Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Rafting i Sjoa

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-20, 09:50   #1
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rafting i Sjoa

Er det noen som har vært på rafting i Sjoa? Trenger litt tips her, hva er morsomst (hel dag eller 3 timer?), overnatting, mat, overlever jeg.. Vi er alle over 15 år, jentene våre vil helst ha turen med 15 års grense, men om noen her vil dra i nødbremsen, så gjør gjerne det. Målsetningen er å ha det gøy.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-20, 09:55   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rafting i Sjoa

Jeg har raftet i Sjoa og det var kjempegøy. Men man må være forberedt på at man kan falle i vannet. Det var jeg, broren min og faren min. Pappa fikk dette i 60-årspresang. (Faren min er i langt bedre fysisk form enn meg.)

Vi kombinerte det med juving og det var nesten enda morsommere.

Vi gikk for en pakke som inkluderte rafting den ene dagen, overnatting og så juving dagen etterpå. Anbefales.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-20, 09:55   #3
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rafting i Sjoa

Jeg har bare vært på familierafting, men anbefaler Sjoa rafting. Flott sted å bo, god mat og hyggelige folk.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-20, 11:53   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rafting i Sjoa

Hiawata var på dette med skolen i høst, og likte det godt. Han var skeptisk til rafting, og gledet seg til juving. Når han kom hjem mente han at han hadde undervurdert rafting, og overvurdert juving. De var jo der på senhøsten, så juvingen hadde bare vært IS-kald, og de måtte ta noen ganske voldsomme hopp på typ 8 meter ned i det kalde vannet. Raftingen var kjempegøy, og ingen falt i vannet. De tok ikke den "lette" løypa, men det var ikke veldig høy vannstand.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-20, 12:13   #5
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rafting i Sjoa

Husk å tisse før du tar på våtdrakten. Å være tissetrengt og rafte er litt utfordrende... Har jeg hørt.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-20, 12:34   #6
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rafting i Sjoa

Takk for tips alle! Da er rafting og juving bestilt. Grugleder meg, men om det er noe for alle, så går det nok bra. Er ikke redd for vann noen av oss, og det er vel hovedsaken. Tissing er notert, Blånn.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-20, 14:02   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rafting i Sjoa

Jeg har raftet flere ganger i Sjoa. Jeg ler så jeg er helt stiv i ansiktet fra jeg setter meg i båten til vi er ferdige. Helt fantastisk tur. Håper det er mye vann i lågen, da får man ekstra mye fart.

Veldig god erfaring med disse: https://heidalrafting.no/?gclid=CjwK...RoCsDAQAvD_BwE

De har overnatting, (leirskole, men turister om sommeren og i helgene), god tradisjonell mat, utrolig hyggelig vertskap og morsomme guider.

Husk ull! Fra innerst til ytterst. Ikke noe syntetisk. Jeg bruker ullbh, ulltruse, ullundertøy og ullsokker. Den første vannspruten som kommer inn i drakten er iiiiiskald, men du blir veldig fort varm igjen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no