Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørønskeliste

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 20:36   #141
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Åååå, så utrolig mye fint det var i denne tråden! Vi renoverer et gammelt hus fra 30-tallet, og må etter hvert ha bortimot ALT mulig - jeg gleeeder meg! Er også så heldig at mannen i mitt liv er av den svært handy sorten, og jeg er svært flink til å finne på prosjekter han må bygge/lage til oss... Mange gode ideer her ser jeg..stakkars mannen min... Har forresten funnet et stilig bord i kjelleren her, som er alt for høyt og upraktisk, men som kan bli fint om det blir lavere. Jeg hadde målt opp for å kappe av beina, men kom heldigvis på at vi må kjøpe ny sofa og at jeg nok bør vente og se an størrelsen på den før jeg går amok med saga.. Er i grunn mye fint man kan lage selv også, om man er motivert. Det blir nok vi nødt til iom det er så mye vi behøver på samme tid. Har noen av dere formening om hva slags interiørduppedings en kan unne seg/prioritere å bruke litt ekstra penger på?

Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 13:13   #142
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørønskeliste


Ønsker med Lamino-stol
Utrolig god å sitte i. Ikke nødvendigvis med treverk og skinn som på bildet.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 10:01   #143
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørønskeliste



Nyhet hos Bolia nå. Kanskje ikke som stuesofa, men lekker i en lesekrok etc

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 13:37   #144
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Trekker oppe denne tråden igjen, for jeg ønsker meg så mye om dagen.



__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 13:44   #145
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Jeg er dødsforelska i den minste hvite slagbenken fra Oliver Furniture og ønsker meg den intenst. Det er helt nytt for meg å være forelsket i et møbel.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 13:44   #146
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste


Jeg holdt på å kjøpe denne i helgen.
Men jeg trenger to. Og den koster 2199,-. Og den er egentlig litt for stor til min bruk.
Og det koster en del å få byttet sikringsskap, så jeg har ikke 4000 til lamper over kjøkkenbenken.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 13:50   #147
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Også har jeg litt lyst på nye spisestuestoler, men ikke si det til mannen min for vi kjøpte nye for litt siden. :kremt:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 14:03   #148
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Jeg har flyttet og har fått laaaang ønskeliste over sommeren, gitt.

Denne ønsker jeg meg til trappeavsatsen, enten i hvitt eller sølv. (Dream on!)
Icy Lady Chandelier


Jeg ønsker meg to av disse over sengen. (Northern lighting: Seed)


Jeg ønsker meg denne til TV-stuen. (IKEA Karlstad)

To av disse over kjøkkenbenken (Fucsia 1 fra Flos)


En vedkurv i lær, omtrent som disse:


Og dessuten ønsker jeg meg et pent peissett, men det har jeg knapt sett noen gang, så der leter jeg fortsatt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 14:08   #149
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Det var en herlig sprelsk lampe Teo!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 14:11   #150
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Det var en herlig sprelsk lampe Teo!

Ja, ikke sant. Bare synd prislappen er like ellevill: 35 000 …

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 14:13   #151
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Vi fikk et ikke så aller verst peissett av pappa til jul, mener han kjøpte det på en litt velassortert Jernia.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 15:15   #152
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste






__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 15:33   #153
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste

@Teo: Den Fucsia-saken: Quanta costa?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 15:51   #154
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

@Teo: Den Fucsia-saken: Quanta costa?

Den er ikke avskrekkende dyr, synes jeg. Som enkeltstående lampe, koster den €125 på www.ambientedirect.com. Da heter den Fucsia 1. Det finnes også Fucsia 3, Fucsia 8 og Fucsia 12, som er henholdsvis 3, 8 og 12 lamper i gruppe. Prisen i Norge ligger gjerne ikke så veldig langt fra prisene her, fant jeg ut da jeg var på lampejakt sist.

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Vi har den turkise. Den klarte Teomannen å berge fra dødsboet etter min grandtante. Moren min ville kaste den.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 16:01   #155
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Teofelia, har du sjekket Norway Designs for peissett? Der hadde de mye da jeg var på utkikk.

Jeg ønsker meg denne:



og denne:



Og et nytt sofabord hvis jeg noensinne finner det jeg leter etter.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 16:05   #156
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Teofelia, har du sjekket Norway Designs for peissett? Der hadde de mye da jeg var på utkikk.

Nei, men det aner meg at det er dit jeg skal. Den Trondheimske avdelingen av ND er så knøtt liten at jeg ikke har giddet å gå dit for å sjekke; de har neppe plass til slikt i utstillingen sin. Takk for tips; da vet jeg hvor jeg skal neste gang jeg er i de trakter.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 16:09   #157
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Og det Aalto-bordet er så stilig, allium.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 16:22   #158
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Her er forresten sofabordet jeg gremmer vettet av meg over at jeg ikke kjøpte før Ikea sluttet å laget det:

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 17:14   #159
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.


Jeg holdt på å kjøpe denne i helgen.
Men jeg trenger to. Og den koster 2199,-. Og den er egentlig litt for stor til min bruk.
Og det koster en del å få byttet sikringsskap, så jeg har ikke 4000 til lamper over kjøkkenbenken.

Så disse lampene på salg hos www.glassoginteriør.no nå nettopp. Koster
999 kr. Kanskje blir det nye lamper likevel

__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 17:52   #160
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste

allium: Kult sofabord!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no