Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørønskeliste

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-10, 16:02   #1
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Interiørønskeliste

Såg en sånn ønskeliste på Motesiden og fikk masse inspirasjon. Kan vi ikke lage en slik tråd her også ?

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 16:07   #2
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Interiørønskelise

Elsker moderne/retro. Har en laaang ønskeliste og alt for dyr smak

Stokke Peel i hvit skinn.



Bourgie lampe fra Kartell (denne skal i hus ganske snart... )


Gyngestolen RAR fra Vitra:


En slik taklampe fra Kartell:

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 18:30   #3
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørønskelise



Stingray Rocker!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 18:45   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskelise

Tja.. jeg har lyst på ny lampe. Jeg har ikke sånn peil på merker og sånn, men jeg har lyst på noe likt denne:




Og så har jeg lyst på ny sofa..
2-2,5 + 3 Grå.
Muligens denne:


Kanskje med en stol til:


(Matchende stoff så klart Fant bare ikke bilde)

Ny tv benk skal vi også ha...Mest sannsynlig blir det IKEA skap.
Men hvitt skal det iallefall være.


Og så har jeg lyst på et lite bord oppe til sofaen der, på loftstua. Jeg KAN male det jeg har... Men jeg er så lat på sånt!
Men kunne tenkt meg noe i denne duren:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 20:56   #5
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørønskelise

Til nyhuset vi snart flytter inn i ønsker jeg meg ei taklampe jeg har sett i ei leilighet i tredje etasje i en bygård i sentrum.
Da må jeg vel bare ringe på og spørre hvor den er kjøpt?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 21:09   #6
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørønskelise

Noen fra bokmerkene mine som står høyt på ønskelista: (lenker på bildene)







__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 21:45   #7
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørønskelise

Åja, venla! Der minnet du meg på en ting til jeg ønsker meg:



Også ønsker jeg meg Fjordfiesta-stoler, som jeg skulle hatt reinsdyrskinn oppi:

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 22:04   #8
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørønskelise

Sitat:




Her måtte jeg quote, for disse to har jeg selv på ønskelisten. Jeg har i tillegg altfor mye annet, men her er noe på topp:

Ullpledd


Knaggtre fra Swedese:


I tillegg kommer noen knagger som ser ut som greiner/kvister ganske høyt opp, finner dessverre ikke bilde.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 18:15   #9
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørønskelise

Disse to står langt opp på min ønskeliste:



Jeg har lyst til å pusse opp stua og da står også ny sofa på ønskelista. Den skal vare enkelt, klassisk og beige men jeg har ikke funnet den rette ennå

Denne (kanskje i hvitt) hadde gjort seg sammen med en ny kommode i gangen:



På kjøkkenet kunne jeg tenkt meg ei PH5-lampe (hvit) over spisebordet

Jeg kunne også godt tenke meg å erstatte noen av de hvite Ikea-skapene våre med hvite Montana-hyller


I tillegg ønsker jeg meg en Lotto-gevinst

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 13:30   #10
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Interiørønskelise

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.



Stingray Rocker!

ÅÅÅÅ stilig! ser behagelig ut også!

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 13:42   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskelise

Jeg er helt i limbus om dagen kjenner jeg. Vi har jo ikke funnet huset vårt enda, så jeg aner ikke hva vi kommer til å behøve der, men det blir nok en del. Jeg har to av lampene som er avbildet her da.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 14:16   #12
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskelise

Vi har fått solgt sofaen vår, så nå blir det ny!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 14:24   #13
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskelise

Denne ønsker jeg to av, ett på hvert nattbord:



Også to sånne tre i gangen:



Floating staircase opp til andreetasjen:



Minimalistisk kjøkken:



Peis:

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 14:47   #14
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørønskelise



Jeg ønsker meg denne.
Og i år har jeg planer om å la det ønsket gå i oppfyllelse.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 16:10   #15
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Har mye på den ønskelisten
Litt for dyrt det meste av det, men man kan jo drømme.
Bumling lampen i gult eller hvitt:



Stokke ekstrem stol :


Panton Topan, fra Verner Panton
(flere slike i forskjellige høyder over plantene mine )


Engø settebord:


City stolen i hvitt (minst 6 stk)

__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn

Sist redigert av Prilla : 08-01-10 kl 20:34.
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 16:21   #16
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørønskeliste

En slik ramme fra Riviera Maison:

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 16:23   #17
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Jeg ønsker meg en slik over spisebordet:


Også ønsker jeg meg en slik i det ene hjørnet av stua:


Jeg ønsker meg en gasspeis:


Og på veggen ønsker jeg meg dette:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 16:48   #18
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Listen fortsetter...

Hangman hylle

Stolen Pernilla:


Så synes jeg denne sofaen fra Finn Juhl er fin.

Men kunne også hatt en slik ugo sofa :


Denne y-stolen kunne jeg også gjerne hatt...(bytter ut City stolene)



Listen fortsetter og fortsetter...

__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 16:59   #19
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskelise

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Tja.. jeg har lyst på ny lampe. Jeg har ikke sånn peil på merker og sånn, men jeg har lyst på noe likt denne:


Ah, Le Klint er lampene du skal Google etter. Ellers så kjøpte mannen en liknende lampe på Christiania Belysning til i underkant av 1000-lappen (_jeg_ får nemlig bare kjøpe en Italiensk designlampe i året ):

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 17:02   #20
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Jeg ønsker meg to slike til spisestuen:




Denne til gangen:



Ellers har jeg mye på listen, nytt stuebord også. Men jeg klarer ikke bestemme meg for ett.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no