Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Drikke til baby fra sju måneder?

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-13, 15:42   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.621
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Drikke til baby fra sju måneder?

Lille pluggen liker ikke erstatning så langt. Litt samme maske som når jeg får servert karsk (jaggu lenge siden). Han har fått prøvd vann på tutkopp og det drikker han litt av, men bare pittelitt. Altså han ammes enda og får bare litt grøt i tillegg så det kan hende det går seg til etterhvert, men jeg er litt spent på hvordan det skal gå når jeg begynner på jobb. Han vil da være åtte måneder så om jeg ikke har fått han til å like mme til da er det greit at han bare drikker vann? Jeg kommer mest sannsynlig til å amme litt, men det blir jo bare litt. Jeg er heller ingen storprodusent når det ikke går for full pupp så det blir jo mer sånn som et supplement. Han har stort matvett så mat går ned på høykant til nå iallefall. Er altså ikke redd for at han ikke får i seg nok næring, men vil jo helst at det skal være rett næring og så klart nok væske. De kan jo ikke drikke vanlig melk før de er året.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no