eller HTC Sensation?

Jeg er svoren SE-fan og har X10 i dag. Er stort sett veldig fornøyd og har dermed veldig veldig lyst på en Arc. Satt bak en på en forestilling som tok bilder med en Arc og du villeste for noen gode bilder han fikk tatt.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 12:32   #9
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Arc eller HTC Sensation?

Som X10 var et godt eksempel på, så har Sony Ericsson noe å bevise ovenfor meg i hvert fall nå når det gjelder oppdatering av telefonene. Sony Ericsson brukte alt alt alt for lang tid på å komme oppdateringer. Det gikk vel nesten et år fra HTC hadde kommet med 2.2 på flere modeller før SE gikk fra 1.6 til 2.1 på X10-serien.

Så man får håpe at det er blitt bedre....

Jeg hadde nok ut fra i fra produktutvalget i dag valg telefoner fra Samsung, HTC og LG framfor Sony Ericsson. LG er en aktør mange kanskje glemmer for tiden, men som har en del meget gode telefoner i toppmodellsegmentet.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 14:17   #10
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SE Arc eller HTC Sensation?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

iPhone.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Pffft. Det er en pyntegjenstand, ikke en telefon.

Signerer Maverick helhjertet her! HTC eller Samsung Galaxy. Men jeg HTC.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 14:17   #11
Bell412
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 105
Bell412 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: SE Arc eller HTC Sensation?

Etter jeg fikk meg iphone så synes at det er så mye med dårlig kvalitet på markedet. Jeg hadde min første iphone i 4 år, før jeg kjøpte ny. Før det byttet jeg nesten årlig fordi de rett og slett gikk i stykker..

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Samsung, altså? Jeg har bare hatt Samsung en gang, jentetelefonen der skjermen ble speil. Greit speil, dårlig telefon.

Bell412 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 14:22   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Arc eller HTC Sensation?

Samsung Galaxy S2 kan ikke sammenlignes med tidligere telefoner altså, leste dere linken jeg la ved? Jeg skulle egentlig ha iPhone 4 men de var utsolgt da jeg skulle kjøpe den, og siden jeg ikke klarte å vente ble det en Samsung i stedet, da jeg hadde lest mye bra om den. De som jobbet i butikken der sa de aldri ville valgt iPhone fremfor denne, denne slo iPhone ned i støvlene. Jeg var skeptisk til akkurat det, men etter at jeg nå har prøvd begge to, er jeg helt enig med dem. iPhone er bra den og, men Samsung ligger mange hakk over den. Bedre kamera, mye større skjerm (skjermen på iPhone er jo latterlig liten?), tynnere og lettere, bedre å holde i, man slipper å forholde seg til kun iTunes osv.

Her sammenligner de iPhone 4 og Samsung Galaxy S2.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 14:27   #13
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SE Arc eller HTC Sensation?

Jeg har SE Arc, og er fornøyd.

Jeg har imidlertid også hørt at det er Samsung Galaxy II som er toppmodellen.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 14:48   #14
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SE Arc eller HTC Sensation?

htc´en min

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 14:57   #15
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Arc eller HTC Sensation?

Opprinnelig lagt inn av Bell412, her.

Etter jeg fikk meg iphone så synes at det er så mye med dårlig kvalitet på markedet. Jeg hadde min første iphone i 4 år, før jeg kjøpte ny. Før det byttet jeg nesten årlig fordi de rett og slett gikk i stykker..

Robusthet er ikke akkurat iPhones fremste styrke. For mange er også iPhone en langt dyrere telefon enn hva de har hatt tidligere, og prisen på den og den kjente skjørheten gjør kanskje også at man behandler de litt finere.

Personlig har jeg vel ikke hatt en eneste telefon som har gått i stykker. Men har vel skiftet telefon en gang i året uansett omtrent....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no